- Форум
- По малко от всичко
- Музика и ТВ
- Най яките филми които сме гледали :
Тъй като има доста теми в които се пита "кажете някой готин филм"
нека да направим една обща в която всеки желаещ ще напише всички любими филми,препоръчвайки ги на останалите и ако случайно търси някой филм подобен на такъв който е гледал останаллите да му помогнат!
Много хубава тема.Ето и моят топ 5 .
1.Star Wars
2.Pearl Harbour
3.Armageddon
4.Grind
5.Out Cold
Аз ви препоръчвам:
"Step up" Този филм е страхотен,събрал е много почитатели няма да съжалявате ако и вие станете един от тях.
"American pie" - един от най култовите тинейджърски филмчета! смях смях!
"Tamara" - глеса ви се сексапилна лоша мацка която коли наред...Тамара е за вас
"Жак бедняка"- класика!
"Парфюмът,историята на един убиец"
"Rich kids" поучителен тинейджърски филм.
"Captivity"
"The notebook" за почитателите на романтиката
"Кралството"
за мометна май тия се сещам,гледала съм толкова филми че вече им забравих имената
като се сетя пак ще пиша! разбира се тези филми които съм написала са ми са харесали на мен,преди да теглите може да се консултирате и с други хора
Men me kefqt predimno stra6nite filmi-"Przira4en korab" "Texasko klane" "Vosa4nata k1shta" "Fredi sre6ty Djeisan" "Predisvestena sm1rt"1 i 2 i dr.,kakto i po-sme6nite-"Stra6en film"1,2,3,4
Don’t forget
to Remember me
I’ll be back – so remember me
Please keep me in your heart
If we have to ever part
Don’t forget me, to remember me...
~*~ ~*~ T.I. ~*~ ~*~
съжалявам че съм се повторила...а и тук нека се пишат повече от един филм! освен това ако някой търси някой филм в определн жанр и иска препоръки от другите да пише тук! аз лично ще с епостарая да отговарям!Първоначално написано от 182+44_4adel
Сега не се сещам за всичките ми любими филми,защото са доста на брой ,но ето няколко....
1."Американски пай"
2."Страшен филм"
3."Парад на любовта"
Има и други,но не се сещам
Листенца алени от мъртва роза
кървят върху снега студен под теб –
ръката твоя къса ги със злоба,
по маската се стича капка лед…
Requiem for a dream.
Ахахаха тогава бях малка и глупава,адски щастлива и мнооого злоупотребяваща.Филмецът бая ме стуха.Бяхме във Варна и не знам на кой му хрумна да хледаме то4но него.Мнооого много спомени ми носи,а такова универсално понятие за 'хубаво' няма.За мен е хубав.
Аз май за други не се сещам,рядко ги помня нз защо...
Just Married
'Тогава бе светът. Изглеждаше огромен.
В самия край на лятото, тъй сладостно
беше открилото се време, неотменна светлината..'
Ми.. на мен любимите ми филми са Предизвестена смърт 1 и 2..
Животът е адът описан в Библията!
Amerikanki pai 5 cepiii i si e The Best za mene ........ama mi haresvat Grozna kato sm1rtta,Jivotnoto,Strelqi smelo,Stuart Lital i Obshtejitieto 2(Hostal 2) ..............i mn ama mn dr filmi :P
Хайде с мен по-смел бъди в любовта аз да те светна.
Довери се, довери о-о-о-о.
Като капка карамел по езика ти ще лепна ти,
вкуса ми осети о-о-о-о.
Опитай мене ти,
Целувай мене ти, усещаш ме нали
http://geimarkata.aha.bg/
Абсолютно всички филми на Силвестър Сталоун, например -> Rocky, Rambo, Driven, Tango & Cash.
Undisputed 2: Last man standing.
Повечето филми на Жан Клод Ван Дам например: Kickboxer, Bloodsport.
Van Wilder 1 и 2, Senseless.
"In the Land of Women / На Женска Територия (2007)" - Страхотен Филм е поне за мене
"A Cinderella Story / Историята на Пепеляшка (2004)" - За По-Романтични Души
"She's The Man / Тя е пич (2006)" - Мн Забавен Филм
"Miss Congeniality 2 / Мис таен агент 2 (2005)" - Също Мн Хубав Филм
Е това Е От Мене
Монголец (2007)
Резюме:
Не презирай слабото дете – то може да се окаже син на тигър – казва монголска пословица.
Филмът разказва за неизвестен период от живота на Чингиз хан. Момчето Темуджин, на което предстои да стане Чингиз хан, владетел на половината свят, преминал през глад, унижения, робство… Преследвали го, хранили го, а после го предавали. Той оживял, макар и това да изглеждало невъзможно. Неговите сила, ум и воля за живот били несравними с възможностите на обикновения човек. Поддържала го любовта му към Борте, първата му и любима жена, която никога и никой не могъл да му отнеме.
Марко Поло (2007)
Резюме:
13 век. Венецианският търговец Марко Поло съпровожда двама свещеници в пътешествие на изток към двора на Кублай Хан, монголския завоевател на Изтока, за да покръстят най-многочислената и богата нация в християнската вяра. Там ги очакват чудесата на Китай,невиждани досега от никой европеец...
Кървав Диамант (2006)
Резюме:
Действието се развива през 90-те години по време на гражданската война в Сиера Леоне. „Кървав диамант” разказва историята на Дани Арчър, трафикант от Зимбабве и неговият партньор – рибарят Соломон Ванди.
И двамата мъже са африканци, но техните истории и условията, при които живеят са коренно различни, докато съдбата не ги среща, когато и двамата се впускат в търсене на рядък розов диамант – камъкът, който може да преобрази живота ... или да го отнеме.
Апокалипто (2006)
Резюме:
Силните кралства на маите властват на двете Америки, за повече от 1000 години, строейки големи градове, конструирайки пирамиди, чиито върхове опират в небесата и изграждат внушително напреднало общество с необикновени културни и научни постижения. Тогава, за един миг от историята, този свят се срива.
Всичко, което остава са няколко пирамиди, завладяни от джунглата и една мистериозна загадка. Сега, 500 години след края на цивилизация на маите, режисьорът Мел Гибсън се потапя в тази неизследвана област, за да създаде едно приключение, което се развива като вечен мит на битката на един мъж, да спаси това, което има най-голямо значение за него, на прага на гибелта на една цивилизация: "Aпокалипто".
Пропукване (2007)
Резюме:
Когато Тед Крауфорд (Антъни Хопкинс) открива, че неговата млада и красива жена Дженифър (Ембет Дейвиц) му изневерява, той планира нейното убийство…перфектното убийство. Сред полицаите, които пристигат на местопрестъплението има и парламентьор от отдел „Отвличания” детектив Роб Нанъли (Били Бърк), единственият офицер, който има право да влезе в къщата.
Учудващо, Крауфорд с готовност си признава, че е застрелял жена си, но Нанъли е твърде шокиран, за да обърне внимание на това, тъй като разпознава своята любовница, чиято истинска самоличност никога не му е била известна, да лежи в локва от кръв. Въпреки че Дженифър е застреляна от упор, Нанъли осъзнава, че тя не е мъртва.
Крауфорд е арестуван незабавно и обвинен след неговите самопризнания – привидно лесен случай за нахъсания помощник окръжен прокурор Уили Бийчъм (Райън Гослинг), който е на път да напусне окръжния прокурор (Дейвид Страдърн) и да се впусне в примамливата, но рискова област на корпоративното право.
Убийствен пъзел (2004)
Резюме:
Двама абсолютно непознати се събуждат в изоставена и мръсна стара тоалетна. Закопчани с белезници за тръбите а между тях лежи труп. Без никаква представа как са попаднали там и изобщо че са в психарските игрички на болен мозък сърдит на света.
Шесто чувство (1999)
Резюме:
Малкълм Кроу е детски психолог, който получава награда в същата вечер, в която е посетен от един много нещастен бивш пациент. След тази среща Кроу се заема да излекува малко момче (Коул) със същите симптоми като бившия пациент. Това дете казва, че ''вижда мъртъвци''. Кроу прекарва много време с него, въпреки уплахата на жена му. Майката на Коул също е разтревожена от нарастващите проблеми на нейния син. Сега Кроу е единствената надежда на момчето. Изпълнено с напрежение, откритието за невероятното шесто чувство на Коул ще изправи героите пред мистериозни и непредсказуеми последици...
Черна котка, бял котарак (199
Резюме (не го намирам на български):
Matko is a small time hustler, living by the Danube with his 17 year old son Zare. After a failed business deal he owes money to the much more successful gangster Dadan. Dadan has a sister, Afrodita, that he desperately wants to see get married so they strike a deal: Zare is to marry her. But none of the two care much for an arranged marriage: Zare is in love with Ida, Afrodita is waiting for the man of her dreams.
Не са подредени в някаква класация, всичките са ми любими.
Невероятната съдба на Амели Пулен.
Опасна невинност.
1."The truth about love " ("Истината за любовта")
2."Not without my daughter" ("Не без дъщеря ми") =D>
3."Perfect Stranger" ("Перфектната непозната")
4."Crazy / Beautiful" ("Диви и красиви")
5."Ice Age" ("Ледена епоха")
и мноооооого други
Филмите отгоре са страхотни... И аз не знам как ще се вредя тук Но ми се струва, че филмите на Дисни са прекрасни... Наситени с всякакви емоции... На тях мога и да , и да
"Хората правят живота толкова интересен. Представяш ли си, че във Вселена с толкова чудеса те успели да измислят скуката? Удивително!"
A walk to remember
Shawshank redemption
The notebook
Titanic
Crazy/beautiful
The sisterhood of the traveling pants
Brokeback mountain
Откраднати очи
Маймуни през зимата
Music from another room
Alfie(remake-a)
I love you, I love you not
Quills
How to lose a guy in 10 days
Don't say a word
The Devil's arithmetics
Clueless
оффф....изпускам много, сигурна съм, но в момента за тези се сещам
Мммм...Тексаско клане беше първият филм`на ужасите` така да се каже,който гледах...Доста ме беше впечатлил....
ETO GI I MOITE TOP 10:
1 8MILE
2 IT
3 DARKNESS
4HANIBALL LECTER
5 THE HILLS HAVE EYES 2
6 SAW
7 SIELENCE OF THE LAMBS
8 RED DRACON
9 THE RING 1 2
10 SEE NO EVIL
TOVA SA MOITE FILMI A ZABRAVIH I NAI QKIQ SOUTH PARK
"Мостовете на Медисън"
"Усещане за жена"
"Кръстникът"
"Смело сърце"
"Симон"
"Умирай трудно" (1 и 2)
"Гладиатор"
"Роки"
"Пианистът"
"Крал Артур"
"Невероятната съдба на Амели Пулен"
"Спасяването на редник Райън"
"Терминалът"
От сериалите:"Доктор Хаус"
Любимите ми филми са от съвсем различни стилове и
Не ги подреждам по важност!!!
Cruel Intentions
Dangerous minds – Опасен ум
Sweet Home Alabama
Stepmom
Wuthering Heights – Брулени хълмове
Pretty Woman
Gone in 60 seconds – Да изчезнеш за 60 секунди
Music from another room
Mermaid
The barber of Siberia
Serendipity
Hey ! Mr Tambourine Man, play a song for me,
In the jingle jangle morning I'll come followin' you..
Philadelphia
Forrest Gump
Saving Private Ryan
Cast Away
The Green Mile
Apollo 13
Sleepless In Seattle
The Terminal
Road To Perdition
Никой днес не е невинен
избрахме бъдеще сами
това, което ни очаква
мъчително-жестоки дни
Всъщност и на мен :ОПървоначално написано от Madness
Има страшшшно много филми, които си заслужават!
What you give is what you get!
Its All Gone Pete Tong
Come and touch me baby
I need to be loved
Come and hold me baby
I need to feel loved
I'm in love, in love, in love