- Форум
- По малко от всичко
- Музика и ТВ
- -> Филми на Ужасите < -
Търся един филм (предполагам на ужасите или от тоя тип не съм сигурен какъв точно жанър е) бях почвал да го гледам и до колкото помня започваше така - през студената война едно семейство е в една хижа след бомба която уцелва възрастните остават сами брат и сестра. След това идваха бандити или нещо такова и за известен период от време живееха заедно докато не свършва храната и разбойниците виждат децата така убиваха и изяждаха момиченцето. Малко след това брат и май убиваше убиците или пък като свършва войната и се измъква си инжектира някакъв серум за да намери убиците на сестра си.
Понеже предполагам този филм се води ужас пиша тук ако някой има идей кой е филма да казва.
Ако никой не се сеща, тъй като и аз не съм го гледала, можеш да провериш в този сайт: http://filmitena.com/srch.aspx?j=13 трябва само бърза регистрация и след това има филтър..можеш да избереш жанр, стил, период и се надявам да го намериш
Просто да го препоръчам
https://www.youtube.com/watch?v=t2GirTaN1fY
The Den е наистина добър! И като знаеш, че реално ги има тези хора и клипове - смразяващо. Unfriended е подобен на него, така ли?
Не се изразих правилно...the den е по - добър, но като цяло и двата ги харесвам
Последно редактирано от krastata : 02-04-2016 на 18:17
*паранормална
Edit: Едни приятели нещо ми говореха веднъж за Deep Web, ама така и не разбрах как аджеба се стига до там.
Последно редактирано от mayaaa : 02-04-2016 на 21:52
Много е гадно да си прост безживотник
Whisper - тримата актьори от най - любимите ми сериали - Сара Уейн Кейлис(Prison Break, The Walking Dead), Джош Холоуей(Lost) и Майкъл Руукър (отново от The Walking Dead), участващи в филма не успяха да направят така, че той да ми хареса, въпреки, че съм им почитателка - 5/10
The Loved Ones - харесвам такива филми с измъчвания, отмъщение, ако може да се сметне за отмъщение. Но въпреки това не ме впечатли кой знае колко - 6/10
Grudge - преди доста време го бях започнала, но го бях спряла по средата, защото ми стана скучен. Реших да го догледам, но не си промених мнението - overrated - 5.5/10
Green Inferno - допадна ми. Няма как да не ми допадне, все пак режисьора Илай Рот е и режисьор на Hostel - 7/10
Chain Letter - бих казала, че ми хареса и то много, но ще излъжа - 5.5/10
Girls Against Boys - съвсем леко ми напомни на i spit on your grave, но разбира се не толкова брутален. Като цяло става - 6.5/10
The Gauntlet / Game of Assassins - по принцип харесвам такива мистерии, загадки...но самия стил не ми хареса - 5.5/10
Last Shift - наистина оригинален и стряскащ. Въпреки това не бих му дала повече от - 6.5/10
Rogue - добре направен филм. Ако сте го гледали, няма нужда да споменавам колко добри са ефектите. Като цяло не съм очаквала австралийските филми да са толкова добри. Може би ми станаха любимите филми на ужаси след американските. Като пример давам – Wolf Creek, Rogue, Perfect Storm, The Breed, Triangle и т.н. и т.н. - 7.5/10
К'во да ти кажа.... ми обичам те :3:3 Ше имам ко да гледам :3
Аз пък ви предлагам:
The skeleton key, ''гробна тишина'', ''stepfather'', ''the caller'' - този не беше точно ужас, ама беше с напрежение и мистерия, така че го слагам тук, P2, The conjuring
Здравейте търся един ужас... не си спомням името, не е от най-новите, но не е и много стар.Не помня началото, но се сещам, че един мъж (или дете ли беше, може би близнаци???) живеят в една стара, изоставена къща на края на града, човека е някакъв странен и в къщата си представя как говори с майка си, баща си, но накрая на филма се оказва, че те са мъртви (май той ги беше убил) и той си представя,че са живи.... нещо такова имаше. Какво друго си спомням.... ако не се лъжа мисля, че главния герой беше някакъв ученик в училище (колеж може би), с тъмно сини/черни униформи ходеха... той беше някакъв супер блед и с черна коса (тип кастрон май беше)и беше много странен... май се опитваше да си хване приятелка, но никоя не му се връзваше... дали не правеше някакви магии или нещо такова, не съм сигурна. В тази къща той уж се прибира, води нормален живот, говори с майка си и баща си и накрая на филма ставаше някакъв обрат, май някой беше разбрал, че има нещо нередно и беше влязал в къщата и всъщност нормалните хора виждаха как всичко е покрито с прах, старо, а хората са умрели (единия беше в инвалидна количка или на някакъв стол) и бяха съсухрени, изгнили някакви... само че главния герой ги виждаше живи, къщата в неговите очи беше подредена, чиста. Май имаше някаква сцена в кухнята, нещо с масата беше свързано... някакви магии ли бяха, там се биха ли... някакви откъси си спомням, но нищо конретно. Филмът е може би правен около 2005г, не е стар, не и от последните филми.
^Бива ли го филма.
Реших, че трябва да си поизпразня малко watchlist-а, че бая филми съм натрупала, пък дори и да са много зле (че някои май съм ги добавяла само защото ми е харесала обложката например ). Нещо напоследък все по-малко ми хадесват филми с духове и там подобни и все повече ме радват слашърите.
Dark Water (2005) - Creepy място, creepy хора, creepy малко дете... Типичен азиатски ужас (това е ремейк, оригинала е японски), нищо уникално като цяло, но за един път става. 6/10
Mama - Като идея е доста интересен и по нищо не му личи, че е канадски, НО края много го оплескаха. 7/10
Boo - Не е нищо особено и актьорската игра не беше на ниво (като аз рядко имам претенции към актьорска игра), но към края ми стана доста интересен, така че му давам малко отгоре. 6,5/10
Unfriended/Cybernatural - Като се има предвид, че бюджета му е много нисък, определено са се справили добре. Идеята за видеоразговор ми хареса, малко банален сюжет, но се е получило яко. 8/10
Forget Me Not - Идеята не е лоша, изпълнението бива, а и обичам филми с група приятели. Краят не ми хареса. 7/10
The Door/Shadow People - Като цяло не мога да кажа нито хубаво, нито лошо за филма. Представиха го като базиран на истински случай, но нещо по ми мяза, като Проклятието Блеър (там с фалшивите обяви, че са изчезнали, неизвестните актьори, а-у). Нещо ми се искаше да има малко повече развитие самия сюжет, но за убиване на времето е ок. 6/10
The Messengers - Като цяло не е лош, а и развръзката ме изкефи, което не се случва много често. 7/10
Thir13en Ghosts - Too much фентъзи. Ако сложат ловците на духове в horror филм, ще се получи нещо такова, "семеен" horror. 5/10
As Above, So Below - Принципно не харесвам този тип "любителски" филми, но този определено ме изкефи. 8/10
Мен не ме изкефи second apart....иначе и аз в последно време предпочитам слашъри, пред свръхестествени
Ка...ка... 13 призрака.... 5/10 мале... малее, убих те!!! Един от най-любимите ми филми през детсвтото, как не те е срам :Д А... "As Above, So Below" го знам от ПюДиПай, и според мен е наистина сполучлив филм!
П.С. Вече две мацки ми капят мед на сърцето, в рая ли съм... къде съм и аз нз
Хайде... да не бъда егоист... ще споделя част и от моите любими филми (някои от тях не са чисти ужаси):
28 Days Later - Зомби филм, лично според мен добре направен и реално това е "зомби" зараза, от която бих се страхувал, а не пародията Resident Evil или The Walking Dead. Саудтрака е уникален! Атмосферата е добра... има напрежение, особено в началото.
28 Weeks Later - Продължението на първата част, повечко екшън си пада, но все пак, ако сте харесали първата част и този има голяма вероятност да ви се хареса. И отново... в началото е адски спичащ, както и сцената, в която пича е с жена си в операционната.
The Descent 1&2 - И двете части са добри. Сюжета е - "слизаме с момичетата в пещера и яко Джорджановци вътре"
House of the 1000 corpses - Семейство психари някъде там в горите, не знам защо това ми е любимият жанр филми, може и аз да съм скрит психар.
The Devil's Rejects - Продължението на House of the 1000 corpses - отвратителни са общо взето и двата филма до някаква степен
Frontiers - френски филм, напомня ми много на The Texas Chainsaw Massacre, само че сякаш по-страшничък ми беше, тъй като атмосферата беше доста по-добра.
REC 1&2 - Испански филм за вирус, лично аз много се спекох като го гледах, защото е от типа на Blair Witch Project камерата... Има американски римейк на първата част "Quarantine"... Rec 3 & 4 не струват вече.
Dawn of the Dead - отново зомбита Не лош, но не и много добър, но в сравнение с останалите е добър.
Hatchet I, II, III - всеки, който е гледал филма знае, че филма е направен нарочно по този начин за хората, фенове на слашърите Забавен ми беше.
Martyrs - Френско отново... много брутален, брутални сцени и лично за мен интересни мотиви и много неясен и тъмен край... то изобщо целия филм е едно извращение.
Grotesque - Ммм... на който му се гледат брутални измъчвания, рязания, органи - това е филма!
The Hills Have Eyes - Типичен американски ужас от типа на Wrong Turn. На мен лично ми харесват такива филми. Не очаквайте много щастливи краища
A Serbian Film - Не го препоръчвам по принцип... дори моят болен мозък не го приема този филм.
Devil (2010) - Интересен е... от филмите с догадки и кой е точно убиеца.
Shutter - по принцип не ми харесват филми с паранормални простотии, но тоя... още изтръпвам като се сетя. Краят е много интересен.
The Midnight Meat Train - Батко ни Вини Джоунс е тук и... определено малко хора биха се справили с него.
The Signal - Отново психарски филм и също така забавен. Любим мой жанр, в който логика няма.
Childen of the Corn - тук няма изобщо какво да коментирам.
Rest Stop - Добър филм, общо взето действието се развива в една сграда, май имаше и втора част.
The Hamiltons -не се сещам нищо конкретно, но ми хареса тогава, когато го гледах xD
Simons Says - отново филм с психар...
Jeepers Creeper - Държа ме в напрежение през цялото време. Малко на свръестествено го удариха, но... въпреки това ми хареса.
Има и други, но друг път.
Също така... за любитлите на ужасите горещо препоръчвам сериала American Horror Story - всеки сезон е с различна история, но са навързани и за мен е лично гениален.
Още нещо... който иска да гледа "страшни неща" и "болни мозъци" - може да посетите канала McKamey Manor в ютуб, но предполагам ще останете адски възмутени... това е Haunted House без safe word.
Последно редактирано от RiB : 02-21-2016 на 12:27