- Форум
- По малко от всичко
- Музика и ТВ
- Любимите ви филми !
Requiem for a dream, the fountain, the black swan, melancholia, antichrist, dogville, mr nobody, offret, stalker, solaris, trainspotting, filth, acid house, american beauty..
Зеленият път, Изкуплението Шоушенк, Послепис:Обичам те (на този беше голям рев)
Абсурдно е това което питаш специално за мен....те не са малко...бая са Но да речем най - любими от 2015 са:
Taken 3
Kingsman
Furious 7
Mad Max
San Andreas
Jurassic World
Terminator: Genisys
Mission Impossible 5
Vacation
Spectre....а бе долу горе за тея се сещам, че са много яки
иначе от хорърите от 2015 са ми любими:
Insidious 3
Unfriended
Lazarus Effect
Reversal
Poltergeist и т.н.
И аз подобно на крастата имам ужасно много любими филми, за това ще стесня кръга до ужаси, макар че и те са много:
Wrong turn, Saw, Final Destination, House of Wax, Orphan, Friday the 13th, You're Next, Dark Skies, The Conjuring, The Purge, Insidious, Joy Ride......и още много, но за тези се сетих
от чуждестранните се сещам за true romance, dangerous minds, freedom writers, a bronx tale, scent of a woman и scarface, от родните - куче в чекмедже, търси се съпруг за мама, момчето си отива, не си отивай
Последно редактирано от galaxy29 : 02-24-2016 на 22:38
Най-накрая някой да обсъжда филми! Стане ли дума за филми, откачам...
Моите любими филми са изключително много! Но мога да ги подредя в някакъв ред.
1. Зеленият път
2. Изкуплението Шоушенк
3. Списъкът на Шиндлер
4. Смело Сърце
5. Форест Гъмп
Няма да се правя на мъжкар и си казвам открито, че на всичките тези филми съм плакал. Толкова много емоции има в тези филми.
Имам още мнооого други любими филми - Спасяването на редник Райън, Кръстника I и II, Белязания, Американска История Х, Недосегаемите (Онзи френския филм за инвалида милионер, а не криминалния с Робърт ДеНиро), Мълчането на Агнетата, Взвод, Добри Момчета... Страшно много са.
Нещо, което забелязах в горните коментари - Ivaaaaa, LadyGG и galaxy29, също много хубави филми са подбрали, но има някои, които не съм гледал.
И, да, радвам се, че някой е гледал Стъпки в Пясъка и оценил този филм, защото е наистина много добър.
(:
бих се радвала, ако някой ми препоръча друг подобен бг филм
Преди няколко месеца гледах "Всичко е любов". Доста стар български филм е, но е много хубав и ми се наби в съзнанието за известно време.
1. Оркестър без име
2. Баш майстора - всички
3. The Mist
4. The Green Mile
5. Saving Private Ryan
тъжен е, но ми хареса, благодаря.. само актьора ми прилича на един пр на братовчед ми, дето ми е неприятен..
гледах и дзифт след това, тъжен е и той, но е добър, малко прилича на трейнспотинг хаха
и във вс е любов и в дзифт главните актриси са магнетични
иначе... граница от 94-та гледах, мн гадости имаше, циганката беше красива, изгледах и кецове, стават и двата, но не ме грабнаха
Последно редактирано от galaxy29 : 08-08-2016 на 12:23
Под прикритие
Кобра 11
Богат или мъртъв
Командир на взвод
Делта форс
Съдя Дред
Психо
Дневниците на Чернобил
Клоунът
Уокър тексаския реинджър
Женени с деца
И много други
Забавни игри (97), Те, Аз:Началото, Население 436, Писък, Кери, Психо, Тишина
Нямам класация, ама си имам няколко филма, които попадат в топ любими
Pulp Fiction
The Matrix
V for Vendetta
The Sixth Sense
Mad Max: Fury Road
Arrival
Interstellar