.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 22 от общо 22
  1. #1
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372

    Цена на поддръжка на Алфа Ромео в сравнение с Мазда и Ауди

    Ехо
    Понеже темите за коли бяха популярни -
    Какъв % горе-долу алфата е по-скъпа за поддръжка в сравнение с Мазда и Ауди, по-чупливи ли са наистина - от всеки чувам това, но не знам до колко е мит/истина.
    Няма да се кара в България, и гледам жулиета 2013г
    Сравнявам с Мазда 3
    И ауди А1
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  2. #2
    Мега фен Аватара на LoadRunner
    Регистриран на
    Nov 2014
    Мнения
    6 985
    тая жулиета е бахти смешната кола
    ако се чувстваш силна много ясно че ще си вземеш ауди, най-готино е от всички
    ама ми се струва че няма да си достатъчно силна да го караш постоянно и да го поддържаш
    или така да го наречем финансово красива

  3. #3
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372
    Гледам коли 2012 - 2014 ( до 90 000 км ) и от това, което съм гледала в местния автопарк ( какво карат хората наоколо ), ауди а1 е симпатично, надявам се за 2-3г да не се чупи толкова, каквато и да е кола.
    Жулиетата ми харесва повече, но аудито и маздата ми вдъхват повече доверие от гледна точка на сервизи и части.
    Да кажем тези, на тези г. и км са ми в бюджета, не си помислям за ауди а3 или по-голямо ( а не искам кола по-стара от 2013 )
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  4. #4
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 776
    Алфата ми е втората марка по любов след опел, и да ти кажа жулиетата е смешна на външен вид, да кажем спрямо Brera, нормалното 159, и всяка по стара...
    та препоръчвам дизела, 2.0 щото се слага не само в алфа ами и в фиат, опел, и дъра дъра... бензиновите са боклуци

  5. #5
    Мега фен Аватара на LoadRunner
    Регистриран на
    Nov 2014
    Мнения
    6 985
    голфовете не се чупели
    само съм чувал
    която и кола да е от 2012 няма да се развали поне 5 години
    само масло, ремъци и ролки ще сменяш

  6. #6
    Мега фен Аватара на LoadRunner
    Регистриран на
    Nov 2014
    Мнения
    6 985
    всяка алфа е смешна отпреде, нямам идея що, отзад ги бива ама отпреде са много зле
    направо не знам как ги купуват

  7. #7
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372
    мен отпред и вътре ме кефи алфата
    но нали хората много се оплакват от поддръжката ѝ

    @ xXxAngerfisTxXx - дизела има по-високи данъци
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  8. #8
    Мега фен Аватара на LoadRunner
    Регистриран на
    Nov 2014
    Мнения
    6 985
    BMW 1
    ?
    аз бих карал такова, ама от старо изглеждащите
    новите са гадни и заоблени

  9. #9
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 776
    Цитирай Първоначално написано от LoadRunner Виж мнението
    BMW 1
    ?
    аз бих карал такова, ама от старо изглеждащите
    новите са гадни и заоблени
    то всяко бмв е гадно заоблено чупливо и пълен боклук след 2000-та ама тва е друга тема
    дизела с по голям данък, но харчи по малко и върви повече... но ако му стане нещо ремонта ще е доста по скъп от бензина така че всичко е на кантар аз предпочитам дизел пред бензин макар че карам бензинка (не ауди не алфа и не мазда)
    в това време всеки един автомобил е направен да е конкурент на друг, използват се еднакви платформи за различните марки един и същи клас, едни и същи двигатели в няколко различни марки с цел едната кола да не е много по хубава от другата че другата няма да я купуват... пестене на пари
    Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 08-20-2017 на 13:33

  10. #10
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372
    bmw 114 значи, най-дребното, изглежда добре
    ако сложа година 2012 и километри под 100 000, излизат прилични
    @ xXxAngerfisTxXx - нали искат да разкарват дизела, съответно промотират хибридите и пълните електрици, поне с бензина още не са се заяли
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  11. #11
    Аз бих заложил на маздата. Можеш да погледнеш и honda civic, toyota prius, seat ibiza

  12. #12
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 776
    Цитирай Първоначално написано от NomNomNom Виж мнението
    bmw 114 значи, най-дребното, изглежда добре
    ако сложа година 2012 и километри под 100 000, излизат прилични
    @ xXxAngerfisTxXx - нали искат да разкарват дизела, съответно промотират хибридите и пълните електрици, поне с бензина още не са се заяли
    кола която не се задвижва от нещо което сипваш в нея няма да карам никога само дизела има тяга в ниските обороти което бензина го няма, особено ако е помпа дюза... освен коли карам и камиони което са на какво... дизел

  13. #13
    Мега фен Аватара на LoadRunner
    Регистриран на
    Nov 2014
    Мнения
    6 985
    аз съм за приуса
    плюс това нали ходиш по европа
    ще има къде да го зареждаш

  14. #14
    Супер фен Аватара на Supermassive____
    Регистриран на
    Jun 2012
    Мнения
    2 812
    Погледни и Citroen DS3. Много приятно изглеждащ автомобил с двигател 1.6 vti 120 коня доста пъргав.
    Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

  15. #15
    Цитирай Първоначално написано от LoadRunner Виж мнението
    аз съм за приуса
    плюс това нали ходиш по европа
    ще има къде да го зареждаш
    той е хибрид? може и да не се зарежда

  16. #16
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    Цитирай Първоначално написано от xXxAngerfisTxXx Виж мнението
    кола която не се задвижва от нещо което сипваш в нея няма да карам никога само дизела има тяга в ниските обороти което бензина го няма, особено ако е помпа дюза... освен коли карам и камиони което са на какво... дизел
    Явно не си карал наистина вървящ бензин (турбо с директно впръскване, чарджър или с голям литров обем) и никога не си се качвал на електрическа кола. При електричеството тази тяга, която дизелите имат основно в ниските се запазва за целия работен диапазон. Като натиснеш колата ще ти счупи врата от дърпане докато не чукнеш максималната скорост. Няма предавки, няма дявол, а има само тяга независимо с каква скорост си в момента.

  17. #17
    Мега фен Аватара на RapExotic
    Регистриран на
    Nov 2013
    Мнения
    4 760
    Цитирай Първоначално написано от xXxAngerfisTxXx Виж мнението
    кола която не се задвижва от нещо което сипваш в нея няма да карам никога само дизела има тяга в ниските обороти което бензина го няма
    Електрическите двигатели имат по-добра тяга в ниските от дизела. Те могат да работят и на 1-2 оборота и да отдават пълната си мощност, за разлика от двигателите с вътрешно горене, които трябва да поддържат 700-800 оборота само за да работят агрегатите на автомобила и от там нагоре за да го задвижват.

    Освен това за каращите коли в България има и още един голям плюс в полза да електрическите возила. Както всички знаем горивата в България са най-некачествените в Европа, а това води до бързо разваляне на двигателя дори на чисто нов автомобил. При електрическите такъв проблем няма. Некачествено гориво могат да ти сипят, но некачествен ток няма как да ти продадат.

  18. #18
    Повече от фен Аватара на Тодор
    Регистриран на
    Jan 2014
    Мнения
    314
    Цитирай Първоначално написано от RapExotic Виж мнението
    Електрическите двигатели имат по-добра тяга в ниските от дизела. Те могат да работят и на 1-2 оборота и да отдават пълната си мощност, за разлика от двигателите с вътрешно горене, които трябва да поддържат 700-800 оборота само за да работят агрегатите на автомобила и от там нагоре за да го задвижват.

    Освен това за каращите коли в България има и още един голям плюс в полза да електрическите возила. Както всички знаем горивата в България са най-некачествените в Европа, а това води до бързо разваляне на двигателя дори на чисто нов автомобил. При електрическите такъв проблем няма. Некачествено гориво могат да ти сипят, но некачествен ток няма как да ти продадат.
    Само да попитам...някой знаели колко струва една от батериите на въпросните икономични електро-автомобили? Иначе по темата...Какво мислите за волво?Страхотна кола идеален баланс от качество и цена!!

  19. #19
    Мега фен Аватара на RapExotic
    Регистриран на
    Nov 2013
    Мнения
    4 760
    Цитирай Първоначално написано от Тодор Виж мнението
    Само да попитам...някой знаели колко струва една от батериите на въпросните икономични електро-автомобили?
    Пресметнато спрямо парите, които ще дадеш за бензин + масло (което при елекрическите липсва) + чести ремонти ти излиза горе долу същата цена за определен брой километри. Хората се заблуждават, че електро возилата са скъпи, понеже при тях имаш голяма първоначална инвестиция, но после имаш незначителни разходи за обслужване и цената се избива. Тези с вътрешно горене ги взимаш евтино, но после хвърляш голяма сума пари за да ги караш и поддържаш.

  20. #20
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372
    Благодаря ви за дискусията
    Сега се загледах в новите мазда 2 и нисан микра (2017) на лизинг, защото са в гаранция 2г, и сервизирането поне няма да ми е грижа
    Данъците за такъв тип кола ( 900кг - 1т бензин) са ниски, обаче застраховките за млад човек са бе-зум-ни
    В този ред на мисли, гледам всички коли от сходен тип и клас, за момента маздата и нисана ми харесаха, опела (корса) може би , ситроена и хюндая (и20) не, алфата мито ми изглежда много по-малка (не)
    На маздата втория пакет оборудване идва с вградена навигация и парктроник, (и 20 бутона на волана дет нз защо)
    Като гледам много са сходни градските коли между марките, вече въпросът е да избереш една
    Мисля да не доплащам за автоматик
    Последно редактирано от NomNomNom : 08-27-2017 на 10:55
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  21. #21
    Мега фен Аватара на LoadRunner
    Регистриран на
    Nov 2014
    Мнения
    6 985
    хюндая изглежда най-спретната (а вече и30 е даже красавица)
    всички други дето ги изброи са с няква увиснала и много странна предница особено маздата, а тоя нисан отпреде е изключително странен
    корсата си е корса, пак на външен вид е по-добре от нисана

    виж хюндай i30 и недей толко задълбава дали ще е 2011г или 2012г или 2013г
    все пак ще си я гледаш всеки ден и външния вид е важен

  22. #22
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    От класа, който гледаш има още една много добра кола. Наскоро навъртях 800км с такава под наем. Това е Skoda Rapid. Комфортна е и супер просторна

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си