View Full Version : Кой ви е любимия филм?
Форест Гъмп
Moderated by Tiffany
по точка 1 от правилника.
hamilcar
01-16-2006, 16:25
Van Wilder най-много ме кефи.
DeSiTo0o
01-16-2006, 16:56
Mi mnogo sa-nqmam si lubim film.
Moje bi filmite koito nai-mnogo me kefqt za sega sa:
Van Wilder,A wakl to remember,mean girs,6antav petuk(ne sum sigurna kak se pi6e6e :oops: ),white chicks....i o6te mnogo,mnogo :wink: No an pove4eto ne im znam i imenata.
VAMP_GIRL
01-16-2006, 18:45
Underworld (!)
BroKeN^DreAmZ`f
01-16-2006, 19:43
Honey,Eurotrip.Save the last dance,Cindarella Story....hmm za tez se seshtam za sega :D az se po komediiki i podobni si padam takache:))))a iTeksasko klane si mi haresvashe :D i 10 things I hate about you :lol:
Според мен няма такова нещо като "любим филм". Почти всеки месец се slucvа да гледам филми, които да ме кефят и наистина да желая да ги гледам пак! Но виж сега, за любим серял "Женени с деца", според мен е култова комедия! Също така адски много се кефя на "Приятели"! :P
CuST0M1z3
01-16-2006, 23:44
na skoro gledah
The new guy
Long weekend
Dirty Deeds
mnoo dobri filmi teenedjyrski ot liubimitemi :)
ot komediite
Don't Be a Menace
Buying The Cow
The Girl Next Door
Fat Pizza
How High
The Long Weekend
ujasite ....
Frailty
Final Destination 1 i 2
The Gift
Identity
The Thing
i ot drugite janrove filmi
Thursday
The Transporter 1 i 2
Der Untergang
Bringing Out the Dead
Face Off
Constantine
osobeno mnogo obi4am da gledam filmi sus ma6ini ... sledovatelno cqlata seriq na Terminator q obujavam
:twisted:
seksi_kote_f
01-17-2006, 09:43
Burzi i qrostni.Dvete 4asti :roll:
rosskata
01-17-2006, 15:28
Списъкът на Шиндлер...
Изкуплението Шоушенк...
Английският пациент...
Вчера...
Гладиатор..
На Брега...
Леон...
В общи линии всеки силен, въздействащ филм, койтоми е направил впечатление, ми става любим за известно време... :wink:
History of the World Part1
Back to the Future
The New Guy
How High
Малко Смелост
блясакът на чистия ум
Май това е за друго не се сещам 8)
как може да ви харесват такиа лигави филми.забавни са ама са някви супер безсмислени?!?гледайте death becomes her
midnight...
01-17-2006, 19:21
a walk to remember
the green mile
eurotrip
saw
the longest yard
white chicks
the girl next door
за сега не се сещам други..
gorskata_feja
01-17-2006, 21:08
emi kefa se na "Da ne ti puka", "Kosmi4eski zabivki" i kolkoto i sme6no da zvu4i obojavam "Lion king" :) se pak pazq deteto v sebe si :P
HopeLesss
01-17-2006, 23:06
Много са... Гладиатор, Патриотът, Армагедон, Искуствен интелект, Пърл Харбър...
Michelle_la_charmante
01-18-2006, 08:53
Paycheck,Saw 1, the ring 1, dark water, scary movie 1,2, deep blue sea, bad education,perfect storm
JoInTcHe
01-18-2006, 16:49
How High,Kids,Leon,Pearl Harbor,The Crow,The Texas Chain Saw Massacre,The Exorcist(1973),Freddy Vs.Jason,The Ring 1,Queen of the damned и много други
хаха остава да кажете и Кенпарк
THE_GANGSTA_GIRL
01-19-2006, 02:18
Имам много любими филми, някой от които са The Green Mile, Man on fire, Requiem For A Dream, Pearl Harbor, Kama Sutra: A Tale of Love, A lot like love, SAW I, SAW II, The ring I, The ring II, Se7en и разбира се Американски пай 1,2,3, четвъртата част нещо не ме изкефи!
JoInTcHe
01-19-2006, 14:22
хаха остава да кажете и Кенпарк
Че мене тоя филм ми хареса особено като се има предвид състоянието в което го гледах :twisted: Larry Clark rulez :twisted:
alisa_mania4kata
01-19-2006, 14:30
Gladiator,Pearl Harbor,Final Distenasion 1 i 2,SAW I, SAW II,abe moga da kaja 4e tova sa mi edni ot lubimite film4eta!!!
Твърда игра казахте само 1 и само 1 казах иначе има мноо други :D
Vampire_Lady
01-19-2006, 17:59
em mnogo sa ma 6e izredq nqkolko: The butterfly effect; Underworld; Van Helsing(vypreki 4e izbivat gorkite vampiri:( )..ina4e haresvam filmi s vampiri i sekfi fantasti4ni, ne 4e ne gledam komedii i drugi de ma... :wink:
Имам много любими филми, някой от които са The Green Mile, Man on fire, Requiem For A Dream, Pearl Harbor, Kama Sutra: A Tale of Love, A lot like love, SAW I, SAW II, The ring I, The ring II, Se7en и разбира се Американски пай 1,2,3, четвъртата част нещо не ме изкефи!
реквиема е супер як филм.малко е гнусно накрая...
WwanAdoO
01-20-2006, 16:07
Ами Ефектът на пеперудата, Почти любов, Ice Age...
Сериал- ПРИЯТЕЛИ :D
anonymous464110
01-20-2006, 17:10
Gepi i Dve dimq6ti dula sa mi tvurdite favoriti,ina4e i Hlapeta,Ken Park,Ot zdra4 do zori 1,Glutnica ku4eta,Sin City,Saw,a i The Village ne be6e nikak lo6.
Saw 1,2,You Got Served...двата най-любими... :)
Te sa 3 - 21 grams,The hours,The kiss of life
rusalkata_
01-20-2006, 19:56
"Пътуване в Европа"(Eurotrip)...лееле това е най-великата комедия!!!който не я е гледал-да я гледа...няма да съжалява! :D
IdontGiveaFuck
01-20-2006, 19:58
"Пътуване в Европа"(Eurotrip)...лееле това е най-великата комедия!!!който не я е гледал-да я гледа...няма да съжалява! :D
Ъхъ,много готино филмче е ! :D
Особено песничката... :D :D
KRaLiCa_na_OrGaZmA
01-20-2006, 20:30
Lord ot the rings :} i labirint
SummeRLove08
01-20-2006, 21:38
Ох, толкова са много! :roll:
*Такси 3
*Гладиатор
*Фантомът На Операта(въпреки, че той не е точно филм, а мюзикъл)
*Среднощен Експрес
*Бащата На Булката
*Знам Какво Направи Миналото Лято
*Всички филми с Джим Кери, Бен Стилър и Никълъс Кейдж
.................
еми...май това са засега! :lol:
Ебати любимите филми имате хора,просто....
както и да е,моите са два-Трейнспотинг(вижте аватара) и Fight club(вижте подписа)
To da be6e samo edin
Midnight Express
Вчера
My Life Without Me
Trainspotting
Clerks
Ginger Snaps
Goodfellas
Mrs. Soffel
Reservoir Dogs
I t.n. i t.n.
От бг: Вчера;
от ост:Транспортер и двете,Lord of the Rings/the return of the king...Big momma i nawata i starata...
byrzi i qrostni...i dr.
9-тата порта към ада...много ми хареса този филм,иначе имам много любими филми :lol:
i'm so excited!
01-21-2006, 09:44
сега се сетих за още едно доста хубаво и реалистично филмче - лиля форевър. първия път като го гледах ..немаше такъв рев просто..
Аз си падам по такива филми,които те карат да се замислиш за нещо като
The 6th sense
Thirteen
The Butterfly Effect
A history Of Violence
Но също така харесвам и
You Got Served
EuroTrip
Freaky Friday(се пак Lindsay Lohan.. :P )
Coach Carter
и още хиляди..:)
Имам много любими филми!Едни от тях са:
Страстите Христови
Гладиатор
Патриотът
Пърл Харбър
и още мноооооооого :)
Liubimiq mi film e "Ba6tata na bulkata".Gotina komediika na koqto umrqh da se smeq. 8)
FiveStar
01-26-2006, 00:54
Много са:
Троя
Титаник
Смело Сърце
Жега
Елизабеттаун
GLeZoRanA
01-26-2006, 05:45
голямото напушване
трите хикса
бързи и яростни 1 и 2
(абе сички с вин дизеллллллллллл :P )
подземен свят 1 и 2
и за тези се сешам сега
rusalkata_
01-26-2006, 10:33
ooo да...наскоро гледах Троя-мноого ме изкефи! :D супер як филм е! :D
Danielle
01-26-2006, 11:09
Green Mile
Forrest Gump
A whole Nine Yards
A Whole Ten Yards
ARMAGEDON
The LadyKillers
Mean Girls
Home ALone #1 #2
Honey
Sin City
6th Sence
Scary Movie #2
lele mnogo stanaha mai a? :) teq filmi moga da si gi gledam non stop :) mn sa mi qki :)
CrazY^^MousE^^F
01-26-2006, 11:19
На мен любим ми е Какво искат момичетата :)
Death^Forever
01-26-2006, 11:32
Чак любим нямам, не съм киноманка и не си умирам да гледам някой филм...но ме кефят Подземен Свят, Какво Искат Жените, Ледена Епоха, Наистина Любов, Преводачката и въобще повечето филми с Никол Кидман и Никълъс Кейдж...
Moq lubim film e "Priqteli" i moje bi "Ot4aqni saprugi" :lol: [/b]
The-WishmasteR
01-27-2006, 17:47
The Gladiator
Pirates of the Caribeen
Final distination 1,2
A beautiful mind
Star Wars - all :)
Indiana Jones - all
Taxi - all
The last castle
A knight's tale
Artificial Inteligence abe mn sa.....
a da Lord of the Rings - The return of the King EXTENDED version
The-WishmasteR
01-27-2006, 17:50
Абе вие малоумни ли сте бе ?!Как може да харесвате такъв бозав филм като "Троя"?!?!?!?!Изглежда никой не е чел "Древногръцки легенди и митове" в тоя филм няма нищо общо с истината ...абе не ми се обясняват многото грешки
The-WishmasteR
01-27-2006, 17:55
Lord ot the rings :} i labirint
Samo extended versionite stavat
apocalyptica_fan
01-28-2006, 14:59
"Шесто чувство", "Изкуствен интелект" и "Предай нататък"
i'm so excited!
01-28-2006, 15:26
ехеее. шесто чувство. гледах го като бях сравнително малка и имам лош спомен от него.. бях на кино и явно пуканките бяха с развалено масло и яко драйфах :-D но филма беше хубавичък :-D
1.Къщата на восъка
2.Зло от отвъдното
3.Предизвестена смърт 1 и 2
4.Тринайсет
П.С: Някой знае ли дали ще има "Предизвестена смърт 3" :)
HouseMania
02-13-2006, 20:09
Pete Tong: It`s all gone
Hey DJ
На който не ги е гледал ги препоръчвам горещо ;-) ;-) ;-) ;-)
WickedWitch
02-13-2006, 20:27
Nightmare before Christmas
Corpse Bride
The Crow
The Crow 2 - City of Angels
Eduard Schizorhands
Sinister_Doll
02-13-2006, 20:39
Vsi4ki filmi na Tim Burton sa mi lubimi!
Su6to mn qko si padam po psiho triluri i horrori, no tqh gi gledam i gi zabravqm...
No my personal favourites sa 4 film4eta na Tim Burton.
1.Nightmare Before Christmas
2.Corpse Bride
3.Beetle Juice
4.Edward Scissor Hands
Su6to da jivee Interview With The Vampire!
I SAW!
I The Ring radva (:
mi toy e malko star no e dude where is my car
ЖИВЕЯ ЗА ДА ДРАЗНЯ ДРУГИТЕ
EmInEm GiRl
07-12-2006, 13:25
наи якия филм е 8 миле на ем :wink:
fRaNkLy`girl
07-13-2006, 15:53
Honey,Adam & Eve и 6-th sense