PDA

View Full Version : Po Angliiski nqkvi izre4eniq! [SPESHNO] pls pomognete!

Rals
02-08-2006, 16:24
Trqbvat mi nqkolko izre4eniq na angliiski za Prekarvane na kupon,parti ili ne6to takova[podobno] pls pomognete za utre mi trqbva!:) #-o :smt006

Mystery
02-08-2006, 16:45
Мога да ти помогна,но каж малко по-точно какво ти трябра,зощото от описанието горе нищо не разбрах. И пиши на кирилица!

Rals
02-08-2006, 17:17
Nemoga da pisha na Kirilica! sorry, Trqbva mi ne6to podobno kato su4inenie vurhy -Prekarvane na rojden den, nqkakvo praznenstvo, kupon, sabirane ne6to takova! pls pomogni nqkak si! ! ! Merski o6te ot sega! \:D/

Briseis
02-08-2006, 17:28
Well...My birthday is so near and I can already imagine the whole party.
First of all I'll buy a lot of food, drinks etc.Then I will tidy my aprtment and prepare for the party.I must have a enourmous cake with cherry on the top.It must be chockolate cake.
Then I have to select music for dancing.My friends will bring some CDs but I want to suprise them.I have to buy some ballons, party hats and stuff because I want to be more fun.
Oh I have to go now to order the cake (;

Ако има грешки оправяйте :P

adi4ka
02-08-2006, 18:24
whats my concept of having fun?
I think that the first and most important thing are the friends,without them u cant have a real party.Then...the music.All kinds of music,and a very loud hi-fi system. :) Than comes the food,some light food like chips,popcorn,some sweets,stuff like that.Drinks,different kinds of drinks,non-alcohol offcourse/hehe povqrvah si :mrgreen: /прибавяш идеята за шапките и балоните
and last but not least,in order to have a great party u must prepare a great mood and a big,friendly smile :arrow: :mrgreen:

voinika
02-09-2006, 01:52
А как би звучало същото на суахили ? :shock: :oops: :shock: #-o

emotions
02-09-2006, 19:21
'an enormous cake'а не'a enormous cake' :wink: :wink: