PDA

View Full Version : Ot shega..ta vryzka:)



---vlubenata---
04-25-2006, 23:22
znachi az sam na 19(studentka)a moq pr na 17(10kl)bichkame serazbirame se,obache kato vuv vsqka edna vryzka ima neshto,deto da prechi na pylnoto shtastie-e pri nas e razlikata v god,vsi4ki ne ni vuzpriemat ,a tova mn go drazni,nz zashto-kazvala sym da ne im obryshta vnimanie,no tova sa negovite pr..i zaradi tqh bi me zarqzal(kazva go mn pyti,no ne s tanalo),znam che me obicha,ama pak se i drazna-razlikata ne e 10g primerno,a samo pochti 3 god,moje bi po frapirashto e che az sym student,a toi 10 klas..kakvo da pravq,ta toa ve4e da ne e pre4ka :|

Atika
04-25-2006, 23:38
Nqma kak da ne e prechka , vse shte ima nqkoi koito nqma da go vazpriema , no tova che toi se vliqe pokazva samo che vse oshte ne e porasnal .. i imenno v tova e prechkata!

LISICHKA
04-25-2006, 23:48
И защо разликата във възрастта да е проблем - за любовта граници няма :)Имам една приятелка,която е в същата ситуация - тя е на 19,скоро ще прави 20 ,а момчето и е на 17-18 и какво?Ходят вече година и половина и много си се обичкат и за никой от тях това не е проблем.Мисля че възрастовата разлика сама по себе си е много тъп довод да се развали една връзка! Айде,то да беше 10-15 години,но за 2-3 години?!?Кажи на гаджето си,че не ходиш с приятелите му,а с него и че вашите отношения са нещо лично което засяга само вас двамата,а не сульо и пульо и да вземе да порасне малко,сам да си взима решенията без да се съобразява с хора,които това въобще не ги засяга!Или сигурно приятелите му се допитват до него преди да тръгнат с някое момиче?А ти си помисли доколко те заслужава щом мнението на "всички" е по-важно от тебе! :evil:

teenkopele
04-26-2006, 12:33
Nqma kak da ne e prechka , vse shte ima nqkoi koito nqma da go vazpriema , no tova che toi se vliqe pokazva samo che vse oshte ne e porasnal .. i imenno v tova e prechkata!

Много добре казано. =D>

Говори с него и се разберете. :)
Успех. :wink:

L_i_z_I
04-26-2006, 12:43