PDA

View Full Version : Малко хелп от хоратам които гледат новините

ErinEverly
06-30-2006, 16:48
Сега... Проблемът е следния - както знаете аз съм голяма фенка на Гънс, но защо, по дяволите, не гледам тв??? Давали са някаква информация за това, как Аксел Роуз пребил някакъв тъпанар. Та въпросът ми е - някой знае ли някаква по-подробна информация, да знае някакъв сайт, да има някакъв запис в нета или нещо такова, за да ми го каже, че ще умра от яд и любопитство...

06-30-2006, 16:56
http://www.btv.bg/news/?magic=curious&story=50391

RoyTheReaper
06-30-2006, 16:57
On June 27, 2006, Axl was arrested in Stockholm, Sweden, after an early morning altercation in his hotel lobby with hotel security. Axl is alleged to have bitten a security guard's leg and shattered a lobby mirror while in a drunken rage. Axl later commented in a press release: "We had a great gig in Stockholm and I am not going to let this incident spoil that. My assistant Beta and I were talking in the lobby of the hotel when security started to give us a hard time. My only concern was to make sure she was ok." After spending the next several hours in a Stockholm holding cell for intoxicated persons, Axl admitted to all charges- paid roughly $6,000 in fines and was released. The Summer European tour has continued on as scheduled.

ErinEverly
06-30-2006, 17:13
Мерси адски много за информацията и на двамата. Но все пак се надявам някой побъркан фен да го е записал.