View Full Version : TOP 3 na va6ite liubimi filmi
hot^lips
08-15-2006, 10:42
TOP 3 na va6ite liubimi filmi are davaite vie ste eto gi i moite
1.hronikite na ridik
2.ubiistven puzel 1 i 2
3.boo
>>ZLOBI4KA<<
08-15-2006, 10:54
Има мн хубави филми.Трудно ще е да ги побера в 3 позиции, но все пак ще пробвам:
1. Пърл Харбър - Pearl Harbor
2. Летящи кинжали - Не се сещам за оригиналното заглавие
3. Азуми - Аzumi; Убий Бил - Kill Bill (и 2та са на 3то място)
Също мн се кефя на филмите с Вин Дизел (Всички без The Pacifier)
Сега се сещам за тези. Харесвам мн ужасите....тези с вампири.....върколаци....Абе айде няма да ви занимавам повече ;)
WwanAdoO
08-15-2006, 10:56
1. Requiem for a dream
2. The butterfly effect
3. 21 grams
hamilcar
08-15-2006, 10:59
Van Wilder
The Dukes of Hazzard
Biker Boyz
moonbeam
08-15-2006, 11:15
1.Final Destination 1,2,3
2.Eight Below
3.Cinderella Story
Juicy_Lucy
08-15-2006, 11:53
1.Requiem for a Dream
2.Trainspotting
3.Spun
White_Shadow
08-15-2006, 14:29
1.The hills have eyes
2.Doom
3.Saw (всички части)
Оффф сори ама немога да се сдържа:
4.House of Wax
Тия филми са трепач отвсякъде.Пиша ви ги на англииски за да можете да ги гледате в интернет :wink: O:)
навигатора
08-15-2006, 14:36
Brave Heart
Matrix (вички части)
Lord Of The Rings (вички части)
:)
Shadow_Walker
08-15-2006, 16:31
Има толкова много хубави филми, но тук ще напиша три, които скоро съм гледал и много са ми харесали :P
Undreworld 1 и 2 -Подземен свят
She's the man-Тя е пич
Ice princess-Принцеса на леда
BeBencEto
08-15-2006, 17:12
mii..ne sa 3 ama..
znachi ot tineidjurskite filmki
1.princesata na leda
2. istoriqta na pepelqshka
3. perfektniqt muj
psiho trlurite ama ujasite
1.predizvestena smurt
2.zov ot otvudnoto
3. mulchanieto na agnetata
ProstoAz
08-15-2006, 17:56
1. Убийствен пъзел
2. Убийствен пъзел 2
3. Шесто чувство
Frank_Lampard
08-15-2006, 18:12
1. BraveHeart [ Смело сърце ]
2. The Lord of the Rings 1,2 and 3 [ Властелинът на пръстените 1,2 и 3 ]
3. The Gangs of New York [ Бандите на Ню Йорк ]
tainstvenata
08-15-2006, 18:30
mi te sa pove4e ot 3 ama 6e napisha 3 :P
1. she`s the man
2.cinderella story
3.what a girl wants
tova sa 3 ot lubimite mi filimi :)
i'm so excited!
08-15-2006, 18:36
1. the pianist
2. forrest gump
3. trainspotting
4. fight club
5. le fabuleux destin d'amelie poulain !!!
-=1=- Forrest Gump
-=2=- Thirteen
-=3=- Cruel Intentons 1
Sinmaster
08-15-2006, 20:30
1.Equilibrium-Еквилибриум
2.Underworld,Underworld Evolution-Подземен свят
3.Nightwatch-Нощна стража
Inn0c3nCe
08-15-2006, 21:27
-=1=- (http://www.imdb.com/title/tt0238380/) Equilibium
-=2=- (http://www.imdb.com/title/tt0289879/) The Butterfly Effect
-=3=- (http://us.imdb.com/title/tt0112573/) Braveheart
-=4=- (http://us.imdb.com/title/tt0402894/) Casanova
-=5=- (http://us.imdb.com/title/tt0183790/) A Knight's Tale
-=6=- (http://us.imdb.com/title/tt0144117/) The Boondock Saints
-=7=- (http://www.imdb.com/title/tt0208092/) Snatch.
-=8=- American Pie 1 (http://us.imdb.com/title/tt0163651/), 2 (http://www.imdb.com/title/tt0252866/), 3 (http://www.imdb.com/title/tt0328828/)
-=9=- (http://us.imdb.com/title/tt0434409/) V for Vendetta
-=10=- (http://us.imdb.com/title/tt0401792/) Sin City
1. The Butterfly effect
2. Hostel
3. Final Destination 1,2,3
4. V for Vendetta
5. Brave heart
6. Alexander
7. Телефонна клопка
8. The old lady killers
9. 2pac - Resurection
10. Night Watch
and many more
KingOfEdge
08-16-2006, 19:05
1.How High ,Biker Boyz 2.Dont be a menace,The hills have eyes 3.Spawn
Slave4You
08-16-2006, 19:22
:arrow: Freaky Friday
:arrow: Coyote Ugly
:arrow:A Cinderella Story
Има още толкова много че тези едва ги избрах :)
1.Троя
2.Властелина на пръстените
3.Последния самурай
CooL_CheRRy
08-16-2006, 19:53
1~date movie :smt005
2~scary movie 3 :smt005
3~the hills have eyes :smt107
и road trip :smt005
dRiNKiN_pARk
09-07-2006, 19:23
в темата пише 3 филма:
TOP 3 na va6ite liubimi filmi are davaite vie ste eto gi i moite
1.hronikite na ridik
2.ubiistven puzel 1 i 2
3.boo
"1" и "2" и стават 4
пък има дето направо си изброили 10... (и аз имам списък с любимите ми филми, ама предпочитам да си напише 3те филмчета на ръка... и да са 3)
1. Requiem for a dream
2. The butterfly effect
3. 21 grams
щи ставам фен
на теб най-вече:
1. the pianist
2. forrest gump
3. trainspotting
4. fight club
5. le fabuleux destin d'amelie poulain !!!
мойте любими
категорично на първа позиция е филма: FIGHT CLUB
втото място за American History X (и в двата филма участва любимия ми актьор - Едуарт Нортън)
и... може би Forest Gump или Italian Job, или Chaos.
ThePainIsReaL
09-07-2006, 19:49
Толкова са много , но сега се сещам за :
:arrow: Cold Mountаin
:arrow: Bleak Hawk Down
:arrow: Crazy / Beautiful
dRiNKiN_pARk
09-08-2006, 01:32
:arrow: Bleak Hawk Down
:!: BLACK hawk down ;)
Кил Бил
Момиче за милиони
Гепи :-D
Swinkenhoffer
09-08-2006, 01:47
1. Lord of the Rings (I, II, III)
2. Lock, Stock & Two Smoking Barrels + Snatch
3. Tristan and Isolde
култови!!
фаст енд... лайна... 1 (2 и 3 са за кофата)
да изчезнеш за 60 сек
много странно pride and preludes
lost in translation
scary movie 1,2,3,4
ice age 1,2
fight club
някакви ангели в лос анджелис май нещо такова с никълъс кейдж, който е много добър и в кибритлии
бандата на оушън 1
и още има няма милион
Малко ми е трудно да кажа само 3,но сега
най-ясно изплуват в ума ми:
1.Патриотът
2.Мъже на честта
3.Дворецът на илюзиите
brain_stew
09-08-2006, 10:16
малеее!ми те моите са толкова много но в различни категории:
Ужаси
1.Кошмарът на Ълм стрийт - A nightmare on Elm-street
2.Слийпи Холоу - Sleepy Holow (май така се пишеше)
3.От Ада - From Hell
Фентъзита:
1."Властелинът на пръстените"- The Lord Of The Rings това е моят абсолютен фаворит!
2."Карибски Пирати" - Pirates Of the Carribbean
3."Нощна стража" и "Дневна стража:Тебеширът на съдбата"-"Ночной дозор" и "Дневной дозор:Мель судбы"
Комедии:
1.Адвокатите от Бостън
2.Ну погоди
3.ами..."Хари Потър" всичките части
еми за други не мога да се сетя, не харесвам някви лигави романтизми...харесвам и "Мръсни Танци" ама не мога да ги сложа в категория!
lunnoto_momi4e
09-08-2006, 10:44
naistina ima mn filmi koito mi haresvat i na moga da dam takava klasaciq,no eto nqkoi koito mn me kefq
Cingarella story-Prikazka za pepelq6ka(s hilari i 4ad)
Moqta golqma luda gracka svatba
5 days to mighnight-Pet dni do poluno6t :)
GossipGirl89
09-08-2006, 11:35
1.Голямото напушване
2.Историята на Пепеляшка
3.Тя е пич
mi na men nai mn mi haresvat taka 2,3,1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
teenage_drama_queen
09-08-2006, 11:40
1.New York Minute
2.Mean Girls
3.Just My Luck :mrgreen:
Psycho Realm
09-08-2006, 12:00
Full деградация. Явно представите ви за филми се ограничават до малоумните американски teen комедии...
Ще напиша само сериозните филми,не включвам фентъзитата и др.:
1.Аризонска мечта(ГОЛЯМ)
2.Форест Гъмп(Тва е най-добрия филм на Том Хенкс)
3.Бандите на Ню Йорк
4.21 Грама
5.The Doors(секс,наркотици и рок'едн'рол)
hamilcar
09-08-2006, 13:36
Full деградация. Явно представите ви за филми се ограничават до малоумните американски teen комедии...
Нас какво ни интересува твоето мнение. Пишеш 3-те филма и това е.
П.П. Извинявам се за офтопика.
CooL_CheRRy
09-08-2006, 15:58
1.scary movie 3
2.Date Movie-Романтичен филм
3.The hills have eyes- И върховете имат очи
Много са,но все пак...
1.Бандата на Оушън
2.Мемоарите на една гейша
3.Бързи и яростни,но само 1-та част.
Пак ще пиша,защото има още доста. :D
1.Coyote ugly (Грозни като смъртта)
2.Cruel Intentons
3.Final destination
BAD_GIRL{P}
09-09-2006, 19:25
1.Coyote ugly (Грозни като смъртта)
2.Cruel Intentons
3.Final destination
:!: Пърл Харбър
:!: Блек Хоук
:!: Гладиатор и Троя
1. Love through the wall - филм за живота по времето на Берлинската стена и след падането и 2. Lord of the rings - най-доброто фентъзи за мен 3. Killing me softly
- по незнайна причина обожавам този филм
alkobalko
09-09-2006, 19:52
1.The Matrix- всички части
2.Saw- пак всички части
3.Presonal and close-"Поверително и лично", малко старичък, но много добър.
*Sumerian_Haze*
09-09-2006, 20:57
1. A nightmare on ELM Street (всички части , но това НЕ включва Freddy VS . Jason )
2. Hellsing ( анимето )
3. Resident Evil
1.Голо оръжие 33 1/3
2.Пич, къде ми е колата?
3.Don't Be A Menace (незнам как е оригиналното заглавие на филма, за това е на английски)
1. Предизвестена смърт 1 и 2
2. Къщата на восъка
3.Зло от отвъдното
psycho_girl
09-09-2006, 21:34
Дворецът на илюзиите
Нещо като любов
Stand by me
Американски пай
SummeRLove08
09-10-2006, 01:21
Леле имам толкова любими филми,но все пак ето ги 3те:
1.ТАКСИ 3 [TAXI 3]
2.Мълхоланд Драйв [Mullholland Drive]
3.Невероятната съдба на Амели Пулен [Le fabuleux destin d’ Amelie Poulain] или [The fabulous destiny of Amelie Poulain]
Ама имам още достааа любими сред които Апартаментът, 21 грама,Измамници(доста поучителен бду) ,ама да не се отклонявам от темата :lol:
Лелеее чудя ви се как можете да гледате толкова ужасииииии :shock: :smt067 :smt077
kriskata
09-10-2006, 08:02
1.Lord of the Rings
2.Pirates of the caribbean
3.The Ring
[B]a[N]D[i]T[k]a
09-10-2006, 08:24
хммм ами .. те са многоо :) харесват ми подпалвачката the ring i saw 8-[
cvetityy
09-10-2006, 19:58
1. she`s the man
2.cinderella story
3.what a girl wants \:D/ \:D/
SaYoNaRa
09-11-2006, 00:12
1.American Pie всичките части
2.Prison Break
3.The Fast and The Furios Tokyo Drift
malko mace
09-12-2006, 15:59
О,толкова много филми съм гледала,4е не знам,но мога да ви кажа какви жанрове предпо4итам-романти4ни :smt008 ,комедии :smt005 и филми на ужасите- :shock: !!!Много им се кефя!!! :smt007
macka123
09-12-2006, 16:05
1.тексаско клане (най - добрия ужас , който съм гледала)
2.убийствен пъзен 1 и 2
3.тя е пич
Imaginar4e
09-12-2006, 21:09
Трудно е, но все пак:
1.Thirteen
2.Saw
3.A walk to remember
martinka_91
09-16-2006, 11:17
Не, не, не мога само три ... Почвам да пиша, пък до колкото стигна :)
Dirty Dancing i Dirty Dancing - Havanna nights
Honey
What the girls want
Coyote ugly
Boo
Бързи и яростни 1
Poseidon
10 things I hate about you
Love don`t cost a thing
Как да разкараш гаджето за 10 дни
Има и още, но не се сещам в момента ...
1. Con Air, Sleepy Hollow
2. Знам какво направи миналото лято, Все още знам какво направи миналото лято
3. Хвърли мама от влака, Едуард ножиците
Обожавам да гледам филми и имам много любими, това са само част от всичките. :)
bill_schrei
09-16-2006, 20:59
значи:
1.Van Helsing и I know what you did ast summer
2.Dude,where is my car? и I still know what you did last summer
3.Garfield 1 и 2
martito^
09-17-2006, 11:10
1.dirty dancing
2.dirty dancing:havana nights
3.the notebook
i liubimite mi seriali:
1.sex and the city
2.oc
PaSsioN_GiRL
09-17-2006, 11:19
1.Stay Alive (Остани жив )
2.Failure To Launch (Невъзможен за изхвърляне ) :)
3.Take the Lead :P
И трите филмчета тряя да се гледат :)
IKisseDAGirL
09-18-2006, 16:01
тоя пост не трябва да го има :-D
the usual suspect
09-20-2006, 02:26
1->the usual suspect
2->Green Street Hooligans
3->Football Violence
cvetityy
09-20-2006, 07:18
1. Предизвестена смърт 1 и 2
2. Къщата на восъка
3.Зло от отвъдното
1.Space Jam (Космически Забивки)
2.Above The Rym (Над Ринга)
3.Glory Road (Пътя На Славата)
IKisseDAGirL
01-16-2007, 13:56
:!: -1- Секс игри ("Cruel Intentions") :!:
-2- Съседка за секс ("The Girl Next Door")
-3- Еurotrip
не мога да не спомена и 50 Първи Срещи... не съм го включила в класацията, защото е от категорията на тези романтичните, които по принцип не ми влияят особено, но точно този филм успя да ме грабне.. и аз незнам как.. :oops: :) ;-)
Mimka_sweet
01-16-2007, 14:02
1.POTC 1
2.POTC 2
3.ммммм The house of the wax :shock:
OtherDimension
01-16-2007, 14:04
1.Beautiful Mind
2.Fight Club
3.The Godfather/Carlito's Way
1.Eurotrip
2.Final destination - трите части
3.House of wax
1.на аватара ми
2.Eternal Sunshine of the Spotless Mind
3.it`s all gone pete tong
(бе те филмите дето са ми любими са много над 3 ама са само за тея се сещам)
IlLuSi0nS`
01-17-2007, 16:50
Fight club, Requiem for a dream, Blow
Апокалипто е зверския филм от тия новите.
2 - Гепи
3 - не се сещам
xDoWn3Rx
01-18-2007, 08:45
1.Реквием за една мечта
2.Зеленият път
3.Ефекта на пеперудата
Днес са тия.....утре нови :roll: :-D
Chukasimo
01-18-2007, 09:51
1-The Godfather I,II,III -най-великия филм ...
2-Once Upon A time in America ... също адски добър...
3- Kidulthood-от тея новите ме изкефи мощно...актуален е
иначе имам много любими филми като : saw I II III,The Butterfly Effect,The Sixth Sense,The Shutter,American pie I II III,It's all gone Pete Tong,Hey DJ,The Freshest kidz,The OC I II III season,Green Street Hooligans и тн...те филмите си зависят от настроението 8)
teenkopele
01-19-2007, 07:59
1. Убийствен пъзел 2/ Две по-сърдити старчета.
2. Американски пай 1, 2
3. Убийствен пъзел. :wink:
Thug_Life
01-19-2007, 08:38
2Pac-Ressurection/White men cant jump
How high
Dont be a menace
TupacFena
01-20-2007, 11:05
Аз ще ги подредя така !
Хоръри
1 Nightmare on Elm Street всичките 7 части
2 Friday 13-th всичките части
3 SAW 1,2,3
Комедий
1 Half-Baked (недопечен як тревомански филм цепил съм се да се смея на него)
2 How High
3 тук слагам 2 филма ( Ali G и Club dread )
Филми с коли или мотори
1 2Fast 2Real
2 Fast and Furious ALL
3 Ускорение
Екшъни
1 Riddick
2 The Last Samurai
3 Amazons And Gladiators
Гангстерски
1 Tupac Ressurection
2 Обществена собственост
3 Welcome to Deathrow
призрак в черупката сички части снимани евър