PDA

View Full Version : Немски



{Sweet_Dreams}
10-30-2006, 12:24
хора моля ви помагай те!Трябва ми спешно съчинение на тема "Ich bin ein Bulgarer" ако може някой да помогне ще съм му много благодарна!

10-30-2006, 13:07
Jeder Mensch hat sein eigenes Land, wo man geboren und gewohnt hat.Ich bin in Bulgarien geboren.Das ist mein Land, das ich mit ganzen Herzen liebe.Seine Natur, seine Staedte, die Menschen-alles das gefaellt mir und ich will eine bessere Zukunft fuer Bulgarien und fuer uns.Ich bin stolz auf mein Heimat und hoffentlich machen wir zusammen etwas fur die Zukunft Bulgariens, damit jeder sich hier gluecklich fuehlt.


kaji ako iskash da ti vmakna oshte nqkoe izre4enie,zashtoto ne znam, kakvo to4no trqbva da se pishe, samo mi kaji nqkoe izre4enie na bg i shte ti go preveda...

{Sweet_Dreams}
10-30-2006, 14:10
ами няма точно определан информация!Съчинението трябва да е над 180 думи така,че ще съм ти много благодарна ако напишеш още нещо :oops:

Secret
10-30-2006, 18:40
Гост Пуснато на: Пон Окт 30, 2006 5:07 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Jeder Mensch hat sein eigenes Land, wo man geboren und gewohnt hat.Ich bin in Bulgarien geboren.Das ist mein Land, das ich mit ganzen Herzen liebe.Seine Natur, seine Staedte, die Menschen-alles das gefaellt mir und ich will eine bessere Zukunft fuer Bulgarien und fuer uns.Ich bin stolz auf mein Heimat und hoffentlich machen wir zusammen etwas fur die Zukunft Bulgariens, damit jeder sich hier gluecklich fuehlt.


kaji ako iskash da ti vmakna oshte nqkoe izre4enie,zashtoto ne znam, kakvo to4no trqbva da se pishe, samo mi kaji nqkoe izre4enie na bg i shte ti go preveda...


Ama to tui ne6to e palna glupost kato sadarjanie i e s mnogo gre6ki

Secret
10-30-2006, 18:41
Гост Пуснато на: Пон Окт 30, 2006 5:07 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Jeder Mensch hat sein eigenes Land, wo man geboren und gewohnt hat.Ich bin in Bulgarien geboren.Das ist mein Land, das ich mit ganzen Herzen liebe.Seine Natur, seine Staedte, die Menschen-alles das gefaellt mir und ich will eine bessere Zukunft fuer Bulgarien und fuer uns.Ich bin stolz auf mein Heimat und hoffentlich machen wir zusammen etwas fur die Zukunft Bulgariens, damit jeder sich hier gluecklich fuehlt.


kaji ako iskash da ti vmakna oshte nqkoe izre4enie,zashtoto ne znam, kakvo to4no trqbva da se pishe, samo mi kaji nqkoe izre4enie na bg i shte ti go preveda...


Ama to tui ne6to e palna glupost kato sadarjanie i e s mnogo gre6ki

10-30-2006, 19:05
Jeder Mensch hat sein eigenes Land, wo man geboren und gewohnt hat.Ich bin in Bulgarien geboren.Das ist mein Land, das ich mit ganzen Herzen liebe.Seine Natur, seine Staedte, die Menschen-alles das gefaellt mir und ich will eine bessere Zukunft fuer Bulgarien und fuer uns.Ich bin stolz auf mein Heimat und hoffentlich machen wir zusammen etwas fur die Zukunft Bulgariens, damit jeder sich hier gluecklich fuehlt.


kaji ako iskash da ti vmakna oshte nqkoe izre4enie,zashtoto ne znam, kakvo to4no trqbva da se pishe, samo mi kaji nqkoe izre4enie na bg i shte ti go preveda...

vij "priqtel":ne znam ot kolko vreme i po-vajnoto kak u4i6 nemskiq ama kato si nqma6 predstava ot ezika po-dobre ne si predlagai uslugite!!!tova deto si go napisal(a) e vsi4ko drugo no ne i sy4inenie(ese), haber si nqma6 ot gramatika!!! pak ti kazvam ne ti e rabota da podvejda6 horata kato se pravi 4e vladee6 ezika!!! =;