PDA

View Full Version : Nemskiiii....:(



losera_p0p0
12-12-2006, 18:23
hi4 me nqma po toq predmet i mn,mn,mn vi molq ,ako mojete da mi prevedete tova:
Paola,ima polojitelni i otricatelni strani,ako se zamine v 4ujbina.Polojitelnite sa ,4e tam ti predlagat po-dobra vuzmojnost za rabota i 6te vidi6 novi i interesni mesta.Otricatelnoto e ,4e 6te si dale4 ot vsi4ko poznato i 6te ti e trudno da svikne6 s vsi4ko novo.
Az ne sum rabotila v 4ujbina,hodila sum samo na ekskurzii ,taka 4e nemoga da ti dam qsen suvet.
Znam,4e 6te ti e trudno da ne se vijda6 s priqtelite i semeistvoto i 6te ti e trudno da se spravq6 sama.
No na tvoe mqsto 6tqh da zamina i da opitam.Ako ne se polu4i 6te se vurna.
10x predvaritelno

sweetness
12-12-2006, 19:22
Така пробвах да преведа малко от текста,но наистина малко мни беше трудно и затова незнам изобщо дали е вярно,но все пак като насока,ти можеш да ги видиш другите думи в речника и да си го допреведеш

Paola hat positive und negative Seite,wenn sie fahrt(s umlaut) nach dem Ausland.Die positive sind,dass dort schlug ihr die bessere Moglichkeit fur di Arbeit und sie seht die neue und interesntig Platze.Die negative ist,dass sie wurde weit der alles....................und sie muss mit die neuen zusammen.
Sie arbeitet nicht ins Ausland..............

Наистина не съм сигурна дали е така,но все пак дано малко ти помогне
Успех

DimmuBorgir
12-14-2006, 10:43
sweetness, имаш грешки, по-добре би било, ако си ги поправиш...

12-16-2006, 09:58
Paula hat positive und negative Eigenschaften, wenn sie ins Ausland faehrt. Die posotiven sind, dass dort wird eine bessere Moeglichkeit fuer Arbeit gegeben und dass man neue und interessante Plaetze sieht. Die negative ist, dass man fern von allem Bekantem ist und dass es schwierig wird, an alles Neue zu gewohnen.
Ich habe nicht im Ausland gearbeitet, ich bin nur in Urlaube gefahren, deshalb kann ich dir keinen klaren Rat geben.
Ich weiss, dass es dir schwer wird, mit deinen Freunden und deiner Familie nicht zu sehen und dass es shwierig wird, allein auszukommen.
Aben wenn ich dich waere, wuerde ich losfahren und versuchen. Ob es nich gehe, dann kaeme ich zurueck.

Mislia 4e taka e dobre

T-Bone
12-26-2006, 08:07
lele kato vleza v toq 4as mi idva da se metna ot nekade :smt011