PDA

View Full Version : POMOGNETE MI $E E VAJNO

MACKA prez no6ta
05-29-2007, 12:34
zdraveite nqkoi ako moje da mi dade sait za ESE na angliski ezik ili da mi napi6e 6te sam mu mnogo blagodarna poneje mi trqbva stra6no taq ocenka (i trqbva da izkaram 6).Eseto trqbva da e za nqkav izvesten izopalnitel aktior ili gripa, pevica kvot doide da e gore dolo 150 dumi, ako nqkoi e pisal da mi dade da drapna edin prepis [-o< :-D

sexa_na_kompleksa
05-29-2007, 13:05
Виж това,аз го писах преди 2 седмици,защото и на мен ми трябваше такова за актиор или певец.Четох го и ми писаха 6,но може тук-там да има някоя грешка,класната не се заслуша много,но се съмнявам да имам някви сериозно грешки :-)

Linkin Park is an American group.Most critics are defining them lika neo-metal group.Linkin Pak are saying that their main aim is to create something betwen metal and rap.Their first album is Hybrid Theory.
The beginning is put in 1996 in high school in California,when Brad Nelson and Mike Shinoda have decided to create a group with the name Xero.This is the inital name of the group.Its members are Mike Shinoda,Brad Delson,Rob Barton and Joseph Han.After the arrival of the other vocalist in the group,Chester Benigton,it's renamed of Hybrid Theory,after that of Linkin Park.Their first album Hybrid Theory has published on 24th October 2000.
Some of their hits are: Crowling,In the end,Somewhere I belong,Numb,Breaking the habit ,What I've done.

MACKA prez no6ta
05-31-2007, 11:06
sexa_na_kompleksa blagodarq mnogo! :)