PDA

View Full Version : Какво ще стане, ако се изпият 8 хапчета Парацетамол



mimozkata
10-02-2007, 10:54
Kakvo shte stane ako se izpiqt 8 hap4eta Paracetamol
?

Редактирано от ^npocTo^a3^f^
7 точка от правилника!

lorena
10-02-2007, 10:58
po dobre nedei!!!!! [-X

WitcH_oF_DooM
10-02-2007, 10:58
Еми пробвай и ще видим :-D

VerryBerry
10-02-2007, 11:18
ne si pravi podobni opiti :| ,moje mn da postrada6!!!Somoubiistvoto ne e re6enie na problema koito ima6(ako ima6,a ako nqma6-opitite nastrana) :wink:

thefreak
10-02-2007, 11:48
Kakvo shte stane ako se izpiqt 8 hap4eta Paracetamol
?
Това откога е форума на лекарите фармацевти?

Forslor
10-02-2007, 11:51
8 хапчета по 500mg = 4 gr - повръщане и силни болки в корема.

Над 10gr. може да предизвика кома придружена с необратими мозъчни увреждания както и на черния дроб. С една дума ако човек се спаси ще е инвалидизиран за цял живот.
Най-добре си прочети листовката на л.с ПРЕДОЗИРАНЕ.


Извода: Не си струва да се тровиш с парацетамол, ако си намислила да го правиш .
По- добре изпий 2 валерианчета и легни да се наспиш. :lol:

AliceSw
10-02-2007, 12:16
след третото почваш да повръщаш...

mimozkata
10-02-2007, 12:24
A s kakvi dr hapcheta efektat shte e barz?V smisal nqma da se povrasha i t.n.

thefreak
10-02-2007, 12:33
A s kakvi dr hapcheta efektat shte e barz?V smisal nqma da se povrasha i t.n.
Зависи какъв ефект търсиш.

mimozkata
10-02-2007, 12:36
A s kakvi dr hapcheta efektat shte e barz?V smisal nqma da se povrasha i t.n.
Зависи какъв ефект търсиш. Samoubiistven

kasiopea
10-02-2007, 12:58
Oу,ако си решила да се самоубиваш-по-добре скочи от някой блок. С тези лекарства ще се мъчиш доста дълго време. :smt012

mimozkata
10-02-2007, 13:06
Koi e nai-barziq nachin za samoubiistvo?

slavito007
10-02-2007, 13:26
Koi e nai-barziq nachin za samoubiistvo?

Я по-добре върви да прочетеш някоя книжка,не се занимавай с глупости...щял/а да се самоубива.И то с парацетамол. [-(

mimozkata
10-02-2007, 13:45
Ami ve4e se uspokoih i ne mislq da se samoubivam.

shootera
10-02-2007, 13:46
Koi e nai-barziq nachin za samoubiistvo?

АВЕ ТИ ОТКАчена ли си ВЕЕЕЕЕ>!>!>>!??!??!КЪДЕ ЩЕ СЕ САМОУБИВАШ ВЕЧ?!?!?! Я ИМА 17 я не!!!!!ЗЕМИС Е СТЕГНИ МАЛКО!!!!!!!!ЖИВОТЪТ Е ПРЕД ТЕБ КВОТО И ДА Е СТАНАЛО,е по добре от тва никога повече да не си отвориш очите нали се сещаш???КВо тва ли искаш повече да не седнеш на компа ,да не правиш секс да не ядеш,да не видиш близките си ,да не се смееш, да не се радваш?!?!?ТВА ЛИ??? ](*,) :-$ ](*,) ](*,)

gabrielka@a
10-02-2007, 20:33
Що се отказа....?
Колко си разочарован, че ще живее :lol:

Wrathchild
10-02-2007, 21:31
Я един скреч и се успокой... :lol:

VeSna
10-03-2007, 09:11
Натрявяне... Ето какво ще стане... После - Активен въглен да повърнеш и стомашни промивки :D

BlueDevil
10-03-2007, 09:32
Ще се самоубива... :smt005 С Парацетамол! :smt005 След 3ч. се отказа... :smt005 Не, не, не издържам на напрежението!!! :smt044 :smt043 :smt082 :smt081


*Половин час по-късно, след като се успокоява*
Колкото до 8-те Парацетамола, пила съм, мисля че до 6 на ден + течен аналгин (висока температура :smt012 ) еми нищо ми нямаше. Е, свинско ми беше, ама то не е от Парацетамола.
За самоубийство ще трябва да изпиеш около 1 кашон. :-D

ThePowerOfLove
10-03-2007, 11:09
Мога само да кажа --->

:lol: :lol: :smt005 :smt005 :smt005

N0_feAR
10-03-2007, 13:23
Ami ve4e se uspokoih i ne mislq da se samoubivam.
Значи ти е дошъл мозъка в главата, колкото и да е малко...браво. =D>

caRamelO_cHicA
10-03-2007, 20:15
ако си решила са се самоубиваш го направи по друг начин!.Алее момиче ти как си по добре не си прави такива експерименти пфф ти как си знаеш ли че ако изпиеш толкова хапчета ще идеш при ангелите на небето хаха.а сега сериозно това не е шега работа аз съм се нагълтвала с успокойтелни след един наистина сериозен проблем и едва не умрях и после се радвах и още се радвам че живея.Такаче какъвто и проблем да имаш самоубиството не е начин за разрешаването му.

mp3f
10-03-2007, 20:17
щи гръмне черния дроб О.О

CaSsIe
02-26-2008, 19:49
Абеее колко си злееее.... ти на колко години си ве...къде си тръгнала да се самоубиваш..баси хората такива неща преживяват и все пак намират смисъл да живеят...а ти няква малка пикла дет не е видяла нищо от тоя живот тръгнала да се самоубива... и то не с друго а с парацетамол :lol: ходи се прегледай... и кфо щеше да се самоубиеш за нещо, за което успя да се успокоиш след няколко часа :lol: евалата просто :shock: а относно темата чувала съм че парацетамолът е много вреден за черния дроб, защото само от едно хапче се разширява страшно много.

hottie
02-26-2008, 21:41
Една моя позната го прави тва с парацетамола, после само съжалява :lol:

EarthShaker
02-26-2008, 22:15
Ami ve4e se uspokoih i ne mislq da se samoubivam.

яснооо... тамата смарди на ТАШАК :D пък ако не е си невъобразимо тъпа

batkodoki
02-27-2008, 00:48
Kakvo shte stane ako se izpiqt 8 hap4eta Paracetamol
?

Редактирано от ^npocTo^a3^f^
7 точка от правилника!

нищо драматично няма да стане.

Wrathchild
02-27-2008, 05:24
Хахахахаха, щяла да се самоубива... :lol:

Yr1m
02-27-2008, 06:52
абе що сте толко 3ле?! трябва да помагаме на всеки с каквото можем а не да му се присмиваме на тфа колко е "тъп,смотан,кретеноиден,деб л,слаб,гро3ен, рус " и т.н. .... всеки има кофти моменти .mimoza виж сега каквото и да е било не си е 3аслужавало ..... а3 бях на прага на самоунищожението до преди няколко дни .... беше ми супер трудно .... гасех си цигари от ръцете , драх си ги си вилица (не до кръв де , щото ме беше страх да не ми хареса даа я 3абия), напивах се ..... просто лягаш другия път , поспиваш и се оправяш .... или пък обаждаш се на приятелче сядате споделяш си мъката и готово. а не някой да ти се смее . то наистина едвам се сдържах да не се 3асмея и а3,но... да мислим реално, имаш проблем иси говориш наи3уст .
П.п. селфкила няма да ти помогне, а само ше покаже колко си слаб психически

EarthShaker
02-27-2008, 08:16
аве да ви имам драмичките... толкова сте лабилни е слаби, че не можете да си преодолеете проблемите... познавам хора с по 1 родител, болен от рак, хора изнасилвани по 2 пъти... и се държат... а тука някфи пръдли... ай стига, кажи го туй на баща си да ти дръпне 1 бой, хем ше се самонакажеш, хем ше забрайш за проблема...

maximus
03-01-2008, 21:35
Kakvo shte stane ako se izpiqt 8 hap4eta Paracetamol
?

Редактирано от ^npocTo^a3^f^
7 точка от правилника!

6te ti se natovari 4erniq drob!
Za6to isak6 da gi pie6????

BuBzzz
02-17-2010, 12:31
еми аз преди 2 месеца изпих 10 :D ии след това малко ме боля корема ама нищо повече :( сега съм си взела 50 и кат ги изпия ще пиша за да ви кажа кво е станало :P ако съм още жива де :D :D

BuBzzz
02-18-2010, 08:57
вчера изпих 30 хапчета парацетамол и бях някакси като с забавени реакции :-D заболя ме корема и повърнах 1 път 8-) и понеже аз съм спортистка и сутринта като бях на трен и ацки много ме заболя черния дроб :D :shock:

Abigoria
02-18-2010, 09:06
Koi e nai-barziq nachin za samoubiistvo?

Я по-добре върви да прочетеш някоя книжка,не се занимавай с глупости...щял/а да се самоубива.И то с парацетамол. [-(
Парацетамол рлз! 8-) Поне няма да има температура 8-)

Mitkoni
02-18-2010, 11:39
вчера изпих 30 хапчета парацетамол и бях някакси като с забавени реакции :-D заболя ме корема и повърнах 1 път 8-) и понеже аз съм спортистка и сутринта като бях на трен и ацки много ме заболя черния дроб :D :shock: Не си прави такива опити,язък че си спортистка или си правиш "ташак"?А и се пише аДски не аЦки...

ospower
02-18-2010, 12:10
Темата е стара.

amk933
02-19-2010, 13:34
Темата е стара.

+Опити за самоубийства и натравяне с хапчета няма да толерираме тук. :)