View Full Version : Любим филм
Тук е пълно с теми за любимите ни песни, но няма нито една за филмите.
Споделете кой ви е любимият филм, с какво ви е впечатлил, за неговия сюжет и актьорска игра.
И обратното кой филм не ви е харесал и ви е подразнил?
Sunrisee
10-16-2007, 21:21
Maior Pein i Bili Medison :lol:
aP0kAlIpSiS
10-16-2007, 22:09
Имам два любими филма.
Единият се казва "Едуард Ножиците".
В главните роли са Джони Деп и Уинона Райдър. Разказва се за едно изобретение(момче),което мисли и чувства,но вместо ръце има ножици. Това създава много опасности,когато по стечение на обстоятелствата се озовава в едно семейство...
Другият е по-нов.
Казва се "Чарли и шоколадовата фабрика"
Предполагам,че понеже е по-известен,няма нужда да давам инфо за него..
Издразних се много на филма The Marine (беше с един известен кечист).
Бях се приготвила да гледам екшън,а то се оказа пълна комедия..
Blitzkid
10-16-2007, 22:17
Snatch, Fear And Loathing In Las Vegas, South Park
Austin Powers 1,2,3 chast
zvezdichkaaa
10-17-2007, 07:05
Любими са ми-13 going on 30 и it's a boy girl thing.
rusalkata_
10-17-2007, 08:17
любимият ми филм е "Get over it" :smt007 не е нов,но каквато и романтична комедия да гледам-такава втора няма.а и напоследък всички комедии си приличат,не се вади нищо ново и качествено.
та в мойто филмче "Преживей го" от по-известните участват Кирстен Дънст и Шейн Уест.разказва се как главния герой се опитва да спечели бившето си гадже по всякакви начини,като дори се записва да участва в училищната постановка по произведението на Шекспир-"Сън в лятна нощ".в крайна сметка гаджето му е готово да се върне при него,но той вече не е влюбен в нея. :-)
cold_arrow
10-17-2007, 08:18
13 going on 30,The hot chick i The ring :)
Завръщане в синята лагуна, може би... иначе има много др филми, които харесвам. ;-)
naMy4Ho_KoTe
10-17-2007, 09:40
Най-любими - Requiem for a dream, Leon, Pi.
Дразнещи - Хари Потър :|
Имам два любими филма.
Единият се казва "Едуард Ножиците".
В главните роли са Джони Деп и Уинона Райдър. Разказва се за едно изобретение(момче),което мисли и чувства,но вместо ръце има ножици. Това създава много опасности,когато по стечение на обстоятелствата се озовава в едно семейство...
Другият е по-нов.
Казва се "Чарли и шоколадовата фабрика"
Предполагам,че понеже е по-известен,няма нужда да давам инфо за него..
Издразних се много на филма The Marine (беше с един известен кечист).
Бях се приготвила да гледам екшън,а то се оказа пълна комедия..
Май харесваш Джони Деп :-) "Едуард ножиците" наистина е много добър филм :-)
Иначе любим филм ми е "Смело сърце"... с Мел Гибсън/любимия ми актьор/ :-)
За дразнещ филм сега се сещам за "Черната Коледа" или нещо такова. Страшно глупав и безинтересен филм!
^^fencheto
10-17-2007, 11:13
Един от най любимите ми е Аниматрицата и 13 призрака
Най-дразнещи са Страх.ком и Епичен филм и Блясък с марая кери.По отвратителни филми не знам дали ще видя :-&
Violenza
10-17-2007, 11:27
Saw - 1,2,3
The number 23
V for Vendetta
The Crow
Lady Death
The Nightmare Before Christmas
Corpse Bride
"One Tree Hill" и "Drive me crazy"... Тва са...
Като малка ми беше "Lion king"... :wink:
hamilcar
10-18-2007, 03:31
Rocky, Rambo ... въобще всички филми на Силвестър Сталоун.
caRamelO_cHicA
10-18-2007, 08:04
"One Tree Hill" и "Drive me crazy"... Тва са...
Като малка ми беше "Lion king"... :wink:
Само да поясня че One Tree Hill е сериал а не филм.А Lion King е анимация но както и да е.
А относно моя любим филм те са два или всичките им части и незнам кой ми е по любим.American Pie и Home Alone(и на двата филма харесвам всички части).Жестоки са много сладки и луди комейдии и бих ги гледала с удоволствие всеки ден не че не го правя.американски пай е супер тийн комедия и просто директно съм падала от смях а Сам вкъщи ами няма какво да се обяснявам един от най-великите филми в киното(поне за мен) страхотна семейна комедия и просто як смях.А най-дразнещ-Хари Потър и Карибски пирати.
Blitzkid
10-18-2007, 08:08
Само да поясня че One Tree Hill е сериал а не филм.А Lion King е анимация но както и да е.
И като е сериал или аминация да не е пиеса в Народния Театър? Затова се казва сериен ФИЛМ и анимационен ФИЛМ...dumb ass
Feshun_Mace
10-18-2007, 08:52
One Tree Hill
А най-дразнещ Elephant
caRamelO_cHicA
10-18-2007, 10:04
Само да поясня че One Tree Hill е сериал а не филм.А Lion King е анимация но както и да е.
И като е сериал или аминация да не е пиеса в Народния Театър? Затова се казва сериен ФИЛМ и анимационен ФИЛМ...dumb assеми тогава се извинявам мислех че темата е само за игралните филми.
Само да поясня че One Tree Hill е сериал а не филм.А Lion King е анимация но както и да е.
И като е сериал или аминация да не е пиеса в Народния Театър? Затова се казва сериен ФИЛМ и анимационен ФИЛМ...dumb assеми тогава се извинявам мислех че темата е само за игралните филми.
На мен ли ще ми поясняваш, че ОTH е сериал?
KoRnFlAkE
10-20-2007, 01:41
Любимите ми филми са много.. така, ще изредя, тези, за които се сещам :) :
Leon, Butterfly effect( само първият), Pi, Requiem for a dream, Saw 1,2,3; American pie(от 1 до 3), Grind(2003), Fight club, Click, Running scared, Silent hill, Trainspotting. Общо взето са тея.
---
Сериали: Heroes, One tree hill, Prison break, Lost, Оrane County, Malcolm in the middle...тези са май.
А най- дразнещ е Grindhouse... егати тъпия филм.
DisciplineAndOrder
11-17-2007, 18:10
"Мостовете на Медисън"
"Усещане за жена"
"Кръстникът"
"Смело сърце"
"Симон"
"Умирай трудно" (1 и 2)
"Гладиатор"
"Роки"
"Пианистът"
"Крал Артур"
"Невероятната съдба на Амели Пулен"
От сериалите:"Доктор Хаус"
...
А най-тъпите филми,който съм гледала са "Американски пай","Страшен филм" и "Епичен филм" #-o
TellMeYourName
11-17-2007, 18:20
Grind , Лоши Момчета , Патриотът , Смело Сърце , Кръсникът , Leon , Властелина на пръстените , Клик ( Click ) , Карибски пирати а бе и още многоооооооооооооооооооо
най-тъпия - Извора на живота лелел още ме е яд , че дадох 5 лв. , че ходих да го гледам
Сериали - House M.D. , Prison Break , Malcolm ...
kartof4eska
11-19-2007, 11:13
падам си по сълзливите филми и харесвам A WOLK TO REMEMBER-ДАНО да не бъркам заглавиетои VRAG PRED PORTATA,oт мошеник нагоре,тримата амигос ,мръсни танци и тн.много са наистина ;-)
_GreEn-GiRl_
11-21-2007, 07:01
падам си по сълзливите филми и харесвам A WOLK TO REMEMBER-ДАНО да не бъркам заглавиетои VRAG PRED PORTATA,oт мошеник нагоре,тримата амигос ,мръсни танци и тн.много са наистина ;-)
A walk to remember найстина е невероятен филм влюбена съм в него разказва се за една любов...
ММММ.... :) филми
Любимите са ми:
"Ловци на мисли" тоя филм е страхотен ужас психо
"Убийствен пъзел" и четрите ама най много тройката
"Хрониките на Ридик" не е много смислен ама само като видя Вин Дизел и супер яките ефекти и се разтапям :-)
"Къща от восък"или нещо такова се превеждаше там най много се изкефих като убиха Парис Хилън с кол в главата :razz:
"Колекционерът" с Анджелина и Дензъл Уошингтън страхотен психо трилър \:D/
От сериалите "Изгубени" "Доктор Хаус" и тфа са май...
От комедийките не са лоши Страшните филми "Един не тъп Американски филм" "Училищен мюзикъл" "Супер готини" и "Гадни момичета"
От анимацийките най-много се кефя на Русалката Ариел и "Kids Next Door" и това е
:)
Аз си падам по анимацииките ... "Madagascar" ,"Over the hedghe", "Ice age" (1и2) :oops: А иначе "Cruel intentions" не е лош, също и "Major Payne", "Rich Kids" и още мнооого други :-D
KAKASHI SENSEI
11-22-2007, 04:40
Аз си падам по анимацииките ... "Madagascar" ,"Over the hedghe", "Ice age" (1и2) :oops: А иначе "Cruel intentions" не е лош, също и "Major Payne", "Rich Kids" и още мнооого други :-D
стават ама гледай нещо по не дестко гледай филма бибротално разходка смърт \:D/ \:D/ \:D/ е тва е як филм
~Jenito93~
11-22-2007, 20:19
POTC ; LOTR ; She's the man ,... ама мн са :::
didonsbn
01-30-2008, 20:11
значи започваме със "Сам в къщи" ( и четирите филма) "Карибски пирати"(и трите филма ) "Гринд" "Bring it on"(вс филми) "Американски пай"(3,4,5 и 6)
"Сидни Уайт" "Дяволът носи прада" "Свекървище" Тя е пич" "Любов и други бетствия""Step up" "Little man" a и "Rich Kids " е аз май изредих вс яки филмчета :D :oops:
============================================
мразя "Адам и Ева" егати простия филм .. мн се нервя :-x
Troy
Fight Club
Pride and Prejudice
Babel
Interview With The Vampire
Atonement
The Rules of Attraction
и един мексикански, той е по-лек - Charm School 8)
"Flyer"
01-31-2008, 12:36
The Boondock Saints
Man On Fire
Gladiator
The Shawshank Redemption
American History X
Mad City
Glory
Training Day
Tombstone
The Green Mile
The Pianist
Escape from L.A.
+ Requiem for a Dream, но не е мой стил филм
FunkyFresh
01-31-2008, 15:47
Arizona dream-Емир Костурица и Джони Деп в комбина как да не е перфектен филма :grin:
Benny n' Joon-най-добрата роля на Деп :smt003
А най-тъпите филми, които съм гледала от анимациите са: Всички на сърф :shock: само така си дадох парите за тая кретенска анимация :( и История с пчели :?
Dirty dancing :-)
...иии други, но този ми е най-любимия! 8-)
psychopath
01-31-2008, 15:59
The Football Factory
~TeEnAgE_GiRl~
04-07-2008, 19:23
Sweeny Todd - the daemon barber of fleet street :)
Топ 15 на любимите ми филми:
(За да видите описание на филмите цъкнете върху заглавието на даденият филм )
1.Армагедон (1998) (http://imdb.com/title/tt0120591/)
http://store.picbg.net/thumb/96/75/11b5936558619675.jpg (http://picbg.net/img.php?file=11b5936558619675.jpg)
2.Амадеус (1984) (http://imdb.com/title/tt0086879/)
http://store.picbg.net/thumb/6B/18/179691cfe2d16b18.jpg (http://picbg.net/img.php?file=179691cfe2d16b18.jpg)
3.Изкуплението Шоушенг (1994) (http://imdb.com/title/tt0111161/)
http://store.picbg.net/thumb/67/59/44dadd56bdc76759.jpg (http://picbg.net/img.php?file=44dadd56bdc76759.jpg)
4.12 Маймуни (1995) (http://imdb.com/title/tt0114746/)
http://store.picbg.net/thumb/61/57/2759fe9c0f766157.jpg (http://picbg.net/img.php?file=2759fe9c0f766157.jpg)
5.Шесто Чувство (1999) (http://imdb.com/title/tt0167404/)
http://store.picbg.net/thumb/9E/D6/6d11279ab5239ed6.jpg (http://picbg.net/img.php?file=6d11279ab5239ed6.jpg)
6.Джони Инглиш (2003) (http://imdb.com/title/tt0274166/)
http://store.picbg.net/thumb/D6/E8/ec3c4cbe8635d6e8.jpg (http://picbg.net/img.php?file=ec3c4cbe8635d6e8.jpg)
7.Умирай Трудно (1988 - 2007) (http://imdb.com/find?s=all&q=die+hard)
http://store.picbg.net/thumb/A6/33/f085d11d97cea633.jpg (http://picbg.net/img.php?file=f085d11d97cea633.jpg) http://store.picbg.net/thumb/35/C0/48e3dc885ad935c0.jpg (http://picbg.net/img.php?file=48e3dc885ad935c0.jpg) http://store.picbg.net/thumb/99/1F/71124a25d46a991f.jpg (http://picbg.net/img.php?file=71124a25d46a991f.jpg) http://store.picbg.net/thumb/87/58/48ad931ea6368758.jpg (http://picbg.net/img.php?file=48ad931ea6368758.jpg)
8.Наистина Любов (2003) (http://imdb.com/title/tt0314331/)
http://store.picbg.net/thumb/6C/E7/fbc1075c75a16ce7.jpg (http://picbg.net/img.php?file=fbc1075c75a16ce7.jpg)
9.Коса (1979) (http://imdb.com/title/tt0079261/)
http://store.picbg.net/thumb/7B/81/6b7231a092607b81.JPG (http://picbg.net/img.php?file=6b7231a092607b81.JPG)
10.Какво искат жените (2000) (http://imdb.com/title/tt0207201/)
http://store.picbg.net/thumb/6F/95/644871cd1be66f95.jpg (http://picbg.net/img.php?file=644871cd1be66f95.jpg)
11.Барабанистът (2002) (http://imdb.com/title/tt0303933/)
http://store.picbg.net/thumb/38/41/d51264075cfe3841.JPG (http://picbg.net/img.php?file=d51264075cfe3841.JPG)
12.Междузвезни Войни (1977 - 2005) (http://imdb.com/find?s=all&q=star+wars)
http://store.picbg.net/thumb/EB/FD/f98de71f24ddebfd.jpg (http://picbg.net/img.php?file=f98de71f24ddebfd.jpg)
13.S.W.A.T.Специален Отряд (2003) (http://imdb.com/title/tt0257076/)
http://store.picbg.net/thumb/94/F0/e55768b2af3694f0.jpg (http://picbg.net/img.php?file=e55768b2af3694f0.jpg)
14.Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007) (http://imdb.com/title/tt0408236/)
http://store.picbg.net/thumb/08/0E/86e89438e83f080e.jpg (http://picbg.net/img.php?file=86e89438e83f080e.jpg)
15.National Treasure (2004-2007) (http://imdb.com/find?s=all&q=National+Treasure)
http://store.picbg.net/thumb/13/95/62cf192d86431395.jpg (http://picbg.net/img.php?file=62cf192d86431395.jpg) http://store.picbg.net/thumb/09/D1/10dd5eccbb4b09d1.jpg (http://picbg.net/img.php?file=10dd5eccbb4b09d1.jpg)
Това е за сега ....
Източник: http://www.last.fm/user/alek200/journal/2008/02/17/650754/
SliM_EviL
04-10-2008, 15:15
Ми най-много ме надъхват "8 mile" и "Get rich or die trying" ,
а най-дразнещ филм мммммм май няма кото не ме кефи го махам и толкова
Инъче не понасям САпуНки :-x
Beatifica
04-10-2008, 16:42
'Serendipity'.
Обичам го този филм. (:
MiSs_DioR_CheRiE
04-10-2008, 18:36
Ediniqt se kazva "Requiem for a dream" toq film mn me trogna ... tova e drama , no ne do takava stepen tujen film kolkoto psihi4eski tejuk ... mn e dobro film4eto i mn pou4itelno ...
Drugiqt e "City of angels" kolko sum revala na tozi film ...
:-)
borovinkaa
04-10-2008, 21:42
Голяма киноманиячка съм и си падам по филми със скрити послания, с неочаквани финали, и в повечето случай мразя да свършват с хепи енд.Едни от любимите ми са : Sixth sense,The Butterfly Effect,Requiem for a dream,Artifical Intelligence (A.I),One tree Hill,Lost,Awake,21 grams има още доста, но в момента не се сещам :)
"The Notebook" , "Pride And Prejudice" (въпреки, че книгата е по- добра) и "A Knight's Tale" :smt007
На мен пък повече ми харесва филмът, отколкото книгата ("Pride And Prejudice")
А иначе любими филми:"Arizona Dream" , "Thelma and Loise", "Enemy at the Gates", "Heartbreakers ", "Sweet November", "Interview with the Vampire ", "Shindler's list", "The Lion King"
:)
много харесвам "Новият Дон Жуан" с Джони Деп, "Американски пай 6", "Десперадо", "Брилянтин", "Мръсни танци" и "Lemon Popsicle" :grin: :grin: :grin: :-)
филмите, които ме дразнят са някои руски от преди 50-60 години и "Хари Потър" (така и нямах нерви да изгледам нито една част до края...) :?