PDA

View Full Version : английски

annna
11-16-2007, 07:41
What are the advantages and disadvantages of living a long time?

Presley
11-16-2007, 08:41
есе ли ти трябва :evil:

BrokenInnocence
11-16-2007, 13:45
There are no advantages, only disadvantages, believe me.

Пф, темата е лесна. Вместо да очакваш някой от някакъв форум да ти я напише наготово си седни на задника и си напрегни малко мозъка. Не може само текстове на Гергана и Камелия да има там.

Blab
11-16-2007, 13:58
There are no advantages, only disadvantages, believe me.

Хмм... имаш грешка.

Иначе, ще се престоря, че темата е написана на български език, и ще отговоря.
Положително - имаш повече време да бъдеш щастлив, да гребеш от живота с пълни шепи. Да обичаш. Да бъдеш обичан.
Отрицателно - вероятни са повече разочарования, загуби...

annna
11-17-2007, 05:44
иначе трябва да е около 150 думи :(

Presley
11-17-2007, 07:54
Tо live long time has advantages and disadvantages as every other thing.But let start with the advantages.To live long time is pretty ,because you have more time to enjoy the life,to love and of course to be loved.Other big advantage is that you`ll have a chance to see how your grandsons grow up,mature,study.Every person will be happy if have this chance.And lets list some disadvantages.I think that the big one is that the old people often get sick.Most of them have serious problems with their health.This make difficult their life and the life of their relatives.
But I think that everybody will live as long as his fate has ``told``.

След малко съм на эъболекар и много бърэам.Това го написах эа 5 минути.Дано върши някаква работа.Не е иэчерпвателно ,но поне е нещо :D

sWeEt_SeEd
11-17-2007, 13:51
Living a long time has advantages and disadvantages as every other thing.But let me start with the advantages.To live a long time is pretty?(irreplaceable, something unique? мисля, че е по-добре ) ,because you have more time to enjoy the life,to love and of course to be loved.Other big advantage is that you`ll have the chance to see how your grandsons grow up,mature,study.Every person will be happy to have such an opportunity .And lets list some disadvantages.I think that the biggest one is that the old people often get sick.Most of them have serious problems with their health.This makes their life difficult and the life of their relatives, too.
But I think that everybody will live as long as his fate has ``told``.(determined)

След малко съм на эъболекар и много бърэам.Това го написах эа 5 минути.Дано върши някаква работа.Не е иэчерпвателно ,но поне е нещо :D
Надявам се да съм го пооправила добре и да не се обидиш, че те поправям.Просто ми се набиха на очи грешките, а и ще бъде по-добре за авторката, ако и пишат оценка.Тфа, че не е изчерпателно е вярно, но все пак не си длъжна. :wink:

Presley
11-17-2007, 15:20
Мисля,че както си го бях написала си беше добре.Само онова s насйтина трябва да го има.И втори път не ме поправяй :D

annna
11-18-2007, 07:01
благодаря ви

11-18-2007, 08:26
Мисля,че както си го бях написала си беше добре.Само онова s насйтина трябва да го има.И втори път не ме поправяй :D
аз пък мисля че си неграмотна и имаш доста да поработиш над езика преди да кажеш "не ме поправяй"