PDA

View Full Version : Образование над тестиса



kelesh4eto
11-18-2007, 13:43
Здравейте,
Аз съм програмист на 18 год. и по цял ден работя на компютър, за съжаление нямам време да ставам и да се разхождам много. По новините преди време гледах, че програмистите трябва редовно да се преглеждат за заболявания на тестисите, но аз съм си правил само един преглед и то миналата година.
Всяка вечер след работа се срещам със своята приятелка, но само се натискаме без да правим секс, защото тя не желае. По време на това натискане почти всеки път имам ерекция, която след това спада без да си пипам пениса и без да има каквато и да била работа за него.
През месец септември забелязах, че над левият ми тестис има подуто образовение, което прави лявата половина под пениса ми по-подута от дясната. Това се забелязва само под душа. Когато съм в стаята си и се гледам, не го виждам. Докато съм под душа също така пенисът ми винаги се накланя на дясно. Това е от подутото над левия тестис. Също така когато уринирам понякоя при по-слаба струя (обикновенно към края) урината им клони на ляво. Нямам никакви болки.
Мой приятели имаха един и същи проблем, причинен от много продължителни ерекции (с техните приятелки, без секс). Този проблем им беше открит на военната комисия, обаче те ми казаха, че имат подута вена под тестисите. Не ми обесниха детайлно, но ми казаха, че тази болест може да доведе до стерилност, но това не им пречи на сексуалната активност.
При мен има друг много по-сериозен проблем, който в момента ме притиснява: ерекцията ми изглежда по-слаба от преди, тоест пенисът ми е по-мек от преди и свършвам с по-мек пенис от преди. Което е много сериозен проблем.
По всичко това личи, че нямам нищо общо с тази болест, която приятелите ми имат поради ерекции без секс.

Какво бихте ме посъветвали? Напомня ли ви това на някоя болест?

HolySmoker
11-18-2007, 15:08
оф такива теми няма смисъл да пускате
а по темата върви на уролог няма от какво да се притесняваш

batkodoki
11-19-2007, 22:52