PDA

View Full Version : Между 2ма



bebence_ff
01-16-2008, 07:21
zdraveite neka vi razkaja moiata istoriq i da poiskam va6ite saveti i mneniq . az sum na 20 godini ot ruse . sega sam studentka parva godina vav vinsa varna . imam si priqtel ot blizo 3 godini . kogato bqh na o4nite v varna se zapoznah s edno mom4e - to be6e ideala mi za maj , izlqzohme nqkolko pati i pravihme sex - toi poiska vsi4ko ot men da sme zaedno da se premestq pri nego i t.n az sam vlubena v nega , no nqmam smelostta da zareja priqtelq si koito obi4am i darja na nego . a su6tevremenno obujdavam drugoto mom4e ot varna ima tapka s nego i vsi4ko . dali da zareja tezi 3 godini i da preobarna jivota si ili da si q karam postarumu , blagodarq 4e go iz4etohte :)

gree_girl
01-16-2008, 07:47
za da zareje6 stariq si priqtel trqbva da si sigurna 4e 4uvstvata ti kam novoto mom4e ne sa momentno ovle4enie a sa silni kakto tvoite taka i negoive. ako ti e dobre sas staroto bi li se osmelila da zareje6 3 godini 6tastliv jivot. vse pak nego go poznava6 po-dobre ima6 mu doverie sigurna si v nego= spored men predi da napravi tazi stapka trqbva da si absolutno sigurna 4e posle nqma da sajelqva6. zatova opoznai noviq i se overi 4e ne e samo momentno xaresvane. pomsili si dobre se pak ti si re6ava6 :-P

sometimes_
01-16-2008, 08:25
Това, че си 3 години с един човек, не значи, че трябва да се омъжиш за него. Да, кофти е да загърбиш толкова дълга връзка, да загубиш любовта и сигурността, която ти дава приятеля ти, но пък ако не го направиш със сигурност ще съжаляваш. Така че по-добре рискувай!

poltergais
01-16-2008, 12:26
Това, че си 3 години с един човек, не значи, че трябва да се омъжиш за него. Да, кофти е да загърбиш толкова дълга връзка, да загубиш любовта и сигурността, която ти дава приятеля ти, но пък ако не го направиш със сигурност ще съжаляваш. Така че по-добре рискувай!

Абе не съм много съгласен...
:? :? :? #-o

princesa_viki
01-16-2008, 13:43