PDA

View Full Version : Моля Ви за помощ за домашното по английски

~mimetoo~
01-24-2008, 16:38
за домашното по английски ще бъда благодарна ако някой може да ми помогне... :)че ми е многоо важно!!!! :-o

Moderatеd by miloto
т.7 от Правилника :!:

~mimetoo~
01-24-2008, 16:43
1. Meet our Readers

This is Monica Saveiro.She`s 13 and goes to a special acting school in London.
"I came to this school when I was nine and I think it`s the most wonderful place in the world.Of course,I study the usual subjects like history,geography, and science,but I have drama classes every day,in the afternoon or evening.I work very hard at this school but I don`t wind working hard because I love acting.I don`t think I`m better at acting than other people of my age (I think all children can act),but it`s probably a bit easier for me because my Mum and Dad hoth work in the theatre.But studying here is more difficult for me than for my classmater because all the classes are in English-and I`m Brazillian!"1.Meet our Readers Read abaut Monica Saveiro then complete this dialogue between an interviewer and Monica.

INT:And when did you start this school?
M:...............................................
INT:Do you like it?
INT:Do you have drama classes every day?
INT:Do you think you are better then the other students at acting?
M:..............................................
INT:What do your parents do?
M:.............................................

Тук от текста трябва да се попълни и да се преведе на български език....

~~~
2. Mystery letter!

dearmumanddadwhatabrilliantplaceloveitherethereare alwaysthingstodoandidon`alwayshaveenoughtimetodoev erythingbutimneverboredivegotanewfriendcalledmonic ashesbrazilianandshesreallygoodatacringhowareyouan dwhenareyoucomingtoseemecanyoucomeattheweekendlots oflovesally

Тук трябва да се отделят думите и да се преведе на български език.....
~~~

3. 2.Complete there sentences with too or enough and the adjective in brackets.
1 I`d like a bigger bag.This bad is too small (small)
2 Sam`s 120 centimetres tall.He can`t see over the wall.He`s .................. (short).
3 It`s a `15` film.I`m only 12.I`m .......................... (old).
4 That jacket`s huge!It`s.................. (big) for you.
5 It was..................... (cold).We didn`t stay outside.
6 It`s on the top shelf.I want to get it,but I`m............................ (tall)
7 Hurry up,Mum!You`re...................... (slow)!
8 Please tidy your room again!It`s..................(tidy).
9 I can`t do this!It`s.................... (sifficult).
10 150?!I`m sorry,it`s............(expensive)

Тук трябва на празните места да се попълнят думите според условието на задачата и да се преведе на български език....

~~~
4. 3.Complete this dialogue at a party with the correct form of the vwrb in brackets.
TOM:Hello Mark.Can I sit (sit) with you?
MARK:of course!I like..................(eat)with a friend.
TOM:Thanks.Can I................... (have) a piece of pizza?
MARK:Sure.Do you mind................... (use) your fingers?
TOM:No problem.I love ...........................(eat) with my fingers!My Mum hates................ (cook) pizza `because she doesn`t like............ (clean) the floor afterwards!
MARK:Oh.My Mum isn`t very good at.................... (cook) pizza so she buys them for us.But she`s very good at..................... (choose) them!

Трубва да се попълни според условието на задачата и да се преведе на български език............

Seducti0n
01-24-2008, 17:06
След малко ще ги постна. :)

Seducti0n
01-24-2008, 17:19
2.Complete there sentences with too or enough and the adjective in brackets.
1 I`d like a bigger bag.This bad is too small (small) /Предпочитам по-голямата чанта.Тази е твърде малка
2 Sam`s 120 centimetres tall.He can`t see over the wall.He`s too(short)./Сам е висок 120 съм.Той не може да види над стената.Той е твърде нисък.
3 It`s a `15` film.I`m only 12.I`m not enough old.(old)./Този филм е за деца над 15 години.Аз съм на 12.Аз не съм достатъчно голям/а./
4 That jacket`s huge!It`s to big (big) for you. /Това яке е огромно.Твърде голямо е за теб./
5 It was too cold (cold).We didn`t stay outside. /Твърде студено е.Ние не останахме отвън./
6 It`s on the top shelf.I want to get it,but I`m not enough tall.(tall) /То беше на най-отгоре на шкафа.Не съм достатъчно висока./
7 Hurry up,Mum!You`re too slow (slow)! /Побързай, мамо.Твърде много се бавиш./
8 Please tidy your room again It is not enouhg tidy (tidy). /Моля, те оправи си стаята отново.Не е досатъчно подредена./
9 I can`t do this!It`s too difficult (difficult)./Не мога да направя това.Твърде трудно е./
10 150?!I`m sorry,it`s too expensive(expensive) ./150?!Съжалявам,твърде скъпо е./

Seducti0n
01-24-2008, 17:21
INT:And when did you start this school?
M:С I started to study at this school,when I was mine years old./Започнах да уча тук, когато бях на 9/
INT:Do you like it?
M:.Yes I really like it and I think it`s the most wonderful place in the world./Да аз много го харесвам и мисля че е най-прекрасното на света/
INT:Do you have drama classes every day?
M:.Yes I have dramma classes every day-in the afternoon or in the evening./Да, имам уроци по актьорско майсторство, всеки ден-следобяд или вечер./
INT:Do you think you are better then the other students at acting?
M:.No I don`t.
INT:What do your parents do?
M:.My parents work at the theatre./Родителите ми, работят в театъра./

~mimetoo~
01-26-2008, 14:57
Мерси много ЦвЕтИт0 а някой може ли да ми помогне и за другите? :-o

sexa_na_kompleksa
01-26-2008, 16:27
4. 3.Complete this dialogue at a party with the correct form of the vwrb in brackets.
TOM:Hello Mark.Can I sit (sit) with you?
MARK:of course!I like to eat (eat)with a friend.
TOM:Thanks.Can I have (have) a piece of pizza?
MARK:Sure.Do you mind using (use) your fingers?
TOM:No problem.I love eating (eat) with my fingers!My Mum hates cooking (cook) pizza `because she doesn`t like cleaning (clean) the floor afterwards!
MARK:Oh.My Mum isn`t very good at cooking (cook) pizza so she buys them for us.But she`s very good at choosing (choose) them!

Том: Здравей, Марк. Мога ли да седна до теб?
Марк: Разбира се! Харесва ми да ям с приятел.
Т: Благодаря. Мога ли да си взема едно парче пица?
М: Разбира се. Възразяваш ли да използваш пръстите си?
Т: Няма проблем. Обичам да ям с пръсти. Майка ми мрази да прави пица, защото не обича да чисти пода след това.
М: О, моята майка не е много добра в готвеното на пица, за това тя ни купува. Но тя е много добра в избирането им.

Мисля, че е така. :)

sexa_na_kompleksa
01-26-2008, 16:37
Ето го и втрото упражнение:

Dear mum and dad,
what a brilliant place!Love it here! There are always things to do And i don`t always have enough time to do everything but i’m never bored. I‘ve got a new friend called Monica. She’s Brazilian and she’s really good at acting. How are you and when are you coming to see me? Can you come at the weekend?
Lots of love,
Sally

Скъпи мамо и татко,
Какво невероятно място! Обожавам го! Винаги има какво да се прави и аз не винаги имам достатъчно време да направя всичко, но никога не ми е скучно. Имам нова приятелка наречена Моника. Тя е Бразилка и наистина е добра в играенето (има се в предвид в играенето на пиеси). Вие как сте и кога ще дойдете да ме видите? Може ли да дойде през уикенда?
С много любов,
Сали!

Според мен трябва да са така. Някъде може и да има грешка, не гарантирам нищо. :)

~mimetoo~
01-27-2008, 17:28
Благодаря адски много на двама Ви!Много ми помогнахте!!!! :-)

ProstoAz
01-27-2008, 18:14
Благодаря адски много на двама Ви!Много ми помогнахте!!!! :-)
Считам темата за приключена!