PDA

View Full Version : Оскъдна менструация



gavro64eto
02-19-2008, 11:52
Zna4i po princip imam problemi s cikala mi-disbalans v hormonite,hodila sam na lekar i vsi4ko se opravi.Problemat e,4e tozi mesec mi doide samo 2 dni be6e mn slabo i vaob6te ne kakto mi e predi.Ne moje da sam bremenna,za6toto s priqtelqt mi se pazim i vsi4ko e ok.Trqbva da otbeleja 4e bqh bolna ot plevmoniq i mi dup4iha injekcii,mojeli te da sa povliqli?Molqvi daite savet kak da go nakaram da mi doide i da razbera dali vsi4ko e ok!

т.7
krem4et0

Wowka
02-19-2008, 12:07
Напълно възможно е да е от лекарствата,според мен!А и витамините влияят на цикала много!!! :) btw вече има подобна тема!!!

krem4et0
02-19-2008, 12:39
Вземала ли си антибиотик? Да не би да не хапваш достатъчно?

HagpycaH
02-19-2008, 12:44
Чувал съм че някой антибиотици влиаели на цикъла , но не съм сигурен но не се беспокой ако другия месец е пак така иди на гинеколог.

vaniLL
02-19-2008, 15:30
emi do kolkoto az sym zapoznata - ima vyzmojnost da e ot medikamentite , koito si poela i ot samata bolest . kakto po-gornite mneniq smqtam , che ako dr mesec pak e taka , trqbva da idesh na lekar . a moje da e samo incidentno - znaesh , vs se sluchva - tova e organisym , a ne mashina . za bremennost - edva li , no za da si napylno sigurna , napravi si 1 test , za da znaesh che prichinata e dr :-) :-) :-)

gavro64eto
02-19-2008, 19:21
mn blagodarq,4e mi otgovorihte.Sega ve4e sam po-spokoina.Naistina moje da e ot injekciite koito mi biha kogato bqh bolna.

EmO_KiD_;(
02-20-2008, 06:04
Aз като взема антибиотик и тотално ми спира...може наистина да е от лекарствата :)