PDA

View Full Version : english :(

jujulinkaa
03-02-2008, 10:07
трябва да направя проект по английски за любим филм аз намерих за Cinderella story но така е написано че нищо неразбрах някои ако е правил такова нека напише нещо...мерси :(

VampireGirl666
03-02-2008, 14:53
Аз миналата година писах за любим филм.По-точно за Титаник.Ако ти върши работа,го напиши и ти.

My favourite film

My fovourite film is Titanic which came out in 1997.It's romantic drama with famous actors and very good acting.It got some Oscars in 1998.
I like this film because I like love stories.
Titanic is about the sinking of the great ship in 1916.It shows what happens to some of the passenger during the two hours of sinking.Old Rose,who survived the crash,tell the story.The main characters,Jack Dawson and Rose Dewitt Bukater fall in love with each other on the ship,but the boy dies in the end.
The film is directed by James Cameron and the main characters are played by Leonardo DiCaprio and Kate Winslet.The soundtrack for the film is composed by James Horner and Celin Dion sings My heart will go on which becomes a hit.

Моят любим филм

Любимият ми филм е Титаник,който излиза през 1997г.Това е роматична драма с известни актьори и много добра актьорска игра.Той получава няколко оскара през 1998г.
Харесвам този филм,защото обичам любовните истории.
Титаник е посветен на потъването на големия кораб през 1916г.В него се разказва за това,което се случва с няколко от пътниците по време на двата часа на потъването.Старата Роуз,която оцелява при катастрофата,разказва историята.Главните герои Джак Доусън и Роуз Дюит се влюбват на кораба,но младежът накрая умира.
Филмът е режисиран от Джеймс Камерън,а главните роли се играят от Леонардо ДиКаприо и Кейт Уинелет.Саундтракът към филма е композиран от Джеймс Хорнет,а Селин Дион изпълнява 'My heart will go on',която става хит.

Надявам се да съм помогнала. :)

VampireGirl666
03-02-2008, 15:24
Аз миналата година писах за любим филм.По-точно за Титаник.Ако ти върши работа,го напиши и ти.

My favourite film

My fovourite film is Titanic which came out in 1997.It's romantic drama with famous actors and very good acting.It got some Oscars in 1998.
Titanic is about the sinking of the great ship in 1916.It shows what happens to some of the passenger during the two hours of sinking.Old Rose,who survived the crash,tell the story.The main characters,Jack Dawson and Rose Dewitt Bukater fall in love with each other on the ship,but the boy dies in the end.
The film is directed by James Cameron and the main characters are played by Leonardo DiCaprio and Kate Winslet.The soundtrack for the film is composed by James Horner and Celin Dion sings My heart will go on which becomes a hit.

Надявам се да съм помогнала. :)

Много е добро, но явно по невнимание си допуснала няколко правописни грешки и доста граматични. Ноо пича трябва да е доволен, че си му помогнала!
Браво ;)

Не вярвам да съм допуснала доста граматични грешки,защото две учителки го проверяваха.Ако имах грешка,щяха да ме поправят.Явно ти не си прочел/а нещо както трябва.

1n5ub0rd1na73
03-02-2008, 16:38
My favourite film

My fovourite film is Titanic which came out in 1997. It's a romantic drama with famous actors and very good acting. It took some Oscars in 1998.
Titanic is about the sinking of a great ship in 1916.It shows what happens to some of the passengers during the two hours of sinking. Old Rose, who survived the crash, tells the story. The main characters, Jack Dawson and Rose Dewitt Bukater, fall in love with each other on the ship, but the boy dies in the end.
The film is directed by James Cameron and the main characters are played by Leonardo DiCaprio and Kate Winslet.The soundtrack for the film is composed by James Horner and Celin Dion sings "My heart will go on" which becomes a hit.

Незначителни са, но все пак ето ги.

VampireGirl666
03-02-2008, 19:27
My favourite film

My fovourite film is Titanic which came out in 1997. It's a romantic drama with famous actors and very good acting. It took some Oscars in 1998.
Titanic is about the sinking of a great ship in 1916.It shows what happens to some of the passengers during the two hours of sinking. Old Rose, who survived the crash, tells the story. The main characters, Jack Dawson and Rose Dewitt Bukater, fall in love with each other on the ship, but the boy dies in the end.
The film is directed by James Cameron and the main characters are played by Leonardo DiCaprio and Kate Winslet.The soundtrack for the film is composed by James Horner and Celin Dion sings "My heart will go on" which becomes a hit.

Незначителни са, но все пак ето ги.

Направих си труда да прочета коментарите ти и видях колко разбираш от английски,така че няма да те оспорвам.Мерси,че ми поправи грешките и мисля,че автора трябва да е щастлив/а , че ще бъде с безгрешен проект.

sladur4e_
03-03-2008, 07:46
Научи нещо повече за филма и в проекта опиши тази информация,така че на другите да им хареса и да го гледат.според мен учителите ще искат това :-o

jujulinkaa
03-04-2008, 12:19
Много е добро, но явно по невнимание си допуснала няколко правописни грешки и доста граматични. Ноо пича трябва да е доволен, че си му помогнала!
Браво ;)

хах ам аз сам момиче но нищо и да доволна сам мерси много :)