PDA

View Full Version : Кандидат-студенти 2008



bboy_bunker
03-06-2008, 16:15
Има ли тук такива типажи ? :D

Ако да - къде смятате да кандидатствате, каква специалност ?

Тук пишете абсолютно всичко за кандидатстудентската кампания през 2008г :)

RoyTheReaper
03-06-2008, 16:43
Ми аз съм кандидат-студент... пак... ама в чужбина. :)

ABSOLUTme
03-06-2008, 16:58
^^Къде,бе? 8-)

Felis_Dirus
03-06-2008, 17:02
Хм, ще кандидатствам и в България, и в чужбина. :)

bboy_bunker
03-06-2008, 17:24
Че какво толкова има в тая чужбина :)

RoyTheReaper
03-06-2008, 18:03
^^Къде,бе? 8-)

UK m8... :-D

shadow4e
03-06-2008, 18:07
СУ - Стопанско управление с немски

Lunatic-
03-06-2008, 18:07
Че какво толкова има в тая чужбина :)
живот...
от 1 месец съм си в БГ и е мега зле работата

DjBaloon
03-06-2008, 18:14
СУ - Стопанско управление с немски

Как се казваш??

AliceSw
03-06-2008, 18:15
УАСГ - архитектура 8-)

bboy_bunker
03-06-2008, 18:28
Някой да има, който ще кандидатства Право? :)

Felis_Dirus
03-06-2008, 18:31
Някой да има, който ще кандидатства Право? :)


Аз, коте. :)

Право, журналистика, психология.. иии Франция. :)

bboy_bunker
03-06-2008, 18:33
Екстра :)

Я кажи сега, според теб къде Правото е по-добро - СУ или УНСС ? Ти къде ще кандидатстваш? :P

sherry
03-06-2008, 18:35
И аз психология и журналистика, СУ и УНСС.

shadow4e
03-06-2008, 18:45
Лили :)

А за правото със сигурност след СУ ще имаш много по-големи шансове за реализация.

psychopath
03-06-2008, 18:48
аз бях 2007

bboy_bunker
03-06-2008, 18:49
Някой ще се явява ли на предварителните в УНСС ? Аз днес си подадох документите :)

DjBaloon
03-06-2008, 18:50
Няма никаква реализация с право :)
Няма работа за тези.. малка държава сме.. съдебната власт е много зле,има си определени хора,чиито деца ги наследяват и те продължават,в момента това е една затворена система.. в която за да влезнеш трябва да си нещо неповторимо :)

GeorgiaLove
03-06-2008, 18:50
Ами дам, ще кандидатствам...