PDA

View Full Version : Проблем с игрите



lubo111
03-08-2008, 17:09
ne moga da razbera kato igraq edna igra i sum se sreduto4il i izvednuj mi izklu4va programata mnogo se :-x ako nqkoy mi kaje kak da go upravq 6te sum mu mnoo blagodaren



Нарушение на т. 7 от правилата! (от Ruthless)

LadyCarameL
03-08-2008, 18:15
Reason???

Nicksan
03-09-2008, 19:05
пич гледай са или си хванал едно малко вирусче което е 2kb или windows-а ти се е преебал и в двата случея ще трябва да форматираш защото този вирус не се засича от нито една анти вирусна програма то не е точно вирус а файл и преди да форматираш си запази сейфовете на игрите друг изход освен формат няма аз съм програмист и знам от личен опит

Xanibal
03-09-2008, 19:38
дадада направо да си прейнсталира Windowsa не щеш ли,първо да порови за вируси и да си изтегли някоя програмка специално за червейчета имаше,да проведе няколко теста и тогава ако се налага да форматира промерно може да направи и един дефраг.

tqnko1
03-09-2008, 20:04
http://www.eset.com/onlinescan/ :-o

amadeuskb
03-09-2008, 20:20
Сканирай с ad-aware,registri mechanic и разбирасе с анти-вируснатa :D

Nicksan
03-10-2008, 11:44
с кфото и да сканира няма да го засече това е фаил който заблуждава друг файл и става конфлик между двата и не се засича махнете го вие с антивирусна и анти спаеуеър като межете деба кретените

lubo111
03-10-2008, 15:44
e dobre nikoy ne rabra may4e ili az ne razbrah. az vi prikazvam 4e kato igraq i 4atkam da strelqm nali znaete i izklu4va . ne moga da razbera za6to e stanava taka.

tqnko1
03-10-2008, 15:48
e dobre nikoy ne rabra may4e ili az ne razbrah. az vi prikazvam 4e kato igraq i 4atkam da strelqm nali znaete i izklu4va . ne moga da razbera za6to e stanava taka.
mi po princip na moite igri ne 4atkam i ne iz4klio4va ako igrai6 nqkfi b1gavi CS-sovi bgai mi ot glavata obqsnisi dobre problema dai log ako ti ispisva t1k1v :oops:

lubo111
03-10-2008, 16:11