View Full Version : Кой е най-хубавият филм който сте гледали
ta..kajete koi e nai-hubaviq i nai-interesniq film koito ste gledali..li4no na men sa mi lubimi The Butterfly Effect i The Oxford Murders.sega ste vie.. :)
RottenFlesh
06-01-2008, 17:31
How High :razz: :grin:
Lunatic-
06-01-2008, 18:08
Rounders
simonchety
06-01-2008, 18:20
Rich Kids
Earth Face
06-01-2008, 18:27
Голямото напишване.Зеленият Път и Пътят на самурая:Кучи ДУХ ПРосто тези филми са супер :grin:
Trainspotting
Sleepers
Scarface
Enemy at the gates
Training day
Taxi driver
Scary movie
Bad boys 2
sweet_angel666
06-01-2008, 18:53
entrusted
Psyhosocial
06-01-2008, 19:40
Оо How high кърти отвсякъде ако говорим за комедийки, а иначе Blow е супер добър филм и нзз има мн др филми които обожавам :-o
GreenFairy
06-01-2008, 19:56
How High :razz: :grin:
Определено! :grin: Иначе The Crow и Interview with the vampire, въпреки че книгата няма равна...
sladku_bebzi
06-01-2008, 20:24
Raise Your Voice
DisturbinThePeace
06-01-2008, 22:13
How High , Top Gun :)
PeopleAlwaysLeave
06-01-2008, 22:20
A walk to remember
Rich Kids
Raise your voice
The truth about love - любимият ми
Thirteen
Three
Outlaw4Life
06-02-2008, 05:50
Pursuit Of Happiness
gothic_angel
06-02-2008, 07:26
Много сааа!!!
Бащата на булката 2
Американски пай
Погрешен завой и много други
chocoleptic
06-02-2008, 07:27
A Clockwork Orange
Trainspotting
Fight Club
The Football Factory
Class
Quadrophenia
Made in Britain
I.D.
Outlaw
мхм това са стойностни филми,иначе .. например изкуплението шоушенк,зеленият път,реквием за една мечта,фотографът,нещастие,s in city,мълчанието на агнетата за мен си остава любим foxfire
сЛаДкЪ ЛиГлЪ
06-05-2008, 11:49
"Да срешнеш Джо Блек" :grin: :grin: :grin: мн готин филм, аз попринцип си падам по комедиите, ама тоя просто няма равен, аа и "Титаник"
i'm so excited!
06-05-2008, 12:47
trainspotting, clockwork orange, football factory, lock stock & two smoking barrels, forrest gump, gegen die wand, също някои филми на ким ки-дук, па я съм си романтична душа - ru guo ai, stealing beauty...
hamilcar
06-05-2008, 15:28
Всичките филми на Силвестър Сталоун.
Например Rocky.
tItEufFf
06-05-2008, 16:26
A Cinderella Story
Titanic
Пърл Харбър
Step Up: The Streetz
"Arizona Dream" :smt007
"Enemy at the Gates"
"Thelma and Loise"
"Sweet November"
Nefarian
06-05-2008, 19:46
Sleepy hollow
Resident Evil - 1 - 3
Underworld - 1 i evolution
Grind
How high
The legend of Earthsea
Brothers Grim
cold_arrow
06-05-2008, 19:53
Най, най е Горещо маце - The hot chick
След него са
- Братз
- Гарфилд 8-)
- Аквамарин
- Училищен Мюзикал 1 и 2
- В Рим и още 1 с Мери Кейт и Ашли обаче нз как се казва :D
- 13 Going On 30
- The Flock и това са най-яките които съм гледала 8-)
sweet_sorcerer
06-05-2008, 20:40
"The lord of the rings"
"Underworld"
"Interview with the vampire"
"Queen of the damned"
"I walk to remember"
"Virgin teritorry"
"The Covenant".....за тея се сетих,ама сиг има още 19999784747654375678567657856 .......
How High :razz: :grin:
оо да тфае велик филм :grin: 8-) :D ина4е 'Sin City' съ6то ме кефи,ни6то 4е е по комикс
After School Special - Най-яката комедия на всички времена :)
IceCold{Frozen`Heart}
06-06-2008, 19:25
13 Ghosts май се казваше... много добро психо при тва с happy end 8-) :P
BlueGirl
06-06-2008, 20:02
Единственият филм,когото признавам,е Титаник.Просто той така ми навлезе в душата и сърцето,че винаги плача на него,макар че съм го гледала много пъти...Просто в този филм всичко е уникално-като се започне от героите,та до музиката.... :-#
soulja_girl4e
06-06-2008, 20:47
mnou sa! adski mnogo!
no v4era gledah "50 pyrvi sre6ti" i revah, i se smqh, i mn se raz4uvstvah :oops:
P.S. edin ot mooogoto filmi sy6to e i "click" sys sy6tiq aktior - adam sandlyr :-) mnogo emocii prosto unikat! 8)
psychopath
06-06-2008, 22:29
The Recruit гледах скоро и ме изкефи...
иначе са супер много
chocoleptic
06-06-2008, 22:32
13 Ghosts май се казваше... много добро психо при тва с happy end 8-) :P
Точно за това е шит .. психо с happy end хаха това не е психо-това е комедия !
Miami_Vice [Sonny]
06-07-2008, 05:07
Моите са 3 :D
1.Танго и Кеш
2.War / Единакът
и 3.Miami Vice Естествено :D
MaRrY_JaNe1
06-07-2008, 10:43
Raise Your Voice
+1
American Pie 6 - Beta house
drive_me_crazy
06-11-2008, 12:21
Много са
Знам какво направи..., Още знам какво направи..., Scary movie, Drive Me Crazy, 27 Dresses
Alcohooligan
06-11-2008, 15:44
Snatch
Trainspotting
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Fight Club
This is England
задължителни филми.
HE3AK0HEH
06-11-2008, 15:48
"Спасяването на редник Райън" - Незабравим филм!
И може би "Боен клуб" ;]
Смело сърце !
най-невероятният филм който съм гледала!
6o6kotooo
06-11-2008, 18:40
Thirteen
4-ta rota (prosto unikalen film)
A Walk to remember
Divi/Krasivi
American Pie
awe mnoo sa si
MaRrY_JaNe1
06-11-2008, 18:49
aa zabravih osven "raise your voice"
Honey
Step up 1,2
The Cutting edge 2,2
:P
Mirelchetoo14
06-11-2008, 20:11
За мен хубави филми са само тези натоварени със значение.Обичам комедийки и лигави американски филмчета,но никога не мога да им кажа истински добри филми,независимо че съм се забавлявала на тях.
За мен много добри филми са "Сблъсъци","Вавилон","Тетрадката","Дамски клуб","Да срещнеш Джо Блек","Вчера","Гордост и предрасъдъци"....
shanty_loop
06-12-2008, 20:22
'' The Notebook''
'' Step up: the streets''
'' Just my luck''
'' Corpse Bride''
'' Stick it''
'' Aquamarine''
'' Bones'' и още мн мн ... :) :) :)
FunkyFresh
06-14-2008, 11:20
Arizona Dream
Benny And Joon
What's Eating Gilbert Grape
EuroTrip
Всичко със Никол Кидман, Анджелина Джули и Крисчън Бейл ми е любимо. :D
TheUnforgiven666
06-23-2008, 13:45
"The Butterfly Effect"
FatPanda
06-23-2008, 13:47
"Leon"
loritoooo
06-23-2008, 13:47
NAi-hubaviq e Ot4aqni saprugi,e pone samo spored men
chocoleptic
06-23-2008, 13:52
NAi-hubaviq e Ot4aqni saprugi,e pone samo spored men
Това е сериал .
По темата - Боен Клуб също е един от любимите ми филми.
Стига да схванеш смисъла.
angelcheeee_93
06-23-2008, 14:22
1.TITANIC
2.Cindrella story
3.PULSE
4.POGRE6EN ZAVOI 1 I 2 CHAST
5.KA6TATA NA VOSAKA
6.BELI MADAMI
7.ROMANTI4EN FILM
OBI4AM UJASI,KOMEDII,ROMANTI4NI FILMI ZA LUBOV :oops: :-)
prostotiika
06-23-2008, 19:22
The notebook
The bucket list
It's all gone Pete Tong
The pirates of Carribean
Elizabethtown :)
nai-mnogo me kefi oba4e "The lord of the rings" :-) :-) :-)
prostotiika
06-23-2008, 19:24
opa mai propusnah Armagedon :P :-) :-) :-)
mandy997
06-24-2008, 04:17
Fight club, American beauty, Final destination, saw
skatemore
06-24-2008, 13:20
Bomb the system
The flock
stefinka
06-24-2008, 13:27
1.Богаташчета
2.Деветия
3.Убийствен пазел (сички части)
4.Един не тъп американски филм
5.Титаник
6. Американски пай (сички части)
7.Фатални жени
8.Смокинг
9.Моите,нашите,вашите
10.Съседка за секс
11.Само през тръпа и
12.Тинайсет
omg how high iskah da kaja :D
ZaRiBeNn
06-28-2008, 16:36
How High And BeerFest :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :razz: :razz: :razz: :razz:
NaughtyWhisper
06-28-2008, 19:37
Fearless
Fighter in the Wind
Ghost Dog: The way of the Samurai
Thug Angel: The life of an Outlaw
Ressurection
The Last Samurai
Още доста има, но се сещам само за тези в момента.
Forester
06-29-2008, 00:06
Тhe Ring 1 ,2
The Grudge 1 ,2
New York Minute
Lord of the Rings
Heaven
Enemy at the Gate
Paragraf 78 (1&2)
Gradle 2 the Grave
The Bank Job
[B]a[N]D[i]T[k]a
06-29-2008, 19:57
1) градски легенди...
2)американски паи
3)пърл харбър
4) реквием за сън е много хубав и поучителен но след като го гледах не можах да спя ...
5)последен изход 1 и 2 .. 3 е боза горе долу ..
6)бели мацки
.... и само за това се сещам .... :-o но 100% пропускам още някои хубав...
Cryptica
06-29-2008, 20:21
Ето ги подред. Първият ми беше най-интересен.
1.Forrest Gump (Форест Гъмп)
2.American History X (Американска история Х)
3.The Crow (Гарванът)
4.The Last Samurai(Последният самурай)
А любимата ми комедия е "Боговете сигурно са полудели". :razz:
Винаги ще и се смея. 8-)
Шлядку*бэбэ
06-29-2008, 20:27
1. 5ive girls
2.Thirteen
3.Step up [1,2]
"Истината за любовта"
"Изповедта на кариеристката"
"Историята на пепеляшка"
"Тя е пич"
"Горещо маце"
"Фатални жени"
"Кънки с остър връх 3"
"Новото гадже на майка ми"
"Кейт и Леополд"
всички филми на Хилари дъф, Дженифър Лав Хюит, Аманда Байнс.
има и други де, сега за тея се сещам, по принцип харесвам комедии и романтични, понякога и драма
DELIRIOUS
06-30-2008, 11:53
A Walk To Remember
The Notebook
Titanic
Raise Your Voice
Step Up
MidnightCreep
06-30-2008, 17:22
Не са в низходящ ред.
The Crow
The Bubble
Munich
Keeping Mum
Katyn
Chocolat
Edward Scissor Hands
Beaufort
Likantrop
06-30-2008, 19:02
Into the wild :) gledaite go ako ne ste zaslujava si !! :) :)
Sensuality
07-01-2008, 07:15
Титаник
:)
еми за мен е Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
Likantrop
07-02-2008, 12:36
еми за мен е Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street podkrepqm te 8) 8) :)
miss_headstrong
07-02-2008, 14:13
Ами "Гадни момичета"-най яката война между МОДЕРНИТЕ момичета..!!!! :-) :D :-D
SwEeT_DeBBy
07-02-2008, 16:36
Титаник, Сексът и градът, Гадни момичета ... абе много са :)
tItEufFf
07-02-2008, 21:16
Titanik i Finalna Destinaciq 1
surrender_
07-04-2008, 10:45
Sex and the city,Step up...The lost room
volleYgirl
07-04-2008, 11:04
Titanik :twisted:
Fight Club
The Matrix
Eternal sunshine of the spotless mind
Requiem for a dream
American History X
Closer
What's eating Gilbert Grape
The Perfume
The Notebook
Edward Scissorhands
Sweeney Todd
Charlie and the Chocolate Factory
Pirates of the Caribbean
Corpse Bride
21
Becoming Jane
Iron Man
амии.. да, доста х)
An4eSsS__
07-06-2008, 18:26
Ей сега гледах един мнннн як филм "A little princes" - леле супер филм :-)
Също и :
a walk to remember
Step up - 1,2
the notebook
иима и други но сега немога да се сетя :)
Carmen Goes To College :razz: :lol:
Alonso_N1
07-06-2008, 20:22
Титаник
Пародията на 300 спартанци
Магистрала 60
Линията на смъртта
21
Бавачката
Жената в огледалото
ell_ownz
07-06-2008, 20:54
Candy или на бг Хероин
Braveheart (Смело сърце)
Forrest Gump
Cruel Intentions (Секс игри ама 1вата част само)
"Легенди за страстта" :)
и Prison Break :grin:
__SuNshInE__
07-09-2008, 19:50
Хари Потър, секса и града, гадни момичета :grin:
ProstoAz
07-10-2008, 08:16
Blood Diamond
The Sixth Sense
Fracture
Perfect Stranger
SAW
The Prestige
Apocalypto
Mongol
Letters From Ivo Jima
Крахът на Третия Райх
Черна котка, бял котарак
Панаир на суетата
pOiSoN_kIsS_94
07-10-2008, 14:55
Титаник :cry:
mimz_rap
07-10-2008, 17:55
Thirteen
Kidulthood
How High
:grin: :grin: :grin:
volleYgirl
07-11-2008, 17:13
имаше един филм "Полъх от отвъдното" много беше хубав и леко страшен :grin:
just_a_stranger
08-28-2008, 10:02
Xybawi filmi sa:
The new guy -komediq
A cidarella story-romantika/teen
Mean girls-komediq/teen
The perfect man-romantika
A walk to remember-romantika/teen
how high-komediq [ mn zdraw film :grin: :D ]
За мен е MINDHUNTERS ......... просто невероятен, гледала съм го 18 пъти и мога още 100 пъти по толкова :)
Blo0DMoNey360
05-20-2009, 10:35
The Italian Job
Scarface
Shooter
Apocalypto
Blood Diamond
The Happening
The Departed
И разбира се... The Godfather
kris4ann
05-20-2009, 14:03
SAW
Amerikan pie
FaRfAlAk
05-20-2009, 18:28
The Godfather 1,2
Pirates of the Caribbean 1,2,3
Scarface
и мн др.. :-P
krisence
05-21-2009, 06:06
a walk to remember
Step up - 1,2
raise your voice
AutumnTears
05-21-2009, 06:24
The mists of Avalon :smt007
"Гладиатор" разбира се :cry:
GotTheLife
06-21-2009, 11:06
Портокал с часовников механизъм
Реквием за една мечта
8) И З К У П Л Е Н И Е Т О Н А Ш О У Ш Е Н К 8) според класацията на ИМБД НАЙ ДОБРИЯТ ФИЛМ ОТ ТОП 250 ПРАВЕНИ НЯКОГА....
Cryptica
06-21-2009, 17:30
American History X
Sex, Lies, and Videotape
Taxi Driver
Forrest Gump
SLC Punk!
Gladiator
SoStarstruck
11-12-2009, 20:58
Ами има доста не се сърдете ако ще ви затормозя...
Тhe Notebook
A walk to remember
EuroTrip
Sex and the city
The Matrix 1,2,3 (честно казано съм учудена,че досега никой не го е споменал)
21
American Pie 1,2,3,4,5,6
Don't Be a Menace (обожавам го тоя филм)
Child's Play Collection
Ice Age 1,2,3
Simpsons The Movie
How High
Me,myslef and Irene
Pirates of the Caribbean 1,2,3
Requiem For A Dream
Rich Kids
Saw 1,2,3,4,5,6
Seven
Kiss the girls
Raise your Voice
Step up 1,2
A Cinderella Story
Another Cinderella Story
Mean Girls
Wrong Turn 1,2,3
South Park The Movie
Talento De Barrio (мн силен филм..)
The fast and the furious 1,2,3,4
Cruel Intentions
The Shining
Twilight <33
Ghost
A Nightmare on Elm Street 1,2,3,4,5,6,7 + Freddy vs Jason
Scary Movie 1,2,3,4
Tenacious D The Pick Of Destiny
Juice
Dumb and Dumber
Rat Race
The Day After Tomorrow
Primary Instinct 1,2
Grease 1,2
The Devil Wears Prada
Dude,Where's My car?
Dead Silence
Bad Boys 1,2
The Godfather
nikitka_
11-12-2009, 21:09
The Notebook :)
FlammeNoir
11-13-2009, 10:26
Lords of dog town
Shawshenk redemption
The green mile
The beach
How hight
sladkish_14
11-13-2009, 11:01
Keith,
The Notebook,
Home Alone 2
Requiem for a dream - велика работа! :)
SiNiStEr
11-13-2009, 11:57
Осем герои (Eight Below)
ArrowsOfDeath
11-13-2009, 12:06
Requiem for a dream - велика работа! :)
Тей, тей, подкрепям :)
Виж на същия режисьор друг филм - The Fountain. Саундтракът е от Clint Mansell, който озвучи и Реквиема :)
A walk to Remember
A Cinderella Story
Requiem for a dream - велика работа! :)
Тей, тей, подкрепям :)
Виж на същия режисьор друг филм - The Fountain. Саундтракът е от Clint Mansell, който озвучи и Реквиема :)
Много тежък филм.Просто не е за всеки.
Stan4o123
11-14-2009, 11:49
seven pounds с Уил Смит...страхотен е,ако някой не го е гледал му го препоръчвам горещо!!!
gret4ety
11-14-2009, 17:07
American Pie 1-6 8-)
ArrowsOfDeath
11-15-2009, 22:27
3 - Dont Be A Menace - пародия с негри 10 пъти по як от How High
Вярно, вярно 8)
PinkFloydSound
11-16-2009, 06:41
Hair
Arizona dream
Черна котка, бял котарак 8-)
The boat that rocked
Отдавна съм се наканила да гледам The seventh seal от 1957, убедена съм, че ще стане един от любимите ми. Ама мързел. 8-)
revolver
11-16-2009, 07:47
RocknRolla
Snatch
Gladiator
How high
purpledawn
11-16-2009, 09:30
Requiem for a Dream
The Tracey Fragments
Waking Life
Lord of the Rings
Equilibrium
има и още мн но не се сещам 8-)
YourFavoriteMistake
11-16-2009, 13:34
Original Sin
The First House On The Left
The Notebook
Ще изброя първите, които ми изкачат в съзнанието
Естествено, филмите по романите на Дж.К. Роулинг за любимия ни очилатко... Особено шестият филм трябва да бъде изгледан :D
Златният Компас. Да, макар и да не се доближава до величината на една от най-интересните книги някога съществували на този свят, филмът е невероятен... Не ми пука, че някой може и да рече, че е свръх детински, напротив... Да вземе да прочете книгата, пък тогава ще видим.
Трилогията Властелинът на Пръстените. Естествено, дългите, неорязани, над 3 часови версии ^_^
Интервю с Вампир. Не ми пука за брад Пит... Гледайте го заради Лестат... Яко кървища, любов, абе всичко най-важно за вампирите... И не, не говоря за ония задници от Здрач... Тоя филм няма никога на никого да го препоръчам, макар и да е по-добър от книгата в пъти.
А, да... ледайте Догма с Алън Рикман :D Убийствено смешен филм.
Нахлуват още, лелей...
Кошмарът преди Коледа, Тим Бъртън.
Едуард Ножиците, пак Бъртън.
Булката труп. Аха, Бъртън.
И накрая, но в никакъв случай на последно място, Суийни Тод: Бръснарят демон от Флийт Стрийт. БЪРТЪН!
Хъх, само това ли ми идва наум xD Ако се сетя за още нещо пак ще постя ^_^
themusicinme
01-05-2010, 07:22
New York minute с участието на близначките Olsen :grin:
Killah187
01-05-2010, 08:24
State Property
"Истината за любовта"
"Изповедта на кариеристката"
"Историята на пепеляшка"
"Тя е пич"
"Горещо маце"
"Фатални жени"
"Кънки с остър връх 3"
"Новото гадже на майка ми"
"Кейт и Леополд"
всички филми на Хилари дъф, Дженифър Лав Хюит, Аманда Байнс.
има и други де, сега за тея се сещам, по принцип харесвам комедии и романтични, понякога и драма
Лелееее за 1г. и половина явно доста ми се е променил вкуса за филми :D
Новите ми любими филми са: The notebook
Taken
Keith
Euro trip
Never back down....и други, но за момента не се сещам
xxph0biaxx
01-05-2010, 13:42
Stay Alive, Shutter, The ring :smt007 :grin:
emokamata
01-06-2010, 13:25
The Green Mile естествено :) :)
KpbCTHuKbT
01-07-2010, 19:00
"Saw", "Scarface", "The Green Mile", "The Matrix", "The Lord of the Rings Trilogy", "Slumdog Millionaire", "Avatar"
FuCkInBuBbLeGuM
01-07-2010, 19:30
The Wind That Shakes The Barley
The Crow 1 & 2 ( без 3 & 4, защото Брендън Лий го няма )
LoveRetroMusic
01-07-2010, 20:14
Strong Forever, Мюнхен(мисля, че така беше), Devil wears Prada. 8-)
modesty69
03-28-2010, 19:26
оф много са нз кво да кажа :D
December
03-28-2010, 20:12
Ами най-хубавият - като актьорска игра,сценарии,история е Код 187 със невероятният Самюел Л. Джаксън
А иначе любимият ми е Интервщ с вампир и Кенди
Прекалено много са любимите, но най-значимите са: Forrest Gump и Shawshank redemption.
KLASS :smt049 и го препоръчвам на всички ... филмът е страхотен! :)
Ми аз мога да препоръчам А walk to remember , The last song , Dear John , и трите части на Здрач .. комедии не мога да кажа тъй като има много и не мога да избера най-хубавата ..
scandalousLady
06-26-2011, 10:44
А walk to remember
infreakincredible
06-26-2011, 11:02
А walk to remember
:smt007
lemonademouth123
06-26-2011, 22:32
Triangle, препоръчвам го на любителите на мисттерии без много кървища, такъв филм точно търсех :)
YoUcANNOtiMaGiNe
06-28-2011, 20:10
the green mile
изпревариха ме :)
brokeninside13
06-28-2011, 21:16
The Notebook.
Тва е просто филма.
Мога да кажа, че почти всички филми, в които съм видяла Том Ханкс са уникални и заслужават гледането! Такива са:
Терминал
Зеленият път
Форест Гъмп
Pay Forward - неповторим, страхотен, вдъхновяващ.
Eight Below - вдъхновяващ, тъжен, истински :)
Slumdog Millionaire, What Dreams May Come, The Green Mile, The Silence of the Lambs, Cape Fear, Shutter Island :grin:
Hatchiko,The secret life of bees и други,но за тези се сещам сега :)
SilverRain
07-08-2011, 11:42
Underworld
Hachiko
Tres metros sobre el cielo
Requiem for a dream
I am legend
The green mile
Hot Chick
The Notebook
December boys
A walk to remember
има и други,но сега не се сещам
TheCrimson
07-09-2011, 14:25
Не е в мой стил, но... A Walk To Remember..така ревах, че не е истина. Това е филма и няма друг такъв :D
Big Fish
The Green Mile
Revolver
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
The Dark Knight
Tres Metros Sobre El Cielo ♥
kobrichka
09-17-2011, 22:07
Tres Metros Sobre El Cielo ♥
Уникален филм !! Гледах го преди време и останах много доволна. Чакам с нетърпение през декември втората част :)
gabriieliita
04-16-2012, 10:22
Tres Metros Sobre el Cielo ♥ :( обожавам гоооо !!! чакам с нетърпение да излезе втората част на 22 юни !!
laserlight
04-16-2012, 10:44
The Prestige, Big fish-толкова увлекателни..едни от любимите ми
Awake- не знам защо толкова много ми хареса, финалът е доста неочакван
Beastly-малко наивен,обаче е страхотен
explosion_
04-16-2012, 11:00
Tres Metros Sobre el Cielo ♥
+1 много добър филм! Някой гледал ли е Щрак (Click) ?
Много са. Но най-много ми харесват Американски пай, Последен изход, Титаник, Пич, къде ми е колата, и един български - Стъпки в пясъка, мисля, че се казваше. ; ) и Тетрадката много ми харесва, което ми напомни да отивам да го гледам по ТВ..
young.wild.and.free
04-16-2012, 11:12
A clockwork orange! Не би се харесал на всеки, но тези, които го разберат ще им влезе поне в топ 5.
msiwelina
04-16-2012, 14:50
Tres metros sobre el cielo :))
Big Fish, Arizona Dream, Requiem For A Dream и Светът е Голям и Спасение Дебне Отвсякъде
SlowDownBaby
04-19-2012, 12:37
Tres Metros Sobre el Cielo
The Notebook
The Vow
Dear John
The Last Song =] ( Не са под ред :) )
strawberry88
04-19-2012, 18:21
Tres metros sobre el sielo
The notebook
Burlesque
A walk to remember
Titanic
:)
gabri3lla
04-21-2012, 16:52
Dear John, The green mile, The divide