View Full Version : Топ 10 - The best movies
hoSTagE__
07-22-2008, 20:31
Е, темата е ясна. Напишете топ 10 на любимите си филми. :smt023
пс.1 Пишете какъв жанр са .
пс2.Ако темата е тъпа или има такава- КЛЮЧ :smt051
chocoleptic
07-22-2008, 20:34
1 - Foxfire
2 - Foxfire
3 - Foxfire
4 - Foxfire
5 - Foxfire
6 - Foxfire
7 - Foxfire
8 - Foxfire
9 - Foxfire
10 - Foxfire
valentinka_1990
07-22-2008, 21:00
еми няма да ги подредя,защото не мога да ги степенувам.харесвам Константин,Разходка в облаците,титаник,мълчаниет о на агнетата,като рицарите,американска история...сега ме е яд,защото съм сигурна,че после ще се сетя още някой,но за сега са това.
А да.Любимият ми анимационен филм е Красавицата и звярът.
Еми Never Back Down,Senseless,Step up 2,Stomp The Yard,You Got Served,Rocky,Pearl Harbor,Titanic,Tom Yum Goong,The Fast and Furius 8) 8) 8)
Mn0go_SexY
07-22-2008, 21:40
1- "Moqta gloqma luda grucka svatba"
2-"Voinata na semeistvo Royz"
3-"Dami kanqt"
4-"Vsi4ki obi4at Reymand"
5-"Mul4anieto na agnetata"
6-"Dvama muje i polovina"
7-"Losha kompaniq"
8-"Agent XXL" [ne vklu4va gluposti!]
9-"Da sreshtnesh Djo Bleck"
10-"Da izcheznesh za 60 sekundi"
:) :) :) :) :) :) :) :-) :) :) :) :) :) :) :) Mn0go Sa..
miley_cyrus
07-23-2008, 13:46
1. A walk to remember
2. Picture this
3. Camp Rock
4. High School Musical 2
5. Aquamarine
6. A cindrella story
7. Raise your voice
8. Hairspray
9. Hoot
10. The Lizzie MgGuire movie
j_adore2
07-24-2008, 19:16
1.A Walk To Remember
2.Never Back Down
3.The Notebook
4.Eurotrip
5.Ps I love You
6.Goal (1/2)
7.Raise Your Voice
8.A Cinderella Story
9.The Truth About Love
10.Sleepover
Somersault
My blueberry nights
Brokeback mountain
[b]Le Fabuleux Destin d'Am
moonbeam
07-24-2008, 21:07
1. A Walk To Remember
2.Titanic
3.A Cinderella Story
4.Final Destination 1,2
5.Mary Shelley's Frankenstein
6.Step Up
7.Sweet November
8. Eight Below
9.Pearl Harbour
10.The Hot Chick
Има още доста :P просто не се сещам сега
Pearl Harbor просто страхотен филм!
sladku_bebzi
07-24-2008, 23:45
1.Raise Your Voice
2.The Devil Wears Prada
3.Sex and the City
4.The Lizzie McGuire Movie
5.Material Girls
6.She's The Man
7.A Cinderella Story
8.John Tucker Must Die
9.Bratz
10.Sidney White
11.National Lampoon's Pledge This
12.Step Up
13.Bring It On 1,2,3
gPa3HuTeJl
07-25-2008, 00:12
1.The Dark Knight
1.Never Back Down
2.Naked Weapon
3.Aeon Flux
4.Grind
5.What happens In Vegas
6.Step up + Step Up 2
7.Hancock
8.Harold and Kumar + Harold and Kumar 2..
9.American Pie All Episodes..
10.Wanted
SummeRLove08
07-25-2008, 18:19
Може и да пропусна някои, но това са за които се сещам.
1.ТАКСИ 3
2.Невероятната съдба на Амели Пулен
3.Маската на Зоро
4.Карибски пирати
5.Моята прекрасна Лейди
6.Фантомът на операта
7.Кинг-Конг
8.Blades of Glory
9.Лъжовна съпруга
10.Скалатa
8)
SiNiStEr
07-25-2008, 19:03
1.Pearl Harbour
2.A Walk To Remember
3.The Notebook
4.Never Back Down
5.Underworld 1
6.Underworld 2
7.A cindrella story
8.Comp Rock
9.Step up 1
10.Honey
cvetenceto1991
07-26-2008, 16:50
1.What happens in Vegas
2.Bratz
3.Step up 2
4.13 going on 30
5.Camp Rock
6.A sindarela story
7.Credit Kelly
8.Pigs
9.Materials girls
10.Rice Your voice
тва са мойте любими филми яки комедии са за мен няма значение номерацията защото сам ги гледала няколко пати
FoLLow ME ..
07-30-2008, 15:18
1.American Pie
2.Rich Kids
3.Mean Girls
4.50 First Dates
5.Freaky Friday
6.Thirteen
7.House of wax
8.The eye
9.Bratz The Movie
10.Step Up
psychopath
07-30-2008, 16:41
класация не мога да направя, но...
Фермата, Мълчанието на Агнетата, Eurotrip, Вече не мога да чакам, The Football Factory, Перфектно Убийство, Final Destination 1/2, American Pie 1-3
и ме мързи да мисля :D
PeopleAlwaysLeave
07-30-2008, 16:57
1 A walk to remember
2 The truth about love
3 Cruel intentions 1
4 Wild things 3
5 Step up 1 i 2
6 American pie 5
7 Rich kids
8 Raise your voice
9 Thirteen
10 What happens in Vegas
"snatch", "lock, stock and two smoking barrels", "reserviour dogs", "trainspotting", "fight club", "a clockwork orange", "the football factory", "особености на руския национален лов през зимния сезон", "this is england", "death sentence"
lunata_baby
08-01-2008, 21:02
всички ми харесват по равно,но ето все пак.
1.Челюсти 1,2,3
2.Армагедон
3.Пърл Харбър
4.Уасаби
5.Такси 3
6.Да изчезнеш за 60 секунди
7.Остани жив
8.Стреляй смело
9.Скорост 1,2
10.Зелева супааааааааааа :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
lunata_baby
08-01-2008, 21:03
ох има още тооолкова много,но.. :(
Titanic
I am Sam
Artificial Intelligence
The Notebook
Milion Dollar Baby
P.S. I Love You
Pursuit of HappYness
The Shawshank Redemption
DRAGONFLY
Bicentennial Man
moni_718
08-03-2008, 08:25
1.Camp Rock
2. A cindrella story
3. Raise your voice
4. High School Musical 2
5. The Lizzie MgGuire movie
6. Hairspray
7.War,Inc
8What Girls Want
9. Hoot
10.Titanic
moni_718
08-03-2008, 08:27
1.Camp Rock
2. A cindrella story
3. Raise your voice
4. High School Musical 2
5. The Lizzie MgGuire movie
6. Hairspray
7.War,Inc
8What Girls Want
9. Hoot
10.Titanic
TheUnforgiven666
08-14-2008, 11:52
Не мога да ги подредя в класация, но най-любимите ми филми са: Ефектът на пеперудата, Ван Хелсинг, Кръв и шоколад, Подземен свят, Подземен свят: Еволюция, Хрониките на Нарния: Принц Каспиан, Хари Потър и Стаята на тайните, Twilight, Тя е пич, Ритай като Бекъм....
1.Mindhunters
2.The Chronicles of Riddick
3.Shutter(ест не американската боза)
4.Mean Girls
5.Gladiator
6.Snow Buddies
7.See No Evil
8.Alexander The Great
9.The 6th Sence
10.Saw 1 and 3
*Krisinka*
08-14-2008, 20:42
амм няма да ги подреждам но..ето някои от любимите ми : Никога не се предавай..Американска история Х..Ромпер Стомпер..Това е Англия...Козият рог...Мълчанието на агнетата...Грийн Стрийт Хулиганс...Вечният евреин...Записки по българските въстания..Време на насилие (по романа Време разделно)..Осъдени души..има и още,но в момента това са ми в главата :)
retwerts
08-15-2008, 11:22
Леле,що тийн бози сте изредили.Наистина е тръдно да се степенуват:
1.The Shawshank Redemption
2.The Pianist
3.The Godfather
4.The Silence of the Lambs
5.Pet Sematary(не е кой знае какво като филм,но е най-добрия хорър за мен)
6.The Prestige
7.Forrest Gump
8.The Butterfly Effect
9.The Descent
10....
Има още много ,които съм пропуснал и не мога да се сетя за 10-то място,но като погледна моя списък и тези на другите,май моя е най-добър за момента.Гледайте малко и по-стари филми,тези тийн бози не могат да им стъпят на малкото пръстче.
blue_ice
08-23-2008, 18:36
1-Hot shots 2
2-Hot shots
3-A Cinderella Story
4-Mean girls
5-Titanic
6-She`s the man
7-Scary movie 2
8-scary movie
9-Harry Potter 4
10-Cheaper by the dozen 1(moje da ima i po hybavi ama sq ne se se6tam)
:grin:
The King Of Kong: A Fistful of Quarters
Ratatouille
Persepolis
In the Shadow of the Moon
Juno
Sicko
Once
The Bourne Ultimatum
No Country For Old Men
като се чудя какво да гледам си избирам нещо от тая класация
buzly . com /top_movies
1. Тamara
2. How high
3. Thirteen
4. The ring 2
5. The ruins
6. Ice Age 1,2
7. Pretty when you cry
8. The sex and the city
9. i am legend
10. mean girls
1.Pirates of the Caribbean 1
2.Pirates of the Caribbean 2
3.Pirates of the Caribbean 3
4.Edward nojiciti
5.Sweeeney todd
6.mirors
7.iron girl
8.the dark batman
9.walle
10.no have head
it_ends_tonight_
10-07-2008, 17:04
1. Cruel Intentions 1,2
2. A walk to remember
3. Titanic
4. The marsh
5. My girl
6. Трима братя, три сестри :D
7. Meet with Joe Black
8. The wood
9. един със Луи Дьо Финес, не знам как се казваше, ама в саундтрака се пееше "Жули, жули, жули сен тропе" май е "Сен тропе" ама не съм сигурна. Но е мн хубав
10. Raise your voice
Nefarian
10-07-2008, 19:07
1. Grind
2. Nightmare On Elm Street - всички
3. LOTR - всички
4. Dishdogz
5. Underworld & Underworld Evolution
6. How High
7. Dude, Where is My Car
8. American Pie - всички
9. Sleepy Hollow
10. Sweeney Todd : The Demon Barber of Fleet Street
1. Journey to the center of the Earth
2. A cinderella story
3. Another cinderella story
4. Camp rock
5. Raise your voice
6. The Lizzie MgGuire movie
7. High School Musical 1,2,3;
8. The Golden Compass
9. Taken
10. The Andromeda
prekaleno sa mnogo no moq jivot e SEX AND THE CITY :-) :-) :-) :-) :-) :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :smt007
"Живи" - екшън, драма, приключенски
"Аризонска мечта" - комедия, драма
"August Rush" - драма, мюзикъл
"Хвани ме, ако можеш" - комедия, приключенски, криминален
"Дрога" - драма, криминален
"Деветата порта" - трилър, ужаси, мистерия
"Into The Wild" - драма, приключенски
"Интервю с вампир" - драма, ужаси
"Гарванът" - екшън, фантастика, криминален
"Пианистът" - драма, мюзикъл, военен
6o6kotooo
12-13-2008, 17:01
1. 9-та рота
2.Диви /Красиви
3.Хари Потър (всичките)
4.Троя
5.Американски пай (всичките)
6.Тетрадката
7.Карибски пирати (всички)
8.Небесно царство
9.Смело сърце
10.