PDA

View Full Version : имам нужда от съвет...



RoSsY88
09-25-2008, 07:28
Здравейте..от година и нещо не съм писала тука но просто имамнужда да споделя...пиша барзо така,че сигорно ще има доста правописни грешки....Имах една ужасна дълга връзка от разтояние..и реших да я приключа и да се хвана с нещо по сигорно и сериозно...аз съм студента във Варна и лятото работех в едно заведение като сервитиьока....ДОколкото ми казаха,някакво момче ме беше харесало м и всяка вече идело заради мене да ме гледа и разпитвало свой приятел който ми беше мн редовен клиент и добър познат за мен....да кажем,че не бях го забеляза докато неговият познат не почна да ми натяква колко мн ме харесвал М. и искал да сме заедно...даже не бях се сетила кое е момчето защото компанията беше голяма и нямаше как всички до еидн да ги помня...оказа се че е сладур но уви аз още си обичах бившият и необичам тея оредени неща...зажалост и моята най одбара приятелка и колежка на работа започна да ми досажда и тя....гоовореше постоянно за него колко бил добър,сериозен и било време да си хвана някой дет да ме обича...най накаря му дадох шанс пихме 2-3 кафета само двамата но уви...за мене беше просто поредният дет ме харесал и дет няма никакъв шанс да е с мене...но момчето не се отказа....така ме гледаше на работа..даже като управителя ми викаше ме успокояваше,говореше му на него да не прави така абе страхотен разбирате ли...и стана някакви глупости на работа и целият персонал до един беше уволнен...вечерта това момче ме прибра с колата си до у тях...аз бях решила да си сабера багажа и да се прибера във Велико Търново за месец преди учебната година щот без работа нямаше и пари и нямаше смисал само да седя и да харча...тогава той ме целуна и не знам..тая целувка обърна всичко в мен...не знам как минаха 3 часа в целувки и преградки но като тръгвъх към нас и си събирах багажа ми стана тъжно за него и за тва че може да стане нещо а аз си тръгвам...но той започна да ми пише смси...да ми звъни..даде ми тва което