View Full Version : Превод на немски
Моят любим приказен герой е Алиса.Тя е обикновенно момиче което от нормалния свят се озовава в един непретсказуем свят.Алиса е с светла коса и очи.Представя се за добър и мил герой.Героите в тази приказка са странни.Алиса е много възпитано и умно момиче.Макар че е такава незнае къде е попаднала.
надявам се някой да има възможност да го преведе на немске език :(
Mein Lieblings-Charakter ist legend
и аз така го преведах в един сайт но не е точен ако може да е точен :(
[quote=Homer_King_r.i.p]Mein Lieblings-Charakter ist legend
j_adore2
10-25-2008, 08:46
[quote=Homer_King_r.i.p]Mein Lieblings-Charakter ist legend
това е текст от учебника
моля ви :( :(
SK0RP10N
10-25-2008, 09:44
Mein lieblings Maerchensperson ist Alissa.Sie ist eine gewoehnliche Maedchen, die aus der normaler Welt geht in einer ungewoehnlicher Welt.Alissa hat helle Haare und Augen.Alissa ist eines gutes und nettes Person.Die Personen in diesem Maerchen sind ungewoehnlich.Alissa ist ein sehr nettes und kluges Maedchen.Zwar ist sie sehr klug, aber sie wisst nicht, wo sie ist.
Само да спомена, че ае= а умлаут (а с 2те точки отгоре)
Water_lili
10-25-2008, 16:04
Mein lieblings Maerchensperson ist Alissa.Sie ist eine gewoehnliche Maedchen, die aus der normaler Welt geht in einer ungewoehnlicher Welt.Alissa hat helle Haare und Augen.Alissa ist eines gutes und nettes Person.Die Personen in diesem Maerchen sind ungewoehnlich.Alissa ist ein sehr nettes und kluges Maedchen.Zwar ist sie sehr klug, aber sie wisst nicht, wo sie ist.
подчинениет изречения са винаги с краен словоред или с други думи глаголат е винаги накрая.също така е das Maedchen и die Person...
Sie ist ein gewoehnlicheS Maedchen, DAS aus der normaleN Welt in einer ungewoehnlicheN Welt geht. Alissa ist ein gutEr und nettEr Charakter. Die Charakteren in diesem Maerchen sind ungewoehnlich.Alissa ist ein sehr nettes und kluges Maedchen.Zwar ist sie sehr klug, aber sie wEisst Es nicht, wo sie ist.
qnkasladuranka
10-25-2008, 17:23
Sie ist ein gewoehnlicheS Maedchen, DAS aus der normaleN Welt in einer ungewoehnlicheN Welt geht. Alissa ist ein gutEr und nettEr Charakter. Die Charakteren in diesem Maerchen sind ungewoehnlich.Alissa ist ein sehr nettes und kluges Maedchen.Zwar ist sie sehr klug, aber sie wEisst Es nicht, wo sie ist.
Am meisten mag ich die M