Влез

View Full Version : За хора с разчупено мислене

Sadsinner
12-27-2008, 22:02
Поставих това заглавие, защото е много вероятно много от вас, които са по-консервативни да ме нападнат. Така.. аз съм студентка, имам сериозна връзка с момче, което много обичам и по принцип съм много щастлива с него, наскоро той ме попита дали искам да живеем заедно и аз се съгласих и всичко е супер. Но ето и предисторията...