PDA

View Full Version : За студентството в Канада



aaasdfghjklll
02-02-2009, 21:21
Какви документи се искат и има ли университети дето се учи на френски в тях как е има ли купони и такива неща ме интересуват...понеже родителите ми заминават за Торонто лятото, аз съм първи курс студентка тука има ли смисъл да се изнасям и аз или да си стоя ?

Darkkiss
02-02-2009, 23:24
Какви документи се искат и има ли университети дето се учи на френски в тях как е има ли купони и такива неща ме интересуват...понеже родителите ми заминават за Торонто лятото, аз съм първи курс студентка тука има ли смисъл да се изнасям и аз или да си стоя ?

1. трябва да чакаш 1 год в канада и тест за езика..
2. няма нито купони нито нищо хората са идиоти!!!
3. има цяла френска провинция...

aaasdfghjklll
02-03-2009, 09:46
Каквоооо начи ако замина нали сега на лято и ще трябва за почна на уча чак 2010/2011 ?! и да започна от първи курс?!

Darkkiss
02-04-2009, 02:02
Каквоооо начи ако замина нали сега на лято и ще трябва за почна на уча чак 2010/2011 ?! и да започна от първи курс?!
1. ти не може да почнеш от др курс
2. ти трябва да чакаш мин година(да си живяла в канада) преди да кандидатстваш
т.е най рано почваш 2011/12 (ако ти приемат дипломата и издържиш теста за език)

[B]a[N]D[i]T[k]a
02-06-2009, 02:09
omg..
testa za ezik mu se vika toefl koeto i az trqbva da vzema vupreki 4e dokato otida v universitet shte imam 3 godini v kanada ..
nqmam mnogo mnogo informaciq kak e ako si zavurshil v bg i iskash da se premestish za universitet tuk no moje i da ne se nalaga da 4akash ako minesh nqkakuv kurs ili neshto daje moje i kurs da ne ti se nalaga..
p.s 4esno nz kakvi gi govorq no koito i kakvoto i da ti kazva imai edno neshto predvid 4e tuk vuzmojnosti ima mnogo .. ako ne stane po edin na4in shte stane po drug i nqma da se nalaga da 4akash godina .. vij za tova znam kfo govorq ;)

Darkkiss
02-06-2009, 17:50
a[N]D[i]T[k]a]omg..