PDA

View Full Version : Объркана...



NeLLi70
02-07-2009, 21:09
Здравейте, сигурно сте чели доста такива истории подобни на моята.
В момента излизам от 4 мес. с едно момче , към което мога да кажа че имам чувства и той към мен , но има един проблем и той се крие изцяло в мен. Става въпрос за бившето ми гадже. Историята ми е мн далга, но ще я разкажа във кратък вариант. В момента аз съм студентка първи курс и уча в голям град. Със сегашното ми гадже се запознахме тук където уча. Той е добро момче и наистина иска нещата между нас да се получат, както и аз. Преди негобях със 1 год. с момче, към което имах доста силни чувства, но той мн ме нарани. И след като аз заминах., атой си остана в нашия град се виждахме рядко само когато се вращам и покракй общо приятели. Причините поради коите се разделихме бяха няколко, но в общи линии заради други хора, а може би заради това че нашата връзка ставаше прекалено сериозна. Факт е че нашата раздяла и до днес не мога да си обясня наистина защото когато се разделяхме имам чувството че той ме излъга. Каза ми че и на двамата пътищата били различни. А как можеш да кажеш това на човек ей така като до вчера в продължение на 1 год си му казвал обратното. Въпроса е че всеки път като го видя и искам да го мразя , ане мога. И когато се върна в родния си град ме обземат тези на раздвоение не знам какво да правя. Усеща се напрежението между нас когато се обръщаме да си кажем нещо, макар че сме се разделили преди около 7 мес. което не е малко. Гледа ме както ви наги ме е гледал дори когато бяхме заедно и понякога се питам дали още нее сотанало нещо от онези чувства които имахме и после си казвам я слез на земята имаш си приятел не се връщай назад. А някак си всъщност аз го правя. КОгато съм със приятеля си далеч от бившия не се чувтсвам така, сещам се за него но минава бързо. А сега когато съм си у дома и го виждам по често ссе раздвоявам.Какво да направя за да се освободя от тези чувства? Сегашния ми прител не знае за това което изпитвам. Ис