PDA

View Full Version : Тренирай с мен



pe6oKanev
05-04-2009, 07:44
Здравейте, аз съм студент във Варна и винаги съм искал да тренирам тенис. Тия дни реших най после да се свържа с треньор, чиято цена беше 25лв на час. Тази цена е малко висока за мен и се надявам да открия дружка, с която да споделям уроците и таксата.
За повече инфо тел 0883362489 и скайп sl_cool_j

mysterious93
05-05-2009, 08:24
уау 25 на трен?? мн бе.. аз плащам 30 лева на месец за 8 тренировки в месеца ОБАЧЕ уловката е че сме 6 човека :D като често играем по 4 щото винаги 1-2ма ги няма... обаче като се замисля ,то ако ще е за ЕДИН човек 25 ...не са чак толкова мн..даже са нормално :D а те не могат ли да те вкарат в няква група примерно с 4 човека и да си плащаш за месеца или нямаш време и няма да ти е удобно винаги

pe6oKanev
05-05-2009, 14:18
Треньора, с който разговарях ми каза че той нямал групи. Ако някой може да ме уреди би било чудесно. Имам си ракета.

mysterious93
05-05-2009, 18:46
Треньора, с който разговарях ми каза че той нямал групи. Ако някой може да ме уреди би било чудесно. Имам си ракета.

ами поразрови се още човек... щом аз в Добрич намерих кво остана за Варна. иначе бр че си имаш ракета :-D и аз мн искам обаче нашите не могат да ми купят ии от там ми дават(малко е кофти ся щото от 1 година свикнах с една ракета и ако нещо стане с нея и я загубят,се счупи или нещо такова и просто изчезне ще ми дадат друга ама..няя да е същото..просот самата ми игра се променя и то не към добро :Д )... ддз...все тря да има някакъв клуб във Варна. поразрови се в гугъл..само мернах че има някъв клуб Велто и черно море..сиг ще има и други..потърси недей да се хвърляш на първия треньор :D ако не можешд а си го позволиш де.. иначе щ ее супер да си е само за теб, но е скъпичко :o та в клубовете тря да има групи, да е малко по евтино и т.н.(само гадая :D )

DonnerWetter
05-06-2009, 10:40