Влез

View Full Version : Таблетки "Мерсилон" ...

purple__love
06-23-2009, 07:07
Искам да попитам някой, който използва тези таблетки ако може да ми каже дали е доволен от тях, дали при него са дали някакви странични ефекти - като по-силно окосмяване, гадене или главоболие.Тъй като аз се притеснявам да ги взема (изписа ми ги гинеколожката ми), защото все пак това са допълнителни хормони! Ще съм ви благодарна ако споделите от опита си!

Ilikeliljon
06-23-2009, 07:15
Да не са мъжки хормони, че да има такива странични ефекти (по-силно окосмяване)? Не съм чувал за тях, но щом гинеколог ги е изписал значи са сравнително безопасни, аз съм виждал лекарства, чийто странични ефекти са от целия диапазон от епилептичен припадък до инфаркт, ама са най-обикновени успокоителни 8-) 8-) 8-)

purple__love
06-23-2009, 07:18
Да не са мъжки хормони, че да има такива странични ефекти (по-силно окосмяване)? Не съм чувал за тях, но щом гинеколог ги е изписал значи са сравнително безопасни, аз съм виждал лекарства, чийто странични ефекти са от целия диапазон от епилептичен припадък до инфаркт, ама са най-обикновени успокоителни 8-) 8-) 8-)

не са мъжки хормони, но все пак са хормони - за това питам! + това гинеколозите изписват и таблетки, от които наистина се получава инфаркт, така че това че ги е изписал гинеколог нищо не значи според мен.просто в описанието на таблетките има много плашещи неща написани и исках да питам колко от тях за верни?

Ilikeliljon
06-23-2009, 07:25
Аз съм чел описанието на ефектите на Амитриптилин и съм сигурен, че е по-плашеща и от твоята, имаше неща от рода на гърч, епилиптичен припадък, инфаркт, инсулт, гадене, виене на свят и какво ли още не :) :) А иначе мъжките хормони предизвикват по-голямо окосмяване, повече не мога да ти кажа. Иначе ти вероятно си младо момиче, така че от инфаркт не се притеснявай :) :)

LovelyGirl
06-23-2009, 08:49
При всеки е различно.При някой може и да е имало странични ефекти, но при теб да няма и обратното.