PDA

View Full Version : Графити



Magi4eska_Kiss
03-09-2010, 16:02
Здравейте! Какво мислите за тези графити,аз съм начинаеща в това изкуство. Това са първите ми няколко:
http://prikachi.com/images.php?files/1421808F.jpg
http://prikachi.com/files/1421809K.jpg
http://prikachi.com/files/1421810N.jpg
И още един много важен въпрос: Помогнете ми да си измисля таг,моля!
(Казвам се Даниела ако е важно за таг-а) :)

Take_That
03-09-2010, 16:05
Според мен са много добри, макар че не разбирам много точно от графити. Продължавай в същия дух ;)

BluEWisH
03-09-2010, 16:28
1 Ако беше начинаеща нямаше да са толкова добри=> си ги копирала от интернет.
2 Това са скици(графите са по стените, а на листята им се викат скици)
3 Тага няма нищо общо с името ти!!!! Измисляш си азбука,таг и си готова. Тага е свързан с хобито ти( почти винаги тага не е нищо особено освен една дума която те кефи.)

Може да не си ги копирала, но не ми се вярва да са твой и да си начинаеща, защото ако беше начинаеща нямаше да имаш толкова добър замах и свободна ръка. Но това е мое мнение( най-вероятно правилно)

Съвет от мен:
Не започвай още, измисли си свои букви( за тагове, скици и т.н)
За да овладееш добре изкуството, изучавай стил по стил.
Почни с Троу Ъп( най-лесен ).

Успех от мен

Magi4eska_Kiss
03-09-2010, 17:15
1 Ако беше начинаеща нямаше да са толкова добри=> си ги копирала от интернет.
2 Това са скици(графите са по стените, а на листята им се викат скици)
3 Тага няма нищо общо с името ти!!!! Измисляш си азбука,таг и си готова. Тага е свързан с хобито ти( почти винаги тага не е нищо особено освен една дума която те кефи.)

Може да не си ги копирала, но не ми се вярва да са твой и да си начинаеща, защото ако беше начинаеща нямаше да имаш толкова добър замах и свободна ръка. Но това е мое мнение( най-вероятно правилно)

Съвет от мен:
Не започвай още, измисли си свои букви( за тагове, скици и т.н)
За да овладееш добре изкуството, изучавай стил по стил.
Почни с Троу Ъп( най-лесен ).

Успех от мен