PDA

View Full Version : Нямам нормално семейство ;(



bilqnavod
07-18-2010, 12:07
Дядовци нямам - починали са. Едната ми баба е в дом за възрастни - много болна, баща ми е болен повече от 10 години. Само мама издържа семейството и се грижи за мен и татко. Аз съм на 21 - студентка все още. Имам сестра с 10 години по голяма от мен, но е омъжена и има друг живот. Имам роднини - ляля, свако, братовчедки и т.н., но те са на другия край на българия и ги виждам много рядко. Чувствам се толкова самотна и тъжна, почти нямам на кого да разчитам - само на майка и тя на мен. ;(
Някой има ли подобни проблеми. Моля споделете - много ми тежи, много ми е мъчно. Семейството е огромна ценност за мен. Може би защото не е такова каквото трябва да бъде...... ;(;(;(

s0b1esk1ty
07-18-2010, 20:18
Много едновременно хубава/гадна темичка, тъжна и те кара да се замислиш,за важните неща в живота.Повечето тийнове не оценяват семейството,което имат.Моето не е нормално,хич разведени са и искат само да ме делят :?

gia_sena_mono
07-18-2010, 21:31
Моето е нормално, но живеем с баба ми (майката на бащата ми). Тя постоянно се бърка в техните работи, иска да се налага, дори париви някакви интриги на майка ми. Имам чувството, че е не е тя.
Честно казано след глупостта, в която се осмели да обвини майка ми, не й говоря. Не мога да й го простя. Тя винаги е гледала другите хора, на тях се е възхищавала и радвала, хвалела ги е, но никога на нас.
Гадно ми е да се разминаваме в една къща сякаш сме призраци, но тя прекали. А дори не искаше да се разбере с майка ми по въпроса.
Все повтаря, че е излишна в тази къща, но всъшност тя прави проблемите.
Та, така.
Аз съм се зарекла, че ако един ден заживея с някой, то ще напарвя всичко възможно да не сме при ничии родители.

Housemusikk
07-18-2010, 22:10