PDA

View Full Version : Висше Военноморско училище- Варна



barovec93
03-05-2011, 12:37
--

TheTiger
03-05-2011, 14:34
Здравей !
Аз съм студент в морско училище 1ва година :]
Първо искам да ти кажа, че гърча там си е на макс :lol: базика базик, но според мен и мои колеги стигнахме до единното мнение, че ако стигнеш до 4ти курс, или изкуфяваш от учене, или пиеш, за да не изкукаш :lol:
Е ... ние май сме залегнали на пиенето, ама и нещо сме почнали да се сдухваме 0.о

1во да ти разясня какво е курсант.
Курсантите са момчета и някое друго момиче, което учат за офицери за ВМС (военноморските ни сили)
Те учат 5 години и излизат лейтенанти, имат и някаква бакалаварска степен.
Естествено щом са военни държавата им плаща издръжката, а от тях се иска да служат вярно на родината (подписват 10/15 годишен договор да служат към ВМС и прочие)
Аааа относно плаването - слаба работа :lol: По мои наблюдения армията ни не отпуска много пари за учения, така че най-много като е топло излизат на учение за седмица-две на месец, което нищо не е :]
(все пак мое мнение ...)
Иии така и така няма да ти пълня главата с глупости, ако искаш да ставаш курсант - посъветвай се с някой твой близък/познат (офицер) да ти разясни работите ;)

>> Да, наистина има специалност ТУФП (технология и управление на флота и пристанищата ... (апък ако знаеш там колко момичета влизат - майкооооооооо...) )
За нещастие не знам с какво точно се занимават завършилите специалността :( (но знам, че със сигурност не е необходимо да плават)
Най=добре заплатената специалност си е капитанската ... :lol:
(специалността е Корабоводене ...)
Ееее те там вече наистина се плава яката ...
Какво друго да ти кажа и аз не съм особено запознат с нещата (научавам за тях в процеса на убочението си, което е лошо ... евала, че си се сетил от толкова рано да разпитваш за университети...)
Не знам какво друго да ти кажа ...
От 1ви курс, които сме на класно по 3-4 човека си вземат изпитите - другите с невзети изпити - чакат ликвидациите сега.