PDA

View Full Version : Голям проблем



tweaker
09-13-2011, 01:00
Здравейте,
имам голям проблем. Стана гаф и приятелката ми забременя и се разделихме малко преди да разберем че е бременна. Сега тя не иска да иде на гинеколог и да прави аборт и тн. И ме заплашва, че ще ми очерни живота с тези издръжки и тн. Та искам да попитам колко е тази издръжка? Аз съм студент и нямам никакви доходи.

Благодаря

euthanasia
09-13-2011, 01:23
Защо ще и плащаш издръжки? Според мен най-добре е да се разберете как да го гледате т'ва дете . . . Мацката на колко години е?

choparkopar
09-13-2011, 05:55
Сигурен ли си, че е бременна? Така както го казваш ми звучи, че има нещо гнило, може да си е измислила това, за да те накара да се съберете или за някакво отмъщение, не знам.

tweaker
09-13-2011, 10:10
Еми на 19 сме и двамата, аз дете още не искам. Затова питам ква ще е издръжката ако стане нещо.
И "choparkopar" и аз си мислих нещо такова ама не съм сигурен дали наистина е така ама мисля че не е така

ilievabe098
09-13-2011, 19:03
минималния размер на издръжката е 1/4 от минималната работна заплата, смисъл 60 лв. ... не съм на ясно , но леля ми едвам си спечели делото за издръжка .. при положение,че беше женена за бившия си мъж ... не знам поинтересувай се малко ... не мисля,че тука някой ще ти даде компетентно мнение ... аз т'ва го знам съвсем случайно , покрай леля ми...

theseveredgarden
09-14-2011, 11:34
Абе вие как се оправяте изобщо в живота?

Девойката бременна, аз съм на 19 и ше питам в тийн форума кво да правя.И ше се надявам някоя sExXy_KrIsSkA да ми даде акъл. #-o

tweaker
09-14-2011, 16:12
Баща ми познава всичките адвокати в града и не искам да разбира за това нещо затова не искам да ида до адвокат да питам и така ина4е мерси :)

Може да се трие темата вече :)

theseveredgarden
09-14-2011, 18:02
Ма какъв адвокат, разбери първо дали мацката е бременна.
Не мислиш ли,че това е от особена важност... :shock:

tweaker
09-14-2011, 23:35