PDA

View Full Version : Зъболечение за ученици срещу бележка и заплащане от мен



thedentist
11-22-2011, 10:29
Аз съм студент по стоматология 5 курс,и търся пациенти ученици,става дума за периода от 11и30 до 1 часа във вторник.Ще им давам ученически бележки и ще им плащам по 10 лева на посещение.Възрастта да е от 7-8 год до 18.пишете на лични

bbadass
11-22-2011, 12:24
Ще им давам ученически бележки и ще им плащам по 10 лева на посещение.
Не се обиждай, но така, както си го написал, звучиш като сериен убиец, който си набира жертви малки деца, като ги примамва с бонбони :-o

Shturrrche88
11-22-2011, 12:33
Освен това стоматолозите не плащат на пациентите си...
Дори и студентите!

maximxxl
11-22-2011, 12:37
Ще им давам ученически бележки и ще им плащам по 10 лева на посещение.
Не се обиждай, но така, както си го написал, звучиш като сериен убиец, който си набира жертви малки деца, като ги примамва с бонбони :-o
+1

xxxbrokenhearthxxx
11-22-2011, 12:52
Ще им давам ученически бележки и ще им плащам по 10 лева на посещение.
Не се обиждай, но така, както си го написал, звучиш като сериен убиец, който си набира жертви малки деца, като ги примамва с бонбони :-o
по-скоро като педофил 8-)

thedentist
11-22-2011, 13:24
Като нямате желание не коментирайте и не пречете на останалите,които може да проявят такова

thedentist
11-22-2011, 13:27
Като нямате желание не коментирайте и не пречете на останалите,които може да проявят такова
Страхът да попаднете на некадърен студент е основателна,защото при нас е пълно с турци и араби,които нищо не знаят и си купуват изпитите,те обаче нямат като моя проблем,защото имат коли и ходят да вземат деца от сиропиталища

gercho666
11-22-2011, 15:10
Ей как го нападнахте човека просто му трябват деца пациенти,защото в нашият университет не ни намират пациенти и после не дават заверка,което е доста лошо :o

Shturrrche88
11-22-2011, 15:31