View Full Version : Кой филм гледахте последно ? vol. 4
Страници :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Anichkaxxwee
11-26-2011, 13:26
вол.3 (http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?t=298598&highlight=%EA%EE%E9+%F4%E8%EB%EC+%E3%EB%E5%E4%E0%F 5%F2%E5+%EF%EE%F1%EB%E5%E4%ED%EE+vol)
Oy7ofCon7roL
11-26-2011, 13:57
One Day http://www.imdb.com/title/tt1563738/
Много ми хареса
summerxtime
11-26-2011, 14:11
Здрач 4 :grin: :grin:
Гордост и предразсъдъци с Кийра Найтли. :grin:
ariimeri97
11-26-2011, 15:20
17 again Отново на 17 :grin: :grin: :grin:
Pay it forward - чудесен филм. Всеки, който не го е гледал да го гледа задължително!
Chasers (1994) Много се смях на филма и беше добро начало на деня ми.
Prayers For Bobby
Жалко е, че момчето трябваше да умре, за да й дойде акъла. Е, поне се вразуми и започна да помага.
an0nimn0
11-26-2011, 17:09
"Friends with benefits"
Много ми хареса. :grin:
ch0c0late44
11-26-2011, 19:31
Зазоряване част 1 <3
Hristova
11-26-2011, 20:23
Room in Rome
elito0o0o0
11-26-2011, 20:52
The Roommate - Хубав филм. Хареса ми. Загадъчен, но не и за мен. Бързо го разгадах тоя филм.(не бях чела резюмето) Принципно филми от тоя тип са бози, но този беше добър, наистина. 7/10 му давам
fUcKsMiLe
11-26-2011, 20:54
I give my first love to you <3
Anichkaxxwee
11-27-2011, 08:52
Kiss me..
Like crazy
не е лош филмът, даже е доста добър, просто твърде плътно отразява настроението ми през последните години.
Nikolcheto24
11-27-2011, 14:25
Insidious :shock:
LittleRebelRidingHood
12-01-2011, 18:31
гледах Coraline. извратена история, нищо, че се води детски...
whitebunny
12-01-2011, 19:21
Смърфовете <3
brokeninside13
12-01-2011, 21:06
American Horror Story епизод 9.
ch0c0late44
12-02-2011, 13:47
Отчаяни съпруги,с.8,еп.8
elito0o0o0
12-02-2011, 17:17
гледах Coraline. извратена история, нищо, че се води детски... Това е голяма простотия. Добре че не отидох на кино да го гледам.
elito0o0o0
12-03-2011, 15:11
Lake House - римейк на Il Mare (Siworae). По-добре гледайте оригинала. Прекрасен филм!
Oy7ofCon7roL
12-04-2011, 09:38
Стъпки в пясъка
Един от малкото филми на родното ни кино които са ми харесали
Стъпки в пясъка
Един от малкото филми на родното ни кино които са ми харесали
+Вчера го гледах..много добър филм.
The man in the moon доста добър филм,успя да ме разчувства ;(
elito0o0o0
12-04-2011, 16:48
Diary of a wimpy kid - може да бъде поучителен за дечицата от 8-12 години.
Tres metros sobre el cielo <33!! - Убедих се, че испанците умеят да правят прекрасни филми! Този е такъв. <3
Message in a bottle - Невероятен филм! Прекрасен, удивителен, тежък.... Каквото и да кажа за него няма да е достатъчно. Просто прекрасен.
Marcy. Martha. May. Marlene.
не съм го догледала, защото ми дойде нагоре. ще пробвам тези дни. при всички случаи е ангажиран филмът. болезнено.
//по-психологически и насочен навътре(не към инстинкта) Arumdabda. засега поне.
progrezo
12-04-2011, 19:21
In Time/Дилъри на време
Най-дългия годеж/A very long engagement/Un long dimanche de fiançailles
Дори не знам какво да кажа. Хубаво е, че краят не е банален, но такава буца ми заседна в гърлото...
Красив, трагичен.
Не може да не се спомене обаче, че е малко досадно да гледаш Одри в тази роля. Амели сякаш наистина е нейният връх като актриса.
Но пак много ми хареса де.
hamilcar
12-05-2011, 20:04
Immortals - бива го филма.
IhaveSwag
12-06-2011, 08:25
Tres metros sobre el cielo.. !!!
НАЙ-ВЕЛИКИЯ ФИЛМ!!!!
УНИКАЛЕН Е!! ПЛАКАХ ТОЛКОВА МНОГО..,А ГЛАВНИЯ ГЕРОЙ Е СТРАШЕННН !! (H)(H)(H)
ГЛЕДАЙТЕ ГО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marzeliv
12-06-2011, 15:56
La piel que habito...уникален
WhitEShadoW
12-06-2011, 16:48
Споделен живот/My sister`s keeper
xXxAngerfisTxXx
12-06-2011, 20:50
Inception за 5ти път... докато го разбера... :lol:
elito0o0o0
12-06-2011, 22:11
The Three Musketeers (1993)
StreetWitch
12-07-2011, 11:12
Breaking Dawn :)
an0niimka
12-07-2011, 13:02
In Time ...
Positive_SouL
12-08-2011, 22:42
127 Hours :)
Този филм е по действителен случай гледах го преди може би 1 год. и беше егаси бруталния завършек поне не умря човека :)
Последния филм който гледах беше Елитни убийци с джейсън стейтъм
elito0o0o0
12-09-2011, 07:49
One Day - много ми хареса.
whitebunny
12-09-2011, 19:21
Дилъри на време
elito0o0o0
12-09-2011, 19:26
Amores Perros - Много тежък.
The art of getting by - не е лош.
whitebunny
12-09-2011, 21:39
Never back down 2
Colouring
12-10-2011, 10:30
One Day
почувствах го.
хареса ми...много <3
Oy7ofCon7roL
12-10-2011, 11:34
Middle Men
Много лудо филмче хаха
Гледайте го ако сте пропуснали
Daydreamer3
12-10-2011, 14:45
Things we lost in the fire за незнайно кой път :)
elito0o0o0
12-11-2011, 10:00
Cracks - Странен филм. 6/10 Не бих го гледала отново. ;d
whitebunny
12-11-2011, 13:49
Бандата на Оушън 1,2 и 3
The Da Vinci Code / Шифърът на Леонардо (2006)
bloodyred
12-12-2011, 19:37
Три метра над небето.. страшно як филм.. не знам, аз лично се разплаках два, три пъти...
DoNotDisturbIAmDreaming
12-12-2011, 21:55
"В Брюж". Невероятен.
whitebunny
12-13-2011, 10:56
Шерлок Холмс
IWannaBeSedated
12-13-2011, 13:19
Vanilla Sky
Хареса ми (:
Три метра над небето.. страшно як филм.. не знам, аз лично се разплаках два, три пъти...
Срахотен ее!
gabri3lla
12-13-2011, 14:28
Последен изход 5 - горещо препоръчвам да НЕ го гледате. :D
whitebunny
12-13-2011, 21:56
Последен изход 5 - горещо препоръчвам да НЕ го гледате. :D
Да аз също :D
пт Ваканцията
elito0o0o0
12-13-2011, 23:39
Blue valentine - Прекрасен филм. Много ме изпълни. ^_^ Като гледах коментарите в замунда се надъхах още повече да го гледам. ^^ Малцина са тези, които ще вникнат във филма и ще разберат смисъла на цялата работа, а за другите ще е поредната тъпня и т.н.
strawberry88
12-14-2011, 15:12
The New Guy :D много е хубав.
eliskata96
12-14-2011, 16:31
Final Destination 5
whitebunny
12-14-2011, 17:49
Iron man 2
elito0o0o0
12-14-2011, 23:02
Напоследък съм се отдала на романтичните филми.
Before sunrise (1995) - Каквото и да кажа ще бъде малко. ;O Просто... не знам.... много ми хареса. Мога да кажа, че се нарежда в моя топ 10.
Before sunset (2004) - Малко разочарована останах. Все пак 9 години са минали и режисьорите отново са решили да остане без завършек.
Общо взето и двата филма ми харесаха. В диалога, който водят двамата герои, има скрит подтекст. Хареса ми това, че общуват постоянно, че не губят връзка. В 90% от случаите след като двама души започнат връзка, забравят да общуват.
Повече такива филми трябва да има. Очарована съм, наистина.
Този филм е по действителен случай гледах го преди може би 1 год. и беше егаси бруталния завършек поне не умря човека :)
Така е, жесток филм , буквално и метафорично :) И саундтракът много ме впечатли.
Dreamgirls
whitebunny
12-16-2011, 16:47
Ocean's eleven (1960)
elito0o0o0
12-16-2011, 19:16
The prestige - за 2ри път ^_^ Ще си остане между любимите ми филми.
In time - Само мога да поздравя режисьора за добре свършената работа. Досега не е имало филм (доколкото знам или то поне не съм случвала на такъв) направен въз основа на подобна идея. Оценката ми е 9/10.
In time - Само мога да поздравя режисьора за добре свършената работа. Досега не е имало филм (доколкото знам или то поне не съм случвала на такъв) направен въз основа на подобна идея. Оценката ми е 9/10.
Страшен замисъл на филма наистина, дълго го чаках да излезе и останах очарована.
strawberry88
12-17-2011, 06:33
Love Wrecked :---)
whitebunny
12-17-2011, 10:26
Капитан Америка
bratignat
12-17-2011, 15:22
Angel-A на Бесон. Страшен е този човек, и се учудвам, че е франсе.
Oy7ofCon7roL
12-17-2011, 18:23
The Forgotten
http://www.imdb.com/title/tt0356618/
Джулиан Мур си е Джулиан Мур
Хареса ми филма въпреки, че Sci-Fi-а не е моя жанр, като цяло отговаря на оценката си в imdb
whitebunny
12-18-2011, 10:50
Аз съм легенда
strawberry88
12-19-2011, 14:06
Sydney White
WhitEShadoW
12-19-2011, 15:11
Final Destination 5
Artemisia_Absinthium
12-20-2011, 13:32
V for Vendetta : ))))))) много як филм....
whitebunny
12-22-2011, 13:09
Път с предимство :D
plamsityy
12-22-2011, 13:59
Боговете сигурно са полудели 1 и 2. Според мен това са най-смешните филми правени до сега! :D
Oy7ofCon7roL
12-23-2011, 15:41
Граница (1994)
Ами българско кино...
Слаба режисура, слаб сценарий, слаба актьорска игра и най-накрая пак се получава хубав филм... май това само ние го можем :)
summergirl**
12-23-2011, 15:46
Филма , който гледах последно беше Руски :D . Казва се "Русалка" :P:P Не е лош ;]]
whitebunny
12-24-2011, 20:51
Wonder boy
The last american virgin (1982)
Изненадващо лош край
NambyPamby
12-27-2011, 22:16
"Последен изход" 2. Не знам дали е нормално, че почти през цялото време ме избиваше на истеричен смях.
See_the_moment
12-28-2011, 13:35
The Curious Case of Benjamin Button
(странният случай на бенджамин бътън) много ми хареса :)
ThroughStruggle
12-28-2011, 22:47
Cidade de Deus
Доста време го отлагах, но признавам, че съм очарована.
''Paranormal Entity'' Очаквах нещо повече от филма.....
Сега тегля от 1 ден в буквалния смисъл ''Shark Night''.Дано си заслужава чакането :D
NambyPamby
12-29-2011, 14:03
Lord of War (http://www.imdb.com/title/tt0399295/) - тежък филм; прекрасна актьорска игра от страна на Никълъс Кейдж. 6/5
Head over Heels (http://www.imdb.com/title/tt0192111/) - без бой ще си призная, че си го изтеглих главно, за да плакна окото по Фреди, а всъщност се оказа доста свежо филмче.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
lisi4ety
12-29-2011, 19:00
''New Year's Eve'', от продуцентите на "Valentine's Day", само дето този беше 2 пъти по-добър. Нищо сериозно, though, добра романтична комедийка, подходяща за убиване на време и набиване на сюрреалистични очаквания в главите на хората.
It's Kind of a Fun Story - не беше лош (:
Аз последно гледах "Късмет Чарли- филмът". Когато го даваха по ТВ все го изпусках , и за това си го изтеглих вчера. Много приятно филмче, препоръчвам ;)
suunshinee
12-31-2011, 14:04
Sherlock Holmes 2 нищо специално но си струва да се глада :D
zigmond_froit
01-01-2012, 12:16
Tres metros sobre el cielo - Три метра над небето
ivcheto0o
01-02-2012, 19:45
TILT,доста ми допадна
whitebunny
01-02-2012, 22:27
blood and bone
ADMIRALKA14
01-03-2012, 06:27
Бандата на Оушън
cashmoney
01-03-2012, 08:09
Half Baked :D
In Time,който не беше лош.
mare dentro
прекрасен... прекрасен.
толкова човечен (и човешки). и задава много въпроси. и те кара да осъзнаеш много неща, да видиш себе си отстрани; да разбереш 'недъгавите'. много съм впечатлена. и изненадващото е, че въпреки няколкото момента, в които очите ми се напълниха със сълзи, филмът ми се стори лек за темата, която засяга (а именно, евтаназията).
препоръчвам на всеки този дълбок и смислен филм.
an0nimn0
01-06-2012, 20:38
Entrapment <33
за 2-ри път..уникален филм :))
Карибски Пирати 5 И как като още не е излязъл?!
По темата:Американски психар
Oy7ofCon7roL
01-06-2012, 20:56
The Stoning of Soraya M http://www.imdb.com/title/tt1277737/
попада в графата - must see
whitebunny
01-06-2012, 20:57
Жива стомана
3 metros sobre el cielo/3 метра над небето
ВЕЛИКОЛЕПЕН!ГОРЕЩО го препоръчвам на всички!
xNirvanAx
01-06-2012, 22:26
Карибски пирати 4
3 metros sobre el cielo/3 метра над небето съгласен съм, страхотен е
Кървав прах. Преди час свърши. Много добър и интересен. Вин Дизел какво друго да ви кажа :)
The Stoning of Soraya M http://www.imdb.com/title/tt1277737/
попада в графата - must see
Наистина е завладяващ филм.История за един по-различен свят. Може да окаже влияние върху светогледа ти!
xXxAngerfisTxXx
01-08-2012, 11:32
Real Steel... уникален е !
kuklichka_bg
01-08-2012, 15:18
Три метра над небето
Просто нямам думи.Уникален е.
ch0c0late44
01-08-2012, 15:38
What's Your Number?
готино филмче,спуках се от смях :lol: А Крис Евънс...сексав от всякъде 8-) aw <3333
Oy7ofCon7roL
01-08-2012, 18:55
The Adjustment Bureau http://www.imdb.com/title/tt1385826/
Не си заслужава оценката в imdb иначе хубаво филмче на фона на всичко останало
Concussion
01-08-2012, 20:33
Е пишете дали ви е харесало поне, какви са ви впечатленията, какъв е смисъла да пляскате ей така заглавия, бахти лоботомираните лапета.
serinaaa
01-08-2012, 20:34
Шерлок Холмс Игра на сенки не е лош ама 1вата част е по добра :D
3 metros sobre el cielo/3 метра над небето
cali_high
01-11-2012, 10:58
Johnny English 2
xXTiffanyXx420
01-11-2012, 12:40
Sore wa, Totsuzen, Arashi no you ni
Мисията невъзможна: Режим Фантом
ch0c0late44
01-11-2012, 15:51
Dream House (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1462041/
brokeninside13
01-11-2012, 16:31
Alice in Wonderland на Burton.
Concussion
01-11-2012, 16:41
Ебахти малоумните келеши.
Oy7ofCon7roL
01-11-2012, 17:09
Ебахти малоумните келеши.
Спор няма :D
Mississippi Burning http://www.imdb.com/title/tt0095647/
Гледал съм го и преди. Какво мога да кажа, страхотен, невероятен, много силен филм...
Джийн Хекман и Уилям Дефо на ниво както винаги
maaarietta
01-12-2012, 19:19
Easy A Многоо як ;д <3
Mean girls 1.Класика просто.Линдзи си играе иделано ролята,според мен 1 е по-добра от 2.
Oy7ofCon7roL
01-13-2012, 16:14
http://www.imdb.com/title/tt1817676/lb-vi41200929 (http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0) :)
sladkish_14
01-13-2012, 18:39
Дайте линк, за три метра над небето..
strawberry88
01-14-2012, 10:54
Дайте линк, за три метра над небето..
http://www.zamunda.net/details.php?id=269135&hit=1 Уникален е!!! <3
Аз последно гледах Step Up 2 :---)
sladkalady
01-14-2012, 12:00
Снощи гледах Dream house.Доста ми хареса :)
strawberry88
01-15-2012, 18:53
Step Up 3...
xXxAngerfisTxXx
01-15-2012, 19:24
Paranormal Activity 3
sladkalady
01-17-2012, 11:47
"Три метра над небето".Уникален филм!
thebigsmile
01-17-2012, 20:41
Изгубеното племе
NambyPamby
01-18-2012, 07:28
http://www.imdb.com/title/tt1536410/
Мноооого добър и като замисъл, и като реализация.
Oy7ofCon7roL
01-20-2012, 10:07
A Very Harold & Kumar 3D Christmas (2011) http://www.imdb.com/title/tt1268799/
От доста време не съм гледам комедия на която наистина да се смея от сърце :)
Тъй като в последните години стандартите в киното силно се понижиха, а и с тях и критериите за добър филм, смело мога да кажа, че това е една отлична комедия типично в стила на първите 2 части от трилогията
flower757
01-20-2012, 11:51
"Три метра над небето".Уникален филм!
меко казано <3
..A Walk To Remember .. много силен филм..невероятен ;( ;*
fright night s colin farrell
Oy7ofCon7roL
01-20-2012, 19:08
50/50 http://www.imdb.com/title/tt1306980/
Inspired by a true story !
Много силен филм при всички положения, определено си заслужава да отделиш 100 мин. за да го гледаш
xpuct0wa
01-21-2012, 11:08
Hostel 3
.......
wannago0
01-21-2012, 12:37
Exam/ Изпит
whitebunny
01-21-2012, 15:54
the devil's double
Exam/ Изпит
Aaa тва оня страшен филм дет някакви хлапета си бяха сложили маски и тероризираха съучениците си? Три от мацките бяха в полицейски секси костюми? Мм, или се лъжа?
xNirvanAx
01-22-2012, 08:48
A walk to remember
Последният екзорсизъм. Интересен ми беше, държеше ме в напрежение, но го гледах колкото да видя какво ще се случи накрая.
Oy7ofCon7roL
01-22-2012, 13:38
Das Boot http://www.imdb.com/title/tt0082096/
Оценката 8.5 в imdb е малко за този филм
Каквото и да кажа ще бъде малко за този филм, той не може да се разкаже, той може да се изживее !
Филма е с времетраене 5 часа (говора за Uncut версията) и през половината време в него се говори как нищо не се случва но това няма никакво значение, защото в никакъв случай филма не е скучен !
Като се има предвид , че мразя немски филми, че и с немско аудио и също така мразя филми по-стари от 85-та година правете си сметката защо го гледам за трети път !
Ако има ценители на качественото кино и искате не само да сте зрител , а и да изживеете историята заедно с героите от филма това е вашия филм : http://www.zamunda.net/details.php?id=28120
xXxAngerfisTxXx
01-22-2012, 17:13
Dream House... леко объркващ но уникален !!!
xNirvanAx
01-22-2012, 17:17
Queer as folk :D сериал е ама е много як :oops:
strawberry88
01-25-2012, 11:21
A nightmare on elm street 1984 :---)
kittyKat
01-25-2012, 12:26
Disturbia (2007) Приятно ме изненада не очаквах да ми хареса толкова много.
Cold_Tearsss
01-25-2012, 16:21
Това е филмът. -> http://www.youtube.com/watch?v=vQOZHEYhVtU
Филм - Котаракът в чизми
Сериал - Ад на Колела.
tango danas de it
01-26-2012, 12:57
Гледах три метра над небето...стархотен е и казват ,4е не са две книгите ,а пове4е интересно дали е вярно?
tango danas de it
01-26-2012, 15:07
Имаш ли представа колко са книгите в деиствителност?
cwettunka
01-26-2012, 15:10
Tree brother ;)) ynikallen e ! ;**
ivcheto0o
01-26-2012, 15:10
In Time и The Change-Up ,и двата ми допаднаха доста
whitebunny
01-26-2012, 18:42
Зазоряване част1
xXxAngerfisTxXx
01-26-2012, 19:14
V for Vendetta
strawberry88
01-26-2012, 19:40
Tre metri sopra il cielo
Twilight_23
01-26-2012, 22:30
сериял- Дневниците на вампира
sladkalady
01-27-2012, 06:58
Fashion-хубав филм ,който показва двете страни на това да бъдеш модел...
Cold_Tearsss
01-27-2012, 16:02
sladkalady Ти модел ли си? ;)
Legally Blonde - Професия Блондинка
Много мил и забавен филм.
cherryup
01-27-2012, 16:29
Honey 2 (Хъни 2) - невероятен е <3 !
Colouring
01-28-2012, 20:18
My Sister's Keeper
уникален е просто. <3
толкова реален,толкова тъжен и драматичен..изплаках си очите.
ГЛЕДАЙТЕ ГО!
How High
отдавна не го бях гледала и си го изтеглих ей така : ))
уникален,много смях ...
strawberry88
01-30-2012, 11:44
The Twilight Saga-Breaking Down,part 1
IWannaBeSedated
01-30-2012, 12:54
Tres metros sobre el cielo
Някак простичък и хубав.
Човешка стоножка 2.
Не ми хареса. Стори ми се много нереалистичен.
Colouring
01-30-2012, 19:51
Becoming Jane <3
за втори път го гледам,много ми харесва!
cveti_991
02-02-2012, 18:11
Карибски пирати в непознати води
Oy7ofCon7roL
02-03-2012, 19:15
Beautiful Girls http://www.imdb.com/title/tt0115639/
Гледал съм го няколко пъти но реших пак да го изгледам.
Жалко , че няма повече филми като този
nIkEnCeTy_bE
02-03-2012, 20:02
stormbreaker.
cherryup
02-03-2012, 20:07
Legally Blondes (2009) не много добър тийн филм, но става като да си запълниш времето.
complicated_
02-04-2012, 16:59
. . Paranormal Activity 3 (2011) Един от най-страшните филми,който съм гледала .. успя доста да ме изплаши ;х :D
SummerRoberts
02-04-2012, 17:28
Accepted (2006)
flower757
02-04-2012, 22:52
Another Cinderella Story много лек и приятен <3
Cold_Tearsss
02-05-2012, 06:31
Dude where's my car?
Oy7ofCon7roL
02-05-2012, 07:13
A Bronx Tale http://www.imdb.com/title/tt0106489/
Robert De Niro е режисьор, също така и изпълнява една от главните роли.
Има филми има и кино, това е кино !
50/50
Определено ми хареса. Изпадала съм в подобно положение, естествено не със смъртна опасност, и филмът доста ме докосна. Смисъл... като кажеш на хората и единственото, което ти отвръщат е "О, миличката. Това е много лошо...". Чувах го постоянно и опредено ми писна. Както казва пича във филма "Защо просто не ти кажат, че умираш"?!
Colouring
02-05-2012, 12:00
Definitely,maybe
и In time
и двата стават,ако нямаш какво да правиш.. харесаха ми.
summerxtime
02-05-2012, 13:17
New Year's Eve
immortaL..
02-05-2012, 13:23
Смърфовете .. ;д
50/50 има ли го някъде в интернет по бг торент сайтовете?
Иначе гледах A beautiful mind.
lisi4ety
02-05-2012, 17:48
Sherlock Holmes: A game of shadows (за втори път, толкова е страхотен. ;d)
strawberry88
02-06-2012, 16:25
The Ugly Truth
ch0c0late44
02-06-2012, 17:20
50/50
Определено ми хареса. Изпадала съм в подобно положение, естествено не със смъртна опасност, и филмът доста ме докосна. Смисъл... като кажеш на хората и единственото, което ти отвръщат е "О, миличката. Това е много лошо...". Чувах го постоянно и опредено ми писна. Както казва пича във филма "Защо просто не ти кажат, че умираш"?!
И аз току що го изгледах.Мъничко си поплаках..
http://www.imdb.com/title/tt1306980/
ivcheto0o
02-07-2012, 17:48
V for Vendetta - просто страхотен,гледам го за втори път и бих го гледала отново и отново.
nIkEnCeTy_bE
02-08-2012, 09:08
New Year's Eve. Много разочароващ филм с най - добрият състав.
Хронологично:
The Muppets - най-отвратителното нещо, което съм гледала :ДД е, добре де. преувеличих (както винаги). Беше сладък на моменти, но аз просто не харесвам мюзикъли. А и беше инфантилен. Иии стилизиран. Знаех какво ще стане, коя реплика след коя следва, американски хумор. Ммне!
Piter FM - сладък, жизнерадостен, красив, добре заснет (поне на мен ми правиха впечатление сцените), хубав сюжет, глътка свежест от ежедневието и битовизма, абе.. лайк!
Шивачки - хареса ми, но ме отказа от живота в столицата :д Има поле за размишление над него. :)
Как да разкараш гаджето за 10 дни !
an0niimka
02-09-2012, 13:31
Pulse 2....
Cold_Tearsss
02-09-2012, 15:56
Crysis 2. :d
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
In Time , Eight Below и Leon ...
Страхотни филми!!!Тези,които не са ги гледали...препоръчвам ги <33
V for Vendetta и аз o.o какво съвпадение xD
Esperanza
02-09-2012, 20:43
Tres metors sobre el cielo..за втори път,но е уникаленнн <3 :)
Хиндемит на Андрей Слабаков
Определено малко досаден в началото, с цялото това пищене и халтура. Но заради развръзката тотално си заслужава. Хареса ми. Има поле за размисъл и тук, силен е. И дори е тъжен, въпреки че добре пародираше. Задаваше въпроси. И все още задава. Лайк! Лайк въпреки (за мен) бавното развитие на нещата. Филмът е сила!
LookAtMeNow
02-09-2012, 21:53
Pablo Escobar
Scarface 1932, старо филмче, но държи стархотно ниво. Е, все пак филмът с Пачино е по-добър, по-изпипан и по-близък, ноо и Тони Камонте трябва да се признае.
RalittyYy
02-10-2012, 15:20
Секс, купони и лъжи ( Mentiras y Gordas ) тинейджърски филм с участието на Марио Касас , Макси Иглесиас и др. филмчето не е лошо, но завършва лошо
ch0c0late44
02-10-2012, 19:44
The Girl with the Dragon Tattoo (2011)
Chronicle , на кино . Препоръчвам го на всички .
fEaRLeSs94
02-10-2012, 21:54
Chronicle , на кино . Препоръчвам го на всички .
Гледах и аз на кино - според мен няма какво друго да очакваш от това което има в трейлъра в смисъл такъв, че всичко беше твърде предвидимо...
Идеята и реализацията са добри , естествено , че не е нещо невиждано.
blackcat82
02-11-2012, 11:37
Puss in Boots Poster http://www.youtube.com/watch?v=jMYpXl0mnL8 :d
Saving Private Ryan
Американски военен филм.
Хм.
Хепи енд има, малко изопачена история и подчертани добродетели-също.
Иначе Спилбърг си е направил ефектите страхотно, първите 30 минути от филма доста грабват.
Като цяло ми подейства, та се замислих и ми се ще да видя някой хубав руски военен филм.
Предполагам, че щом ми е въздействал, независимо, че по такъв начин, то сигурно става. Абе, от обща култура поне- да се гледа.
trabi_bs
02-11-2012, 18:44
Психаротерапия
Cold_Tearsss
02-11-2012, 20:16
Code Name: The Cleaner / Кодово име: Чистачът (2007)
Тъкмо го изгледах. Много смях... чак се задавих на сцената в тоалетните и Тупак. :D
kiketo97
02-12-2012, 11:23
Сам в къщи :D
Thexsunshine
02-12-2012, 11:24
палавата учителка
Хроники
Ставаща времегубка. Както се очакваше, много плитък психологизъм, недостатъчно задълбочаване в детайли, които можеха да се развият и да бъдат интересни на зрителя, стилизирани/клиширани образи и ситуации (как пък не го направиха по-интересно? да е с добро и прекрасно семейство, но просто да е станал психопат заради това, че не е приет в обществото), ефекти на ниво за сметка на реално съдържание. Но това просто си е филм за губене на време. Дори не може да се нарече тежък, защото е предвидим и дори скучен за зрителя, който има желание да гледа по-сериозно кино. Но така или иначе не съм очаквала нищо специално, все пак - американско съвременно (касово) кино. Безброй клишета, безинтересно, никаква оригиналност. И да я има, тя е само на повърхността. В крайна сметка основата са клишета, просто "облеклото" е малко по-интересно (историята, ефектите, избора на режисьора да направи филма от името на лицето, с камера тип "point of view".)
Shallow, shallow. Наистина ако се беше вкарала дълбочина в образа, психологизъм, щеше да се получи хубава драма и тежък филм, държащ те на нокти. Цялото това повърхностно обглеждане на нещата и безбройните познати ситуации като гимназиалните купони, яките момичета и яките момчета, клишетата и всичко, което лъха на "американска липса на оригиналност" правят филма страшно безинтересен.
kittyKat
02-12-2012, 21:54
Big Daddy (1999) :D:D:D
Бягство от затвора- 1-4 сезон
Лягах във 3 и ставах във 7, за да го гледам. Голяма мания ме обхвана, очите ми изтекоха пред монитора, ам амного се зарибих. Много ми хареса, много изпипан и каста си беше наистина много добре подбран. Краят не ме изненада, тъй като бях прочела по неволя нещо. По принцип си седеше изтеглен, но все нещо ме спираше да го гледам. И викам айде- грипна сме, почвам го!
strawberry88
02-17-2012, 19:07
Sleepover :D
strawberry88
02-18-2012, 08:58
Cyberbully
strawberry88
02-18-2012, 11:22
It's a boy girl thing
xXxAngerfisTxXx
02-18-2012, 20:35
The Bodyguard... уникален ;xx
darkladYy
02-19-2012, 07:04
Hart of Dixie ... e11 ;p
strawberry88
02-19-2012, 14:35
Black Swan
Числото 23 с Джим Кери : )