View Full Version : Най-хубавият филм, който сте гледали някога
Leticcia
12-04-2011, 15:11
Напишете най-хубавият филм, който някога сте гледали :))))
Сега като се замисля,наистина са страшно много :shock:
Leticcia
12-04-2011, 15:48
Дай насам някой :D
IvanPetkov23
12-04-2011, 16:54
The Shawshank Redemption :)
elito0o0o0
12-04-2011, 17:43
Mеssage in a bottle
The Green mile
Tres metros sobre el cielo
и т.н. и т.н.
много са.... може впоследствие да добавя още няколко
Leticcia
12-04-2011, 17:57
Надявам се да си заслужават :)
кажи какъв човек си и на колко си. какво търсиш. каква е житейската ти философия. какво копнееш. какво ти липсва.
или поне моментното си състояние. от това зависи дали една история ще те докосне или не.;
Русалка
Амели
Блясъкът на чистия ум
Титаник
Самърсолт
Преди изгрев/след залез
Моите боровинкови нощи
Планината Броукбек
Синекдоха, Ню Йорк
Стик N3
Пролет, лято, есен, зима... и пак пролет
Време
Открадната красота
Плюс един
... кой знае колко любими изпускам, но в момента тези, за да не флудя темата само
//предлагам тема, в която всеки прави ревю на любима/и лента/и. защото да се замеряме със заглавия и имена е ... безполезно;
Blab, не ти схванах идеята.
За мен най-хубавия си остава American Beauty.
Други много добри:
The Shawshank Redemption
Pay It Forward
Phone Booth
Forrest Gump
The Green Mile
Mr Nobody
Concussion
12-05-2011, 08:21
Quo Vadis (1951) ;-)
Blab, преди имаше така тема, спомням си я. Обаче нямаше кой знае какъв интерес към нея и сега е сигурно някъде в дълбините на форума.
Concussion
12-05-2011, 11:06
//предлагам тема, в която всеки прави ревю на любима/и лента/и. защото да се замеряме със заглавия и имена е ... безполезно;
Това е страхотна идея!
http://youtu.be/jGgyrkRdPDs
8 mile
Tenacious D in the pick of destiny
The treasure 1,2
Harry Potter 1,2,3,4,5,6,7
King Kong
The rise of the planet of the apes
и още много , много , много , много , много , много , много :)
Biskfitka
12-05-2011, 16:10
Много са...но Титаник,Мистър и мисис Смит (любимия ми ;д ) и Killing me softly
wakethedead
12-05-2011, 17:09
Fight Club
D12Respect
12-05-2011, 18:37
Trainspotting
Fight Club
The Usual Suspects
A Clockwork Orange
The Godfather
Pulp Fiction
12 Angry Men
The Dark Knight
Taxi Driver
The Shawshank Redemption
Част от най-класните филми създавани някога.
Фък хари потър и здрач!
wakethedead
12-05-2011, 19:04
Trainspotting
Fight Club
The Usual Suspects
A Clockwork Orange
The Godfather
Pulp Fiction
12 Angry Men
The Dark Knight
Taxi Driver
The Shawshank Redemption
Част от най-класните филми създавани някога.
Фък хари потър и здрач!
много добър избор!
Leticcia
12-06-2011, 12:45
:) Страхотни са, гледала съм почти всички
xXxAngerfisTxXx
12-06-2011, 14:09
Scarface и Inception
revolver
12-07-2011, 07:19
Trainspotting
Fight Club
The Usual Suspects
A Clockwork Orange
The Godfather
Pulp Fiction
12 Angry Men
The Dark Knight
Taxi Driver
The Shawshank Redemption
Част от най-класните филми създавани някога.
Фък хари потър и здрач!
+ Schindler's list ,Scarface , Goodfellas , Reservoir Dogs , Silence of the lambs ,Hanniball,The red dragon
^като цяло съм съгласен, но бих добавил:
Реквием за Една Мечта
Илюзионистът
Цар Лъв
В като Вендета
Lychezar
12-08-2011, 12:44
Сталкер
Гара за двама
К-пакс
Красив ум
Леон
Шоуто на Труман
Возвращание
Български филми:
Всичко е любов
Куче в чекмедже
Да обичаш на инат
Селянинът с колелото
anonymous682486
12-10-2011, 19:05
IP MAN
IP MAN 2
Това е доста интересен филм.Ип Ман е велик майстор на бойното изкуство Винг-чун.Именития Брус Лий е от неговата школа.С ръка на сърцето ви казвам че това е един от малкото филми които ми харесват.
kamenski88
12-10-2011, 19:50
Чак най-хубав трудно да се сетя, но понеже се споменаха толкова много, които и аз исках да кажа, тях няма да ги пиша, а ще напиша тези, за които се сещам в момента:
All the Right Moves (с Том Круз)
Desperately Seeking Susan - въпреки, че казват, че Мадона не става като актриса, в този филм се справя повече от добре.
Vision Quest - въпреки името не е фантастика, а спортен
The NeverEnding Story - фантастика
elito0o0o0
12-10-2011, 22:01
The prestige
The Pianist
One Day
Forest Gump
Inception
127 Hours
Jane Eyre
Black Swan
Memento
La finestra di fronte
As It Is In Heaven
The Phantom of the Opera
Manhattan
The Reader
Flipped
Hachiko: A Dog's Stоry
gandalfepi4
12-15-2011, 21:27
Сталкер и Man from Earth
Rebirthing
12-15-2011, 21:39
Мулен Руж
Форест Гъмп
Списъкът на Шиндлер
Мемоарите на една Гейша
Матрицата
Мълчанието на агнетата
Изкуствен интелект
Реквием за една мечта
Обществото на мъртвите поети
Мълчанието на агнетата
Ангели и демони
elito0o0o0
12-16-2011, 19:18
Before sunrise <33333
Blue valentine
In time
Tres metros sobre el cielo <33
FCBarcelona2011
12-18-2011, 06:00
The Mummy ; Men in black; Escape from Alcatraz и много други..
See_the_moment
12-29-2011, 08:16
много са... не мога да се сетя, но последният който гледах и много ми хареса беше този http://zamunda.net/details.php?id=205043&hit=1 много е добър :)
Leticcia
12-29-2011, 15:54
много са... не мога да се сетя, но последният който гледах и много ми хареса беше този http://zamunda.net/details.php?id=205043&hit=1 много е добър :)
Това е един чудесен филм, който си заслyжава отделеното време :)
1 - Ink (2009) - http://www.youtube.com/watch?v=ZBGeErufQdY
2 - Legends of the fall (1994) - http://www.youtube.com/watch?v=TR5E7Kuty3o
3 - Matrix - мисля , че трейлъра е излишен
Трите най-добри и смислени филма по моя преценка.Първият е уникален , но не за всеки вкус.
lisi4ety
12-29-2011, 19:10
Като сюжет, съдържание - "The King's Speech", "Slumdog Millionaire", "A Beautiful Mind", "The Curious Case OF Benjamin Button"
Иначе въпреки, че не са толкова сериозни и т.н., много харесвам "The Notebook" и "(500) Days of Summer". Също "The Time Traveler's Wife''
Madara1233
12-30-2011, 19:07
Ми...те се менят. Обикновено след някой много добър имам чувството че той е най-добрия. Ама тези за които се сещам са:
Koizora
Secret Garden (сериал)
Pirates of the Carribbean всички без 4. Няма ги Елизабет и Уил и става малко тъпо.
Fast and Furious особено 5.
Leticcia
01-05-2012, 12:04
house of 9 скоро го гледах и е мно0о0о0го странен-хареса ми :D
Може би Tres metros sobre el cielo.
ledenakrasota
01-07-2012, 09:05
"Легенди за страстта".
Първият филм, който е оставил спомени у мен още от най-ранна възраст и ме е побърквал и депресирал с музиката си дни наред.
Leticcia
01-07-2012, 09:22
"Никога не се предавай"
Страхотен филм! =)
Филми, които са ми останали в съзнанието:
Unthinkable
Keith
Trust
Gran Torino
Tres metros sobre el cielo
xXxAngerfisTxXx
01-28-2012, 19:50
Scarface ;)
qkakukla2
01-28-2012, 19:55
Tres metros sobre el cielo;
Keith;
Love Wrecked;
Leon: The Professional;
Eurotrip;
И още много, но най-любимият ми е "Leon: The Professional"
ilovesinging98
01-31-2012, 13:38
Keith <3<3<3<3
BrainlessROCKBABY
01-31-2012, 16:44
Tres metros sobre el cielo <33
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LookAtMeNow
01-31-2012, 16:46
Tyson, Notorious, Rocky, Poetic Justice, Juice и Scarface! <3
h0usen3v3rdies
01-31-2012, 16:46
Karate kid (2010)
MartinWesker
01-31-2012, 16:51
Lost in Space
The Island
Back to the Future (1,2,3)
Terminator 2
Cruel Intentions
и естествено Lion King
Дай насам някой :D
ами може би най-любимите са ми:
Legends of the fall <3
Meet Joe Black <3
Cold_Tearsss
01-31-2012, 18:43
Rubber - http://www.youtube.com/watch?v=6G5pyFhmAqE
Много смислен филм, но определено не е за широката аудитория.
cherryup
02-01-2012, 07:00
Never Back Down и двете :)
а любимият ми филм е Tres metros sobre el cielo (2010) ♥♥♥
cherryup
02-01-2012, 07:18
house of 9 скоро го гледах и е мно0о0о0го странен-хареса ми :D
хехе много побъркан фим е това..ама си струва да се види :)
MartinWesker
02-01-2012, 09:48
Rubber - http://www.youtube.com/watch?v=6G5pyFhmAqE
Много смислен филм, но определено не е за широката аудитория.
Това определено ще се гледа. 0.о
Leticcia
02-01-2012, 17:51
Lost in Space
The Island
Back to the Future (1,2,3)
Terminator 2
Cruel Intentions
и естествено Lion King
Добър избор ;)
niksityy3
02-02-2012, 18:11
Tres metros sobre el cielo :)
RocknRolla
Snatch
Lock Stock And Two Smokin barrels
смешници такива
Планината Броукбек- изключително смислен филм
Три метра над небето
http://zamunda.net/details.php?id=275202&hit=1- Mentiras y gordas
И твоята майка също
Вики Кристина Барселона
Little Ashes
От ада
Първороден грях
Къртицата
Завържи ме
Жива плът
Сега се сещам за тези. :)
ronyrony
02-03-2012, 13:28
Гласове на свободата ,Градът на Бога ,2Pac Resurrection ,Gang Related , Thelma.&.Louise
lisi4ety
02-05-2012, 17:51
The King's Speech
A beautiful mind
Slumdog Millionaire
(500) days of Summer
Midnight in Paris
Forrest Gump
Inception
Moulin Rouge
The Notebook
Tres metros sombre el cielo
LoveActually
Titanic
DarkMoon
02-07-2012, 20:54
Tres metros sobre el cielo :)
+1 ~ Наистина много хубав филм! <3
Също така: Изкуплението Шоушенк и Зеленият път :)
RalittyYy
02-08-2012, 15:29
Три метра над небето !!! <3 <3 <3
xXxAngerfisTxXx
02-08-2012, 17:32
Saving Private Ryan / Спасяването на редник Райън ... който го е гледал знае... уникален е
-meGusta-
02-09-2012, 17:24
като се замисля са страшн много...но тези,които скоро съм гелдала(поне 3 пъти) и които са ми направили впечатление-хрониките на нарния-особенно пърия път като го гледа и незнаеш какво ще се случи ;) ,поредица от злополучия-доста луд филм,марли и аз (много тъжен),и там за дебелите бавачки :D...не са нови филми но са за които се сещам веднага,инъче има супер много хубави филми.. :)
princo90
02-09-2012, 17:50
"The Guardian" или "Спасителен отряд" е един от най-силните и въздействащи филми, които съм гледал. Който не го е, изпуска доста. http://zamunda.net/details.php?id=72485
От сериалите LOST (Изгубени) просто си остава най-великият сериал в този жанр. Всяка седмица сме полудявали докато не го качат по торентите, а след това започваха огромните дискусии по форумите. Всеки със свое тълкувание за случилото се в епизода и как ще се развие по-нататък действието. А пък пуснеха ли по цели два епизода в началото и края на всеки сезон, ни се струваше най-великото нещо. Втори такъв сериал на дали ще има скоро...
magneticfields
02-11-2012, 19:56
Mission impossible:Ghost protocol
Forever Strong , Remember the Titans , We were soldiers - наистина много въздействащи и хубави филми.
maaarietta
02-13-2012, 22:31
Малкият манхатан, последната песен, 13, да се събудиш на 30, капан за родители, и още мн.др. ама не се сещам ;д
Leticcia
02-15-2012, 09:49
Forever Strong , Remember the Titans , We were soldiers - наистина много въздействащи и хубави филми.
Мога да ги гледам ВЕЧНО.....:)
v1k7or_mLadenoww
02-22-2012, 12:25
Ето ги и моите любими:
8Mile
Harry Potter /all the movies/
Star Wars /all the movies/
American pie /1,2,3,BETA HOUSE/
Van Wilder
Euro Trip
Never Back Down /1,2/
Fast and Furious /all the/
Born
scandalousLady
02-25-2012, 12:05
Harry Potter
8Mile
Never Back Down
Memoirs of a Geisha
Tres metros sobre el cielo
Man on Fire
madafaka94
02-25-2012, 12:11
Get Rich Or Die Trying, Notorious харесвам филми по действителни случай, а не някви измислици :)
Purple Kush
02-25-2012, 21:46
How High, Friday поредицата и т.н напушени комедии :D
mMemories
02-26-2012, 09:09
Оффтопик: Как се сетих аз че "Три метра над небето" ще е във всеки пост <33
Онтопик: Три метра над небето и Стъпки в пясъка (така и не успях да изгледам края ;д)