PDA

View Full Version : Искам да споделя ...



BiYourself
01-31-2012, 15:18
Ужасно съм разочарована от вече бившия ми приятел. Живях с него година и половина...има ли сме караници, и постоянно ме е манипулирал с това, че ще си тръгне или, че ще си намери някоя по-добра от мен! Докато живяхме заедно нямаше работа и моите родители ни издържаха, понеже аз съм студентка!
В момента той не е в страната....от 5 месеца ..... аз съм си тук. Много го обичам, но реших да се разделя с него, защото винаги е бил, като фурнаджийска лопата! Винаги когато нещо не му харесва избухва, крещи и се кара с мен. И се уморих от тези караници. От възходите и паденията във отношенията ни. Казах му, че искам раздяла и той вместо да оцени искреността ми, почна да ме обижда и да ми сваля приятелките, в опит да ме накра да страдам! Защо е такъв?!
Мъчно ми е за него, липсва ми, но тази връзка е обречена. И все пак...много искам да му се обадя, и един ден да го видя. От 1 седмица не се чуваме, но няма да потъпча отново достойнството си и да му звънна, колкото и да ми липсва.
Онзи ден преглеждах хронологията в скайп, и всеки ден е различен....казва ми колко много ме обича и колко е бил наранен от решението ми, но колко мн държал на мен, а на следващия ден съм боклук и какво ли още не!
Не мога да повярвам, че с този човек съм живяла година и половина....не го познавах, като такъв! макар, че като сме се карали винаги е показвал признаци на човек, който в удобен момент би използвал всичко казано от теб, срещу теб и т.н.
искам да го видя и да говорим, като големи хора, а не като малките деца! Не знам дори защо го искам, при положение ,че осъзнавам какъв е! Може би в мен живее някаква надежда.............но надежда за какво - не знам! :(

Dying
01-31-2012, 16:57