PDA

View Full Version : Има ли някой от УНСС тукк :))) ???



DanieLa_SmiLe
06-06-2012, 20:07
Здравейте.. реших да кандидатствам в УНСС.. Имам няколко въпроса обаче.. 1.Изпитът по АЕ мн ли е труден, на какво ниво е г/д.. 2.Втората част на ЕПИ за всяка специалност е различна (право-история и т.н.), или няма значение от специалността..? 3. Интересно ли е там? :р

Crazytu
06-07-2012, 13:24
И аз съм кандидат-студентка тази година, но ще ти кажа това, което знам.
Всичко зависи от направлението, което си си избрала. Примерно за специалностите от направление Икономика няма значение какъв ЕПИ си държала. Но пък за правото ти трябват точно определени изпити. За изпита по английски са ми казвали, че е на ниво Advanced. Но миналата година например няма нито едно 5.50 и съответно доста 2ки на редовния изпит.
А за последния въпрос не знам как да отговоря. Какво разбираш под интересно? Ако си си избрала специалност, която ти харесва, съответно ще ти бъде интересно да я учиш. Разбира се все ще има някой кофти предмет, който да е по-тегав. Общо взето УНСС може да го изкараш по 2 начина - без много да се мъчиш и пак да минаваш с 3ки или пък да се потрудиш малко и да си докарваш хубав успех.
Това, което ти написах не го казвам от личен опит, а от мнения на мои познати в различните специалности и информацията от форума и сайта, но дано да съм помогнала. :)

bloodyF
06-08-2012, 07:10
изпитът по АЕ надали е труден, май и той е тест
зависи от специалността за ЕПИ-то
а какво значи да е интересно?! уни като уни..

cunt
06-08-2012, 10:55
хора я кажете какви са сроковете? кога са изпитите? докога можем да се записваме и тн?

mrazqkindergarten
06-08-2012, 22:13
Изпитът по английски Е труден, на нивото на CAE e.


cunt, ако питаш за сроковете за подаване на документи за кандидатстване в сайта на УНСС пише от 18 юни до 4 юли.

Изпитите:
7 юли (събота)-БЕЛ


8 юли (неделя)-чужди езици (английски, немски, френски, испански и руски)

10 юли (вторник)-история на България