PDA

View Full Version : Магазини за дрехи стил хип-хоп или SWAG в София

Soulja_Troll
08-27-2012, 22:24
Някой знае ли къде мога да си купя дрехи стил хип-хоп или още наречени SWAG в София ? По моловете има ли и кой точно мол? Ако може и името на магазина да ми кажете . Знам че е имало някъде из София магазини като "На тъмно" , "Step up" и "BLOK" ама по моловете ако има сигурно ще има по-голям избор .... също така разгледах сайта на тоя магазин "BLOK" (http://www.bloksf.com/) и искам да питам дали в магазина им в София има по-голям избор от online магазина ?

jghgh
08-28-2012, 00:17
5. SWAG 292 up, 76 down
The most used word in the whole fucking universe. Douche bags use it, your kids use it, your mail man uses it, and your fucking dog uses it. If you got swag, you generally wear those shitty hats side way, and your ass hanging out like a fucking goof cause your pants are half way down your white ass legs. To break down the word, it means (Secretly We Are Gay). It is also a word that means to represent yourself/ the way you represent yourself, baggy clothes, shitty hats, small penis and basically a way to say your afraid to come out of the closet.
Assface Magee: I got so much swag
Darrel: You got so much dick in your ass
Assface Magee: Fuck you, SWAG

Иначе сори, не мога да помогна : |

Soulja_Troll
08-28-2012, 11:31
5. SWAG 292 up, 76 down
The most used word in the whole fucking universe. Douche bags use it, your kids use it, your mail man uses it, and your fucking dog uses it. If you got swag, you generally wear those shitty hats side way, and your ass hanging out like a fucking goof cause your pants are half way down your white ass legs. To break down the word, it means (Secretly We Are Gay). It is also a word that means to represent yourself/ the way you represent yourself, baggy clothes, shitty hats, small penis and basically a way to say your afraid to come out of the closet.
Assface Magee: I got so much swag
Darrel: You got so much dick in your ass
Assface Magee: Fuck you, SWAG

Иначе сори, не мога да помогна : |

ei putko kato ne moje6 da mi pomogne6 si mal4i we urungel grozen ! kato gledam po avatara i ti si fen4e na rok-a i metala i men me draznite s va6ite 4erni drehi i pesni v koito samo se kre6ti i za ni6to smisleno ne se pee ama si mul4a nali ??? ae begai sa se skrii nekade mi6ok shot bas lova 4e na jivo i 4ast ot tova napisanoto tuka nema6e da moje6 da go kaje6 :)