PDA

View Full Version : Deutch



BrainlessROCKBABY
09-27-2012, 08:41
Има ли някой, който разбира от немски и има 10-на минути да отдели?

Was hast du im sommer gemacht?
5-6 изречения, пълни измизлици, рабзира се :D
или пък за своето лято
SOS

turquoiseXpassion
09-27-2012, 12:17
Freizeit

1. Ich habe nicht viel Freizeit, weil ich sehr viel arbeite.
2. Ich habe nur am Wochenende Freizeit.
3. In meiner Freizeit unternehme ich etwas mit meinen Freunden/ treffe ich mich mit meinen Freunden/ surfe ich im Internet/ chatte/ lese ich gern (die Spielen des Hungers)/ schoppen/ telefoniere ich stundelang / höre gerne Musik. Meine Lieblingsgruppe ist blah blah./ fernsehen/ ins Theater gehen/ Rad fahren/ sich ausruhen/ zeichnen/
4. Ich lerne am Goethe Gymnasium. Da bleibt nicht viel Zeit für Hobbys. Meine Hobby ist Malen. Ich lerne gern sprachen. Ich gehe schwimmen gern.
5. Ich lerne viel, deshalb brauche ich das Wochenednde, um mich auszuruhen.

разни изрази

xoxi
09-27-2012, 13:28
Freizeit

1. Ich habe nicht viel Freizeit, weil ich sehr viel arbeite.
2. Ich habe nur am Wochenende Freizeit.
3. In meiner Freizeit unternehme ich etwas mit meinen Freunden/ treffe ich mich mit meinen Freunden/ surfe ich im Internet/ chatte/ lese ich gern (die Spielen des Hungers)/ schoppen/ telefoniere ich stundelang / höre gerne Musik. Meine Lieblingsgruppe ist blah blah./ fernsehen/ ins Theater gehen/ Rad fahren/ sich ausruhen/ zeichnen/
4. Ich lerne am Goethe Gymnasium. Da bleibt nicht viel Zeit für Hobbys. Meine Hobby ist Malen. Ich lerne gern sprachen. Ich gehe schwimmen gern.
5. Ich lerne viel, deshalb brauche ich das Wochenednde, um mich auszuruhen.

разни изрази

Това не е за повече от тройка.

Авторке, потърси в google. Аз от там си намерих това домашно преди 3-4 години. Предполагам сега има още по-добри съчинения.

BrainlessROCKBABY
09-27-2012, 19:12
окк

irrationalDecision
09-28-2012, 11:57
Freizeit

1. Ich habe nicht viel Freizeit, weil ich sehr viel arbeite.
2. Ich habe nur am Wochenende Freizeit.
3. In meiner Freizeit unternehme ich etwas mit meinen Freunden/ treffe ich mich mit meinen Freunden/ surfe ich im Internet/ chatte/ lese ich gern (die Spielen des Hungers)/ schoppen/ telefoniere ich stundelang / höre gerne Musik. Meine Lieblingsgruppe ist blah blah./ fernsehen/ ins Theater gehen/ Rad fahren/ sich ausruhen/ zeichnen/
4. Ich lerne am Goethe Gymnasium. Da bleibt nicht viel Zeit für Hobbys. Meine Hobby ist Malen. Ich lerne gern sprachen. Ich gehe schwimmen gern.
5. Ich lerne viel, deshalb brauche ich das Wochenednde, um mich auszuruhen.

разни изрази

Въпросът е за минало време (ползван e Perfekt), демек какво си правил лятото конкретно, а не какво правиш по принцип в свободното си време. По-скоро в такива съчинения се очаква да напишеш, че си ходил през ваканцията тук и там, какво си правил, а не колко ти отнема даскалото и как заради него не ти остава време или какви са ти хобитата. И още - Hobby e среден род на немски. Sprachen се пише с главна буква. И всичките изброени глаголи трябва да са спрегнати за 1 л, ед. число, независимо от времето, а не някои от тях да се моткат в Инфинитив.

bagii
09-30-2012, 16:49
Трябва ли ти все още?