PDA

View Full Version : Какво следва да напрая?



48700200
11-17-2012, 14:49
Така видях едно момиче така , намерих я , писах и , отначало ми отказваше да се виждаме, но така стана успях да навия да са видим за 10 минути поне.. запознахме са лично, поговорихме си , аз още тогава много хлътнах като че ли по нея.. тази нейна усмивка направо като гледам ме правиш супер щастлив...идеалната мацка за мене , точно това което търся. Така след това започнахме да си говорим по често, почнах да и се обаждам по телефона говорихме , смсчета а-у.. Изпратих и едно цвете тя ми писа смс , по късно и звъннах много се радваше , обясняваше ми как вечерта е ревяла , нямало никакво настроение , смятала че целия и ден ще мине само с учене и лошо настроение, но след изненадата много яко си прекарала.. държеше се повече от очакваното, 100% промяна.. и тази седмица се прибра там в нейния град, студентка е в София.. Аз съм в плд студент, но не сме също така от един и същи град.. питах я дали иска да излезем и тя ми вика че не е решила дали е правилно да излезни или не е правилно да излезним.. Казах и че ако ми даде шанс да ме опознае , ще и покажа.. А тя , че ще покажеш покажеш ама това за мен дали ще означава нещо незнам.. вика много съм объркана тези дни, незнам какво чуствам , незнам какво искам.. вика не искам да си затварям раните като използвам друг, не искам да наранявам повече хора.. Викам че я разбирам , но от едно кафе няма какво да стане.. тя вика че отвътре не и идвало да излезни с други хора .. Вика ми може би не е точния момент сега.. объркана съм.. И аз викам разбирам объркана си бля бля и тя благодаря за разбирането.. После и казах че ще и се обадя и ако и е удобно да си говорим .. тя ми каза че ще ми дигне ако и е удобно.. така стана че още не и се обадих макар че и казах друго.. Незнам какво да направя, по принцип искам да я спечеля , и ще я направя ннай-щастливата жена по всякакви възможни начини.. Оттук какво следва помогнете ми.. Да я оставам няколко дена или седмици да