PDA

View Full Version : Къде ми е проблема?



zdravkopu
12-21-2012, 13:39
Здравейте,
Значи тъй като не желая публично да казвам имена или нещо подобно ,а искам просто да ми дадете един съвет или поне да ми кажете как да процедирам.Става въпрос за следното нещо.Аз съм студент и от 2-3 месеца се занимавахме с една колежка и накрая решихме ,че твърде много се харесваме и тръгнахме официално като гаджета.Какво стана обаче?Нали излизахме ала бала целувки и т.н.Подарих и едно много сладко коледно меченце за коледа от което тя се размаза просто я виждах ,че е хлътнала много и ме харесва.И аз честно казано я харесвам адски много.Абе всичко перфектно.Страшно красива+много умна и бих казал ,че и аз съм доста умен(а за красив не знам :D ).Та в крайна сметка нали харесали сме се и сме се взели.Бяхме онзи ден на кръчма+бар.Изведнъж стана студена към мен.Почна да се държи по отдръпнато...1 ЦЕЛУВКА Не ми даде за 5 часа.....Не съм се напил нещо или да правя някоя друга простотия.АДСКИ мило се държа с нея.На сутринта тя ми казва ,че е взела много трудно решение ,а то е било просто да си останем приятели ,защото сме били от един курс и тя не можела да издържи на такава връзка ,където постоянно сме заедно.Според вас това истинската причина ли е или е просто оправдание?В крайна сметка аз я виждам ,че адски много ме харесва и просто колко е тъжна като ми го казва това.Защо го прави според вас?И има ли смисъл аз да се опитвам да я убеждавам в обратното?Просто всичко е ...не знам.меко казано ИДЕАЛНО.Нито сме се карали,нито нещо подобно.Адски много се разбираме и си помагаме за всичко.Айде разбирам да не ме е харесвала.Ама когато я питах дали иска да тръгнем СКОЧИ МИ НА ВРАТА НАПРАВО С ЦЕЛУВКИ.Дръпна ме като някъв труп и почна да ме целува и вика "Това определено е моето решение".2 седмици по късно друго ми казва....Кажете ми какво да правя ,защото адски много я харесвам и знам ,че и тя мен ме харесва и ми е много тъжно ,че прави така....тя го прави против волята си..сигурен съм.