PDA

View Full Version : 1 Папка вместо 10 тетрадки..какво мислите?



cvetka16
01-13-2013, 13:05
Здравейте на всички! Значи въпроса ми е: ами в Америка всички ученици са с папки в която са побрани всички предмети
http://www.youtube.com/watch?v=cbI8xK3hq4s та и една приятелка мисли така да направи и сега се убедих, че май ще ми е по-лесво..Вие какво мислите..?

DieselBlood
01-13-2013, 13:17
По-добре е. Аз съм студент и ходя така.

bloodyF
01-13-2013, 14:28
аз съм 12 клас и мислех да ходя така, но вече ходя само с 1 тетрадка по математика и 1 по БЕЛ и няма смисъл..

pepa97
01-13-2013, 14:35
Good idea ! :)

Colouring
01-13-2013, 14:36
Да, ако бях в Америка със сигурност щях да ходя с такава папка. Тук обаче няма да ми се получи. Невъзможно е с нашата.. кхъм.. програма. Българското училище процедира по друг начин и тази папка само ще ме затормози.

anonymous708973
01-13-2013, 18:48
Не става.
Не виждам смисъл да нося 10 предмета, като ще ми трябват 4-5 от тях за отделния ден.
И трябва да си мегаорганизиран.

djipsito
01-13-2013, 22:37
Ето ти друга идея.
В Испания продават доста тетрадки, които са перфорирани и така са направени, че да могат лесно да се късат листите, та... Аз като ученичка си купувах една тетрадка, пишех, квото пишех по всеки предмет и после си подреждах листите в папката. Също продават цветни разделители, за да отделяш различните предмети.

Кофтито е, че от много ръг-брък, листите почват да се късат или се насъбират толкова, че почва доста да тежи. Ама мен ме кефи да ходя с папките и ме кефят всичките тези дреболийки, цветни листчета, маркери, разделители и т.н ;д

Eskapel4o
01-14-2013, 00:24
Един мой съученик идва с кауфланд торба - close enought... :D

DisappointedDreamer
01-14-2013, 12:24
Ето ти друга идея.