View Full Version : Любимите ви ТОП 5 сериала :)))
Lione_Dios
01-14-2013, 21:15
Хайде хора кои са ви любимите сериали? :)
Моите са:
1) Teen Wolf
2) The Vampire Diaries
3) The Cecret Circle
4) Pretty Little Liars
5) Революция Z
Nikolcheto24
01-14-2013, 22:29
1.American Horror Story
2.How I Met Your Mother
3.The Big Bang Theory
4.Shameless
5.Supernatural
greenblood
01-15-2013, 02:58
1.Тhe Vampire Diaries
2.Supernatural
3.True Blood
4.The Walking Dead
5.American Horror Story
wakethedead
01-15-2013, 10:47
1. Two and a half men
2.Two and a half men
3.Two and a half men
4.Two and a half men
5.Two and a half men
psychopath
01-15-2013, 13:33
Game of Thrones, Hustle, Prison Break, HIMYM, House,
IWannaBeSedated
01-15-2013, 13:41
1.How I met your mother
2. The big bang theory
3. The Simpsons
4.Malcolm in the middle
5. Под прикритие
zeleniq_domat
01-15-2013, 14:32
1. Breaking Bad
2. Под Прикритие
3. The X-Files
4. Dexter
5. Supernatural
ronyrony
01-15-2013, 15:35
1 Malcolm in the middle
2 The king of queens
3 Everybody Hates Chris
4 Married with Children
5 Моите мили съседи
gugenceto2
01-15-2013, 16:25
1.TVD
2.Под прикритие
3.The X-Files
4.South park :D :D :D :D
5.Glee
1 - Случаите на Поаро
2 - Убийства в Мидсъмър
3 - От Местопрестъплението
4 - Малкълм
5 - Аида
Horrificus
01-17-2013, 17:48
1. BLUE MOUNTAIN STATE
2. Two and a half men
3. The Simpsons
4. How i met your mother
5. Game of thrones
Alisha28
01-17-2013, 17:52
1. Grey's Anatomy
2. The vampire diaries
3. Skins
4. PLL /макар че вече взе да затъпя стабилно/
5. Once upon a time
1.The big bang theory
2.Arrow
3.Malcom
4.The simpsons
5.How i met you mother
Четири са.
Supernatural
The vampire diaries
How I met your mother
Desperate housewives
smile12345
01-19-2013, 13:03
само 3 са:
1.skins
2.american horror story
3.californication
Ето ги:
1. Stargate SG-1 (http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_SG-1) - може да се каже, че освен този сериал друга подобна фантастика не съм гледал, или ако съм - то явно не ми е направила подобно силно впечатление, поради което съм я забравил. Stargate SG-1 предлага една алтернативна възможност за това как се е зародил животът на "Земята" и всъщност кои сме и какви сме сред множеството светове във Вселената.
1.1. Stargate Atlantis (http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Atlantis) - не го числя като отделен сериал (въпреки че е) от горепосочения. Мнението е същото като горното! :)
2. CSI: Miami - какво да пиша - картинката е красноречива http://temporary1.hit.bg/CSI%20Miami.png
:D Horatio Caine Rules
2.1. CSI: (Las Vegas)
3. Малкълм
4. Приятели
5. Чък
5.1. Кръцни-срежи
5.2. Това, което предстои да бъде издадено... :)
Colouring
01-19-2013, 21:29
1. Friends/Prison Break (умишлено са два.. не мога да избера :Д)
3. House M.D.
4. Monk
5. Доста сериали имат потенциал да се качат тук. Засега може би Grey's Anatomy, но съм в процес на гледане на трети сезон, така че има време да преценя дали ще ми стане любим.
може би Grey's Anatomy, но съм в процес на гледане на трети сезон, така че има време да преценя дали ще ми стане любим.
Сега му е интересното. Не знам точно кой сезон беше (след 5ти), където почна да замира.
п.п.: извинявам се за спама
maaarietta
01-27-2013, 11:14
1. Midsomer murders ( не съм сигурна как се пише )
2. Friends
3. Malcolm
4. Pretty Little Liars
5. No ordinary family (:
BamBamBo
01-27-2013, 11:28
1.True Blood.
2.Once upon a tim.
3.Отчаяни съпруги(жалко,че свърши :( )
4.The secret circle. (и него го спряха)
5.Секса и града.
sunrisee6
01-27-2013, 19:33
1.Las Vegas (много жалко, че го спряха преждевременно..)
2.Malcolm in the middle
3.The Simpsons
4.HIMYM
5.CSI: Miami
6.Kingdom Hospital
mrankoniiii
01-27-2013, 19:38
1.Тhe Vampire Diaries
2.Supernatural
3.Аmerican horror story
4. Pretty Little Liars
5.Private Practice
Daydreamer3
01-29-2013, 16:17
хмм.. трудно
1.Californication
2.Dexter
3.Awake
4.Game of Thrones
5.The Mentalist
DerDevil
01-30-2013, 15:47
1. Под прикритие
2. Двама мъже и половина
3. др. Хаус
4. Supernatural
5. Малкълм , Симпсън , Gossip Girl
MnnLUSSY
01-30-2013, 18:22
1. Отчаяни съпруги
2. Женени с деца
3. Двама мъже и половина
4. Всички обичат Реймънд
5. Малки сладки лъжкини
Dexter, Doctor Who, Breaking bad, Game of thrones, Shameless US, House M.D.
Тези са, които следя с голям интерес, но не мога да ги подредя, просто защото са адски различни един от друг..
brutaLxxbunny
01-30-2013, 20:39
офф, само 5.. сложничко.. ще изброя първите 5, за които се сетя:
1. The Tudors
2. American Horror Story
3. Pretty Little Liars
4. Game of thrones
5. F.R.I.E.N.D.S
rihanna_shakira
01-31-2013, 09:35
Касъл
Престъпни намерения
Хавай 5-0
Фантоми
Отмъщението
magneticfields
01-31-2013, 16:28
1. Макгайвър
2. Уокър тексаския рейнджър
3. Кобра 11
4. Падащи небеса
5. Шотландски боец
rihanna_shakira
01-31-2013, 17:13
Съжалявам ,че спамя обаче magneticfields и аз много харесвам Кобра 11 :)
1.90210
2.American horror story
3.Gossip girl
4.Californication
5.The Tudors
-разбъркани са.
...естествено като пропускам Женени с деца,Малкълм и останалите класики в жанра.
1. The Vampire Diaries
2. Revenge
3. Отплата
4. Под Прикритие
5. Pretty Little Liars/The Secret Circle
Nadislawaa
02-02-2013, 18:50
1. TVD
2. Pretty Little Liars
3. Beauty & The Beast
4. Arrow
5. True Blood
1. Two and a half man
2. House M.D.
3. Malcolm in the middle
4. The Simpsons
5. Game of Thrones
take.me.away
02-09-2013, 09:30
1.TVD <3
2.Менталистът
3.Ало-ало
4.Убийства в Мидсъмър
5.Мерлин
shmatarok
02-09-2013, 10:58
Нях, не мога да ги подредя по някакъв ред, защото всички са ми прекалено любими
The Vampire Diaries
Supernatural
The Walking Dead
House M.D.
Malcolm In The Middle
иначе гледам и други, ама тея са ми най-най-най
GossipGirl89
02-13-2013, 07:51
1.Под Прикритие
2.Бягство от затвора
3.Дневниците на вампира
4.Двама мъже и половина
5.Как се запознах с майка ви
It's Always Sunny in Philadelphia
The IT Crowd
Entourage
Scrubs
Shameless
има и още ама нали само 5 трябва;
myHeartIsOnlyForYou
02-17-2013, 09:46
1.Supernatural
2.Two and a half men
3. The vampire diaries
4.Desperate housewifes
5Grey's anatomy
1Family Guy
2South Park
3The Simpsons
4CSI Miami
5Prison Break
LOST
LOST
LOST
Breaking bad
Fringe
1.Pretty Little Liars
2.90210
3.The Vampire Diaries
4.Supernatural
5.The Lying Game :)
girlwithblueeyes
02-19-2013, 05:26
1Престъпни намерения
2Под прикритие
3 Касъл
4Посмъртно
5Закон и ред UK
Тези са, които следя с голям интерес, но не мога да ги подредя защото всички са ми любими .
The Vampire Diaries
Castle
Primeval: New World
Revenge
Cougar Town
1. F.R.I.E.N.D.S.
2. One Tree Hill
3. Pretty little liars
4. The OC
5. Desperate housewives
NqkfaNikakva21
03-05-2013, 10:16
Не мога да ги систематизирам :Д
1. House, Grey's Anatomy, Criminal Minds, Hawaii 5-0, Среща с Джордан, Колежани, Ориндж Каунти, Закон и ред: Умисъл за престъпление и други :Д
Обожавам да гледам сериали.
PlayLife09
03-10-2013, 07:16
1. Революция Z
2. Desperate Housewifes
3. Suits
4. Gossip Girl
5. Pretty Little Liars/ Lying game
melinnda
03-10-2013, 19:38
1 Supernatural
2 Grey's anatomy
3 The big bang theory
4 Two and a half men
5 Desperate housewives
terpsichore
03-10-2013, 20:12
Prison Break, Game of Thrones, Grey's Anatomy, Downton Abbey, Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Veronica Mars, Malcolm in the Middle и др. (Май станаха повече от 5.) :)
arsenalllbaby
03-10-2013, 20:43
На първо място е FRIENDS. Другите не мога да ги подредя, а и абсурд да избера само 4 още ;д Malcolm in the middle, Family guy, Married with children, The Simpsons, The Vampire Diaries, Pretty little liars, How I met your mother, The big bang theory, Desperate Housewives 8-)
HollyGolightly
03-10-2013, 22:59
Gossip Girl
Grimm
Criminal Minds
Law and Order SVU
American Dad
ManchesterUnitedLady
03-12-2013, 16:30
Дневниците на вампира, Свръхестествено, Стрела, Отмъщението.... и много много, ама много други гледам :D Дори и тези не мога да подредя по предпочитание, но са ми любими, но на първо място слагам ПРИЯТЕЛИ - просто никога няма да има сериал като този, нямам представа по колко пъти съм гледала всяка серия ... ;)
wecancollide
03-13-2013, 15:39
1. Friends
2. Once Upon a Time
3. Doctor Who
4. Gossip Girl
5. Married With Childrеn
1. How I met your mother
2. Revenge
3. Two and a half men
4. House MD
5. Под прикритие
Dagichka
03-13-2013, 18:39
friends, the middle, malcolm in the middle, everybody loves reimond, raising hope <3
sun_princess
03-16-2013, 18:10
1.Квартала на богатите
2.Малки сладки лъжкини
3.Дневниците на вампира
4.One Tree Hill
5.Клюкарката
xwhitecarnationx
03-17-2013, 11:07
1. Supernatural
2. The Vampire Diaries
3. Pretty Little Liars
4. Once Upon A Time
5. Teen Wolf
bloodfrozen
03-18-2013, 05:57
1) LOST
2) Fringe
3) The Big Bang Theory
4) The X-files
5) Lie To Me
onlygiirl
03-20-2013, 11:51
The Vampire Diaries,True blood,Pretty Little liars,Отчаяни съпруги,The secret circle
hrisikelly
03-23-2013, 14:44
1.Friends
2.Революция Z
3.The vampire diaries
4.Моите мили съседи
5.Two and half man
SlowDownBaby
03-23-2013, 16:38
El Barco <3
Gran Hotel <3
Под прикритие
One tree hill
Pretty little liars
TheBobqk
03-24-2013, 11:56
1.Supernatural
2.Grimm
3.Malcolm
4.The secret circle
5.Two and a half man, но с Чарли Шийн.
1. Pretty little liars
2. One three hill
3. House
4. Heroes
5. Gossip girl също ми харесва :)
1.The Vampire Diaries
2.Lost
3.Chuck
4.Castle
5.CSI:Miami
ew4it0yy
03-27-2013, 17:53
1. The Vampire Diaries
2. Gossip Girl
3. Boys before flowers
4. Pretty Little Liars
5. Supernatural
За последният сериал все още не мога да кажа, че ми е точно любим, тъй като съм все още на 1 сезон. Все пак успява да влезне в класацита ми. :D
thefamous
03-30-2013, 12:20
Двама мъже и половина с Чарли Шийн естествено
1. Mentalist
2. Dexter
3. Suits
4. Shameless US
5. American Horror Story/The Walking Dead.
Като изключим Женени с деца и Приятели. :)
Има и други,но тези са ми най-интересни за сега.
Dirty Version.
04-01-2013, 14:17
1/ Skins
2/ Californication
3/ The L-Word
4/ American Horror Story само 1ви сезон
5/ New girl
princess_sissi
04-01-2013, 14:24
1.Как се запознах с майка ви
2.Двама мъже и половина
3.Отчаяни съпруги
4.Доктор Хаус
5.Осем прости правила,Малкълм
Prison break, Под прикритие, Skins, Sex and the city, One tree hill
моите са:
1. A.N.T. Farm
2. Shake It Up
3. Революция Z
4. Good Luck Charlie
5. Jessie
Не мога да ги подредя, но те са: The Vampire Diaries, Malcolm, Merlin, Под прикритие и Hana Yori Dango (японски е ) :)
LaPavleta
05-02-2013, 19:17
Friends, House M.D., Criminal Minds, CSI, Heroes :)
ledenakrasota
05-02-2013, 19:27
1.Елиза
2. Елиза 2
3. Дъщерята на Елиза
4. От местопрестъплението: Лас Вегас и Маями.
5. Онова, което естествено не се сещам, а е най-важното.
today_was_a_charytale
08-18-2014, 11:27
1.Gossip Girl
2.The O.C.
3.One Tree Hill
4.Hart of Dixie
5.The Carrie Diaries
nIkEnCeTy_bE
08-18-2014, 17:04
1. Grey Anatomy
2. El Internado
3. One tree hill
4. Suits
5. Las Vegas
Ouroboros
08-18-2014, 19:50
1. The X-Files
2. How I Met Your Mother
3. The Client List
4. Charmed
5. (тука беше оспорвано) 2 Broke Girls
Елито_123
08-18-2014, 20:38
1.Witches of East End
2.Family Guy
3.Two and a Half Men
4.Dominion
5.The Simpsons
Light_Dreamer
08-19-2014, 16:05
1.Supernatural (Без него не мога :D)
2.Революция Z
3.Skandal
4.How I met your mother
5.Castle
И още много....
Christinna
08-19-2014, 16:08
1.Sex and the city
2.Prison Break
3.Революция Z
4.One Tree Hill
5.The Client List
за сега
1. The wire
2. True detectives
3. Fargo
4. The Sopranos
5. Breaking bad
Waaazzaaaap
08-21-2014, 21:45
1.Two And A Half Man
2.Desperate Housewives
3.Malcolm In The Middle
4.CSI:MIAMI, LAS VEGAS
5.How I Met Your Mother
Waaazzaaaap
08-21-2014, 21:46
Кефят ме и The Simpsons и The X Files
krastata
08-23-2014, 15:10
1.Prison break
1.The walking dead
1.Lost
1.Friends
всички заслужават да са номер едно, не мога да си разделя душата
1.Friends
2.Malcolm
3.Lost
4.O.C
5.The simpsons
anonymous895156
08-24-2014, 15:11
1. Отчаяни съпруги
2. Перла
3. Листопад
4. Стъклен дом
5. Greek
cookie dough
08-24-2014, 15:21
1. The Big Bang Theory
2. Breaking Bad
3. Entourage
4. Suits
4. Sex and the City
IKnowYou
08-25-2014, 07:31
1. Friends
2. Prison Break
3. 90210
4. One tree hill
5. Тя й той ;д
Julli_siatkowka
08-25-2014, 14:04
1.Supernatural
2.Doctor Who
3.Sherlock
4.PLL
5.The Tomorrow people
:3
bloodsugarsexmagik
08-28-2014, 11:05
1.Prison break
2.Dexter
3.Breaking bad
4.Elementary
5.Supernatural
TheDevilInMe
08-28-2014, 11:35
1. Оne tree hill
2. Ghost Whisperer
2. Революция З
3. Pretty Little Liars
4. Supernatural
5. Grey's Anatomy :)
mi az sichko na sichko mai 5 seriala sym gledala ;d
true detective
the strain
one tree hill
game of thrones
opa, 4
sweetka_96
08-29-2014, 21:43
1. Grey Anatomy
2. Witches of East End
3. True Blood
4. The Secret Circle
5. American Horror Story
Sex and the city
Once upon a time
American Horror Story
The simpsons
Married with children
Annabeth
09-05-2014, 20:20
1.Game of thrones(бая ще има да го чакам)
2. Friends
3. Pretty Little Liars
4. American Horror Story
5. Teen Wolf
Sad Ronin
09-06-2014, 09:01
5. Married with children
4. F.r.i.e.n.d.s.
3. Allo, Allo!
2. Под прикритие
1. and the undisputed №1 for ALL TIMES - Prison Break
wrongturn
09-09-2014, 20:15
1. Teen Wolf
2. American Horror Story
3. Приятели
4. Дневниците на Кари
5. Малки сладки лъжкини, ама вече го развалиха..