PDA

View Full Version : Моля ви да ми проверите есето за грешки

gabriella45
03-15-2013, 17:09
Темата да се заключи!

ManchesterUnitedLady
03-15-2013, 19:31
I also have A best friend.
I love her and I will do EVERYTHING for her.
I think it is one of the most important thingS in our life.
Хубаво е да включваш думи като Moreover, Furthermore, What is more в началото на изреченията, но все пак не навсякъде - все означават "също така", ще направиш добро впечатление на учителя. Иначе есето е много добро :)

gabriella45
03-16-2013, 07:20
Много благодаря. Ще го редактирам. И може ли после, ако вмъкна още нешо да питам дали е правилно ? И аз си мислех да ги вмъкна тези думи.

Allex
03-16-2013, 08:15
ако си го направиш и на параграфи и вмъкнеш думите и не само тях, които ManchesterUnitedLady каза, наистина ще направиш добро впечатление на учителя..

bloodyF
03-16-2013, 08:42
Edit:

What makes a person a good friend
Friendship is something very valuable for many people. Have you ever had a good friend ? Is there a difference between a good friend and a best friend ?
A good friend knows all your best stories. A best friend has lived them with you. There are many different qualities that describe a good friend. I think that a best friend will be honest with you. Having friends, making new friendships are very important for teenagers. Friends sometimes hurt each other, but they can apologize and forgive. They are also patient with you when you make mistakes. Everyone needs friends. I also have a best friend. She is not perfect but when I am in tears, she'll do whatever it takes to make me smile. I love her and I will do anything for her.
It is hard to imagine a good life without friendships. I think the friendship is one of the most important things in our life. So if you have the opportunity to meet someone and make them your best friend, don't miss it , because they may be next to you when you need support the most.

На ниво 4. клас става, да. Това friend, good friend i best friend където го има през 1 дума ми се набива в душата чак. Много повторения, не е добре като цяло, но ме мързи да ти пиша примерно. Упражнявай се повече.

gabriella45
03-16-2013, 10:46
Благодаря на тези, които ми помогнаха. Може да заключите темата. BloodyF не съм искала мнение за какво ниво е!

granger
03-16-2013, 10:50
:lol: и все пак тва е вид помощ , прави по-малко повторения.

gabriella45
03-16-2013, 10:52
Да поправих го. Благодаря! Не твърдя, че английският ми е силната страна.