PDA

View Full Version : Не съм щастлива..



byby0202
08-10-2013, 12:48
Здравейте! Пиша тази тема,защото искам да изкажа всичко това,което е в главата ми.Писна ми да се заблуждавам,истината е че не съм щастлива...
На 19 години съм,майка ми и баща ми са разведени още,откакто бях на 6 години.Живеят в различни градове,с доста голямо разтояние м/у тях.И двамата си направиха семейство.Аз съм студентка и уча далече и от двамата.Миналото лято работих на морето и често бях при майка ми.Тази година реших да дойда при баща ми и да изкарам шофиорския курс тук.Вместо обаче да живея при него,аз живея при баба ми.Когато стане въпрос за майка ми се започват караниците и обратно,като отида при нея-тя ми говори против него.Писна ми да се занимавам с тях.Имам си гадже,което живее близо до града на тати,но него не мога да му го представя,защото веднага ще се противопостави на връзката ни.С моя често се караме..нз вече,какво ще стане м/у нас..От друга страна имах три приятелки,от детските години,преди доста се чувахме,в момента само едната ме търси..Аз им писах на скайп и си писахме два реда..но явно на никой не му пука,дали съм добре или не.Отделно съквартиранката ми,с която живяхме цяла година се надявах поне 1 път да се обади.Преди една седмица,аз и звъннах да я питам,как е и какво прави.Тя УЖ ми обеща,че ще ми се обади..ХА ха..чудя се толкова ли е трудно,да звъннеш един телефон? или да драснеш един смс дори да е от Мтел или Глобул,пък да не говорим за писане във фб или скайп.В днешно време на никой не му пука за никого.Самотна съм..

yakuza_
08-10-2013, 13:29
И в крайна сметка ние какво можем да направим? Всеки си има проблеми, ама не прави теми за тях.

SurfSky
08-10-2013, 13:35
Когато си с приятеля си , пак ли се чустваш самотна .... Прекарвай повече време с него ако можеш ... Ходи насам натам,по кафета,дискотеки ... Разнообразявай деня си ... ?

SpiritInBlack
08-10-2013, 13:42