PDA

View Full Version : Моята история и липсата на идея как да постъпя и се нуждая от съвет



Anonymouss
11-20-2013, 18:37
Здравейте :)
Сега ще ви разкажа моята история включваща последните 12 месеца на кратко, и как стигнах до този момент, в който главата ми да е толкова оплетена, че да не знам как да постъпя. Разбирасе има замесено момиче, и тя е главната причина за да се случи това...
Та, аз съм студент в чужбина от година вече и преди 6 месеца се запознах с една групичка от 4 момичета на един български протест. На този протест бях със съкраврирантът ми и след като се запознахме с момичетата, ходихме да пием кафе. Компанията на момичетата беше доста приятна, дори сега сме много близки. Всички проявиха в този ден интерес към мен, но нещо в едно от момичетата ме грабна. Не знам какво бе това, но просто тогава реших, че искам да съм с това момиче. Та, започнахме да излизаме първо заедно двете компании, и след малко време нещата започнаха да се случват. Но започнаха да се случват по един странен за мен начин. Един вид не искаше никой от нашите приятели да ни виждат, че се целуваме или изобщо, че се случва нещо между нас. Когато бяхме в компания все едно сме само приятели, а като сме само двамата всичко се променяше и ставаше просто... невероятно. Тоест, нито бяхме заедно, нито бяхме само приятели... Тогава на няколко пъти провеждах разговори с нея, че това не ме устройва и не ми харесва и тя винаги отговаряше, че в крайна сметка не го прави нарочно и тн. Та нещата бяха така около 2 месеца, след което се случиха едни неща и 2 седмици преди да си заминем за България в крайна сметка проведохме един разговор в резултат на който се стигна до това да сме заедно, и тези 2 седмици всичко беше перфектно. Аз получих място в нейното общежитие и всичко изглеждаше просто... перфектно. След което си заминахме за България за 2 месеца. И от тук започна всичко...