PDA

View Full Version : Нуждая се от маратонки, посъветвайте ме



candice swanepoel
03-30-2015, 06:13
Здравейте всички,
Аз съм от Варна и учителката ми по ФВС ме е записала на няколко състезания по лека атлетика без да ми каже или попита. Причината била, че ми се отдава, а и няколко треньора са ме харесали. Но тук идва проблема- нямам маратонки, с които да бягам, не мога да си избера сама, а и нямам парите за по 210 лв. обувки.
Та можете ли да ме посъветвате къде има хубави, здрави и удобни маратонки, какви са марките и цените им.

Аз лично се загледах в Deichmann, изглеждаха добре на добра цена, но и бяха на Gracelend. Не съм си купувала преди на тази марка, та ако може някой да сподели. Чух, че в Humanic и Flair имало хубави..... Загледах се и в едни на Runners (съжелявам, ако не се пише така)- като малка имах на тази марка и много време издържаха.

Благодаря предварително на всички за отговорите и дори и за прочитането :D

Rakshy
03-30-2015, 11:59
Не си купувай от дейхман. Скапани боклуци са. НЕ издържат по повече от месец всекидневно носене.

Не мисля, че ако искаш адекватни обувки за тичане трябва да се спреш на марки като Рънърс, but that's just me.

candice swanepoel
03-30-2015, 18:38
Мерси за отговора :) В такъв случай какви да си взема ? Ако може още малко помощ с марки, цени или каквото се сетиш. Мисля, че ще ми е полезно.

LoadRunner
03-30-2015, 19:21
ми кажи цена бе

Rakshy
03-30-2015, 20:32
Не знам, не съм фен на тичането, но със сигурност мога да ти гарантирам, че ако инвестираш в добри обувки ще си спестиш много главоболия. По-добре вкарай малко повече пари и вземи някви reebok/nike/adidas или тези New Balance мисля, че се казваха. Те са направени така, че да ти товарят минимално краката + че имат удобни стелки.

Другото, което е мисля, че бяха различни обувки за различните дисциплини, ама не съм 100% сигурен. Като казваш "лека атлетика" какво имаш предвид? 50,100,200+ метра или някви скокове?

TheMan9191
03-30-2015, 20:34